Gå til innhold

Hva gjør dere i København (dfds, 5 timer...)

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 6.1.2023 den 15.10):

Må slå ihjel 5 timer, hva gjør vi? Får ikke bli ombord på båten har jeg forstått. Meg og to barn på 8 år.

Anonymkode: c959f...da8

Slå ihjel? Slå ihjel tid? Da er du bortkasta for København. Og for resten av livet også.

Anonymkode: 4b6ef...2ed

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 6.1.2023 den 17.59):

Ok, takk for tips 😁❤️

Men tivoli i slutten av februar? Brr🥶 ?? 

Ser ei skriver det var vårstemning. Hmmm, håper det er mulig ned tivoli. Da må vi ta buss? Hvor langt? Håper noen "lokalkjente" kan overbevise meg om å bestille tur 😆👏👏

Tivoli er stengt fram til mars.

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Slå ihjel? Slå ihjel tid? Da er du bortkasta for København. Og for resten av livet også.

Anonymkode: 4b6ef...2ed

Takk, hva skulle jeg gjort uten deg? Da avbestiller jeg billettene og henger meg i garasjen i stedet 👌

Kanskje vi hadde trivdes best med å bli på båten denne årstiden, er jo en grunn til at jeg spør om tips. Fikk tips, og noe oppgulp.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk, hva skulle jeg gjort uten deg? Da avbestiller jeg billettene og henger meg i garasjen i stedet 👌

Kanskje vi hadde trivdes best med å bli på båten denne årstiden, er jo en grunn til at jeg spør om tips. Fikk tips, og noe oppgulp.

Ville faktisk vurdert å endre billetter til en årstid du tenker er hyggeligere å besøke København på. Hva er vitsen med en tur bare frem og tilbake på båten??

Anonymkode: ee726...9dd

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ville faktisk vurdert å endre billetter til en årstid du tenker er hyggeligere å besøke København på. Hva er vitsen med en tur bare frem og tilbake på båten??

Det er helt normalt å ta tur/retur med båten uten å overnatte i køben 🤦‍♀️🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er helt normalt å ta tur/retur med båten uten å overnatte i køben 🤦‍♀️🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Uten å overnatte ja!! Jeg mente uten å gå i land! Bare balja liksom!? Hva er det?

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Uten å overnatte ja!! Jeg mente uten å gå i land! Bare balja liksom!? Hva er det?

Tar man DFDS til København må man gå i land, man kan ikke bli om bord mens båten ligger i land

Anonymkode: bd998...99a

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tar man DFDS til København må man gå i land, man kan ikke bli om bord mens båten ligger i land

Anonymkode: bd998...99a

Nettopp. Men hvorfor skulle man ville ta båten til København uten å besøke byen?

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hadde det vært lov så hadde flere gjort det. Folk drar på minucruise/cruise/danskebåten og strømstadfergen for den saks skyld for å spise mat, handle på taxfree og bare ta litt fri fra hverdagen. Selv om du ikke har glede av det så er båtturen opplevelse nok for andre. 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nettopp. Men hvorfor skulle man ville ta båten til København uten å besøke byen?

Som sagt, spise mat, sove (tur uten barn og nattevåk for småbarnsforeldre feks), show eller bare drikke vin med venninner i baren. Hvorfor dra på latter i Oslo og sove på hotell hvis du ikke har planer om å se HELE Oslo? 🤦‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...