Gå til innhold

Noen som skjønner dette bildet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som forstår hva budskapet eller meningen er bak dette bildet?

322592052_682707996628927_45778881842281

Anonymkode: 18429...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At livet hadde vært mye bedre uten barn? Fantastisk morsom var den jo ikke akkurat.

Skrevet

Hva er det du ikke skjønner? 

Anonymkode: 9886f...0ea

Skrevet

En ungdom som er sur på foreldrene, og sier at han ønsker at han aldri var født. Ønsket blir oppfylt, mammaen får plutselig fin kropp og de har plutselig mye penger. Det er vel at det å få barn gjør mye med kroppen, og det er dyrt å ha barn. 

Anonymkode: 1945e...e69

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det du ikke skjønner? 

Anonymkode: 9886f...0ea

Bildet. Er lykken det å ikke ha strekkemerker eller det å ha en masse penger? Er det så mye større lykke enn det å ha barn? Jeg skjønner ikke.

Skrevet

Livet er bedre uten barn! Ingen strekkmerker, mer penger og mer fyldig hår!

Ikke særlig morsom, men heller ikke vanskelig å forstå.

Anonymkode: 68816...458

Skrevet

Etter litt tenking tror jeg kanskje at det som skal være morsomt er at det liksom er tabu å si at man angrer på at man fikk barn. Nå i 2023 er ikke det så veldig tabu lenger, mange sier det, så da blir det liksom ikke noen punch line.

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Bildet. Er lykken det å ikke ha strekkemerker eller det å ha en masse penger? Er det så mye større lykke enn det å ha barn? Jeg skjønner ikke.

Det er en tegneserie. Tegneserieskaperen mener det nok ikke på ordentlig. 
Men den var virkelig ikke snedig eller morsom. 

Anonymkode: acdf2...662

Skrevet

At det tar på både på kvinnekroppen, ekteskapet og økonomien å få barn

Anonymkode: 42100...cc4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Noen som forstår hva budskapet eller meningen er bak dette bildet?

322592052_682707996628927_45778881842281

Det er det aller dummeste jeg har sett. 

Anonymkode: abe51...704

Skrevet

Det er ment ironisk overfor ungdommen. Litt som hvis en kvinne hadde klikket på sønnen sin og sagt "you son of a bitch", så slår det tilbake på henne selv.

Sønnen sier at han skulle ønske han ikke var født for å straffe og såre dem, som i "tenk hvor fælt livet deres hadde vært uten meg!", men uten å forstå hvor mye han, bokstavelig talt, har kostet foreldrene sine. Humoren er nok ment i å ligge der, at sannsynligheten er stor for at de også hadde hatt det bedre, ikke verre, uten ham (hvis de ikke hadde visst om ham i det hele tatt og aldri fått barn), og derfor slår kommentaren hans tilbake på ham selv. Det handler nok om hvor selvsentrert tenåringer er. Uansett synes jeg ikke den var morsom, men jeg skjønner hva de prøver å passere som humor.

Anonymkode: 31930...9ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er ment ironisk overfor ungdommen. Litt som hvis en kvinne hadde klikket på sønnen sin og sagt "you son of a bitch", så slår det tilbake på henne selv.

Sønnen sier at han skulle ønske han ikke var født for å straffe og såre dem, som i "tenk hvor fælt livet deres hadde vært uten meg!", men uten å forstå hvor mye han, bokstavelig talt, har kostet foreldrene sine. Humoren er nok ment i å ligge der, at sannsynligheten er stor for at de også hadde hatt det bedre, ikke verre, uten ham (hvis de ikke hadde visst om ham i det hele tatt og aldri fått barn), og derfor slår kommentaren hans tilbake på ham selv. Det handler nok om hvor selvsentrert tenåringer er. Uansett synes jeg ikke den var morsom, men jeg skjønner hva de prøver å passere som humor.

Anonymkode: 31930...9ff

Jeg tror du kan ha rett i at det er slik det er ment, men tenåringer sier ikke slikt for straffe foreldrene. De sier det fordi de mener det, de syns livet er vondt og vanskelig, og det er det jo ofte også. Derfor feiler denne som humor for meg.

Skrevet

Jeg syns den var morsom 🤣. Barnet tror han straffer foreldrene ved å si det, men det er bare en fordel for foreldrene om han aldri var blitt før. 
Eller man kan vei på det og tenke at ungdommer sier sånne ting og glemmer at foreldrene har ofrer mye for dem. 

Anonymkode: 2fc72...be7

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.1.2023 den 19.30):

Kanskje det har et budskap som skal nå fram til UNGDOMMEN, ikke til foreldrene … 

Anonymkode: 066d6...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...