Gå til innhold

Lettlest bok for voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å lese, men har MS og hodet henger ikke med. Jeg begynte akkurat på en bok, men med mye franske navn/byer osv så ble det for innviklet dessverre. 

Tips til lettleste bøker for voksne? Krim... roman...?

Anonymkode: 604ed...7ab

Skrevet

Jørgen Jæger sine krimbøker er lett å lese, og man blir fort glad i persongalleriet. For en gangs skyld møter man en hovedperson som verken er deprimert eller alkoholiker, men faktisk hyggelig og grei. Jeg finner i hvert fall det litt forfriskende. 

Anonymkode: f6b6c...d8b

Skrevet

Jeg har et kronglete migrene hode og fatigue, mister det fort når jeg leser. 

Jeg har klart å lese meg igjennom Camilla Lackberg og Unni Lindell. 😊Lettleste og spennende bøker. 😊

Anonymkode: e8e13...44b

Skrevet

Hvis du vil lese noe ordentlig og ikke bare død vomfyll så er Hemingway et godt sted å starte.  Hans stil er enkel, klar, direkte. Farvel til våpnene, Klokkene ringer for deg, Den gamle mannen og havet.

Skrevet

John Grisham sine er lettleste og spennende. Pelikanrapporten, arvingen, dødskammeret, tilståelsesen.. 

Anonymkode: fc69b...5db

Skrevet

Tusen takk for tips 😁 noterer ned alt og sjekker på biblioteket i første omgang 😊😊😊

Skrevet

Serier som Syv søstre av Lucinda Riley er veldig lettlest, litt forutsigbart, men passe fengende. 

Anonymkode: a763c...458

Skrevet
sug lut skrev (3 timer siden):

Hvis du vil lese noe ordentlig og ikke bare død vomfyll så er Hemingway et godt sted å starte.  Hans stil er enkel, klar, direkte. Farvel til våpnene, Klokkene ringer for deg, Den gamle mannen og havet.

Å jaa!  *Finn frem Hemingway igjen* Note to self!  Ellers holder jeg på med Nina Lykke nå. Kanskje det er noe for deg, HI? Veldig artig og lettlest. 

Skrevet

Takk alle sammen 👏👏❤️

Skrevet

"Lille tre" og "Anna, Hanna, Johanna" er fantastiske og lette å lese. (Jeg er håpløs til å huske forfattere.)

Anonymkode: 48d66...bad

Skrevet
prebs skrev (2 timer siden):

Å jaa!  *Finn frem Hemingway igjen* Note to self!  Ellers holder jeg på med Nina Lykke nå. Kanskje det er noe for deg, HI? Veldig artig og lettlest. 

Leste The old man and the sea igjen i fjor 🤩...

Skrevet

Mary Higgings Clark skriver fengende og lettlest krim. 

Anonymkode: 19332...5bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.1.2023 den 12.19):

Tusen takk for tips 😁 noterer ned alt og sjekker på biblioteket i første omgang 😊😊😊

Arthur Omre! 
Klassiske romaner, spennende, men lettleste. 

Anonymkode: ebb12...128

Skrevet

De syv søstre - serien av Lucinda Riley 

Søsterklokkene og Hekneveven av Lars Mytting

Anonymkode: 822a2...e91

Skrevet

Søt jente 13. 

Anonymkode: 0d2a0...366

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...