Gå til innhold

Når får man pengene fra nav?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Uken etter?

Anonymkode: f8db3...280

Ja, uken etter. Dette står jo veldig greit og enkelt på nav sine sider da. Men hvorfor søndag?  De kan sendes på lørdager.

Anonymkode: d4f9b...dd4

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Ja, uken etter. Dette står jo veldig greit og enkelt på nav sine sider da. Men hvorfor søndag?  De kan sendes på lørdager.

Stod at neste skulle sendes 08.01, men da er det kanskje i morgen likevel da. Aldri gjort dette før, så vet ikke om det er saksbehandlingstid heller slik at jeg ikke får penger selv om jeg sender meldekort. Jeg har 500 på konto, så det er litt småkrise her

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Stod at neste skulle sendes 08.01, men da er det kanskje i morgen likevel da. Aldri gjort dette før, så vet ikke om det er saksbehandlingstid heller slik at jeg ikke får penger selv om jeg sender meldekort. Jeg har 500 på konto, så det er litt småkrise her

https://www.nav.no/no/person/arbeid/dagpenger-ved-arbeidsloshet-og-permittering/meldekort-hvordan-gjor-du-det

Nei, ingen saksbehandlingstid. Pengene utbetales senest 2-3 virkedager etter at du har sendt meldekortet. jeg sendte det alltid på lørdagen, og fikk pengene på mandagen etter. Du ser det på dine sider, når det er åpnet for at du kan sende meldekortet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...