MillaMed2 Skrevet 8. januar 2023 #1 Skrevet 8. januar 2023 Det finnes nok av dem i Norge. Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som driver med dette på fulltid.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 Hvorfor vil du ha kontakt? Og hvorfor linker du til en side som ikke er oppegående? Anonymkode: f062b...bc9
MillaMed2 Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2023 Profilen min var ikke oppdatert, derfor kom linken med. Skal være borte nå.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Men hvorfor vil du ha kontakt med influensere som driver med det på full tid? Anonymkode: f062b...bc9
MillaMed2 Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Men hvorfor vil du ha kontakt med influensere som driver med det på full tid? Anonymkode: f062b...bc9 Fordi jeg har noen spørsmål
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 MillaMed2 skrev (23 minutter siden): Fordi jeg har noen spørsmål Hvorfor skal noen røpe sitt nick her, som de i så fall ikke har knyttet til sin influencerbedrift, for å svare på spørsmål fra en fremmed som ikke forteller hva det dreier seg om eller hva informasjonen skal brukes til? Du må i det minste fortelle noe om hva det dreier seg om og hva du ev. skal bruke den informasjonen til... Anonymkode: f062b...bc9
MillaMed2 Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2023 Jeg er bare nysgjerrig. Skal ikke brukes til noe spesifikt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 MillaMed2 skrev (1 minutt siden): Jeg er bare nysgjerrig. Skal ikke brukes til noe spesifikt. Kan du spørre dine spørsmål i tråden? Anonymkode: bd852...79f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 MillaMed2 skrev (25 minutter siden): Jeg er bare nysgjerrig. Skal ikke brukes til noe spesifikt. Så, du vil ha personlig kontakt med noen som driver som influenser på full tid for å spørre om noe du ikke vil spørre om generelt på anonymforumet? Hvorfor ikke spørre på anonymforumet? Anonymkode: f062b...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå