Anonym bruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Noen som forstår hva budskapet eller meningen er bak dette bildet? Anonymkode: 18429...530
Spurvugla Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 At livet hadde vært mye bedre uten barn? Fantastisk morsom var den jo ikke akkurat.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Hva er det du ikke skjønner? Anonymkode: 9886f...0ea
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 En ungdom som er sur på foreldrene, og sier at han ønsker at han aldri var født. Ønsket blir oppfylt, mammaen får plutselig fin kropp og de har plutselig mye penger. Det er vel at det å få barn gjør mye med kroppen, og det er dyrt å ha barn. Anonymkode: 1945e...e69
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva er det du ikke skjønner? Anonymkode: 9886f...0ea Bildet. Er lykken det å ikke ha strekkemerker eller det å ha en masse penger? Er det så mye større lykke enn det å ha barn? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 18429...530
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 Livet er bedre uten barn! Ingen strekkmerker, mer penger og mer fyldig hår! Ikke særlig morsom, men heller ikke vanskelig å forstå. Anonymkode: 68816...458
Spurvugla Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 Etter litt tenking tror jeg kanskje at det som skal være morsomt er at det liksom er tabu å si at man angrer på at man fikk barn. Nå i 2023 er ikke det så veldig tabu lenger, mange sier det, så da blir det liksom ikke noen punch line.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2023 #8 Skrevet 6. januar 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Bildet. Er lykken det å ikke ha strekkemerker eller det å ha en masse penger? Er det så mye større lykke enn det å ha barn? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 18429...530 Det er en tegneserie. Tegneserieskaperen mener det nok ikke på ordentlig. Men den var virkelig ikke snedig eller morsom. Anonymkode: acdf2...662
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2023 #9 Skrevet 6. januar 2023 At det tar på både på kvinnekroppen, ekteskapet og økonomien å få barn Anonymkode: 42100...cc4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Noen som forstår hva budskapet eller meningen er bak dette bildet? Anonymkode: 18429...530 Det er det aller dummeste jeg har sett. Anonymkode: abe51...704
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2023 #11 Skrevet 7. januar 2023 Det er ment ironisk overfor ungdommen. Litt som hvis en kvinne hadde klikket på sønnen sin og sagt "you son of a bitch", så slår det tilbake på henne selv. Sønnen sier at han skulle ønske han ikke var født for å straffe og såre dem, som i "tenk hvor fælt livet deres hadde vært uten meg!", men uten å forstå hvor mye han, bokstavelig talt, har kostet foreldrene sine. Humoren er nok ment i å ligge der, at sannsynligheten er stor for at de også hadde hatt det bedre, ikke verre, uten ham (hvis de ikke hadde visst om ham i det hele tatt og aldri fått barn), og derfor slår kommentaren hans tilbake på ham selv. Det handler nok om hvor selvsentrert tenåringer er. Uansett synes jeg ikke den var morsom, men jeg skjønner hva de prøver å passere som humor. Anonymkode: 31930...9ff
Spurvugla Skrevet 7. januar 2023 #12 Skrevet 7. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er ment ironisk overfor ungdommen. Litt som hvis en kvinne hadde klikket på sønnen sin og sagt "you son of a bitch", så slår det tilbake på henne selv. Sønnen sier at han skulle ønske han ikke var født for å straffe og såre dem, som i "tenk hvor fælt livet deres hadde vært uten meg!", men uten å forstå hvor mye han, bokstavelig talt, har kostet foreldrene sine. Humoren er nok ment i å ligge der, at sannsynligheten er stor for at de også hadde hatt det bedre, ikke verre, uten ham (hvis de ikke hadde visst om ham i det hele tatt og aldri fått barn), og derfor slår kommentaren hans tilbake på ham selv. Det handler nok om hvor selvsentrert tenåringer er. Uansett synes jeg ikke den var morsom, men jeg skjønner hva de prøver å passere som humor. Anonymkode: 31930...9ff Jeg tror du kan ha rett i at det er slik det er ment, men tenåringer sier ikke slikt for straffe foreldrene. De sier det fordi de mener det, de syns livet er vondt og vanskelig, og det er det jo ofte også. Derfor feiler denne som humor for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2023 #13 Skrevet 7. januar 2023 Jeg syns den var morsom 🤣. Barnet tror han straffer foreldrene ved å si det, men det er bare en fordel for foreldrene om han aldri var blitt før. Eller man kan vei på det og tenke at ungdommer sier sånne ting og glemmer at foreldrene har ofrer mye for dem. Anonymkode: 2fc72...be7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2023 #14 Skrevet 8. januar 2023 Anonym bruker skrev (På 6.1.2023 den 19.30): Bildet. Er lykken det å ikke ha strekkemerker eller det å ha en masse penger? Er det så mye større lykke enn det å ha barn? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 18429...530 Kanskje det har et budskap som skal nå fram til UNGDOMMEN, ikke til foreldrene … Anonymkode: 066d6...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå