Gå til innhold

Monica Nyhus sin nye kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil den svarte kjolen som skal lanseres snart passe til ei på 40 ? Kva anledning passer den å brukes til ? 

Anonymkode: 5f283...cb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link?

Anonymkode: 42d03...743

Skrevet

Kjempe fin. Hun er et forbilde :) 

Anonymkode: 34cfd...64b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er helt topp at mor og far slipper å jobbe. At de selger barna til høystbydende er jo rene idyllen. 

Anonymkode: 8fb31...1b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det er helt topp at mor og far slipper å jobbe. At de selger barna til høystbydende er jo rene idyllen. 

Anonymkode: 8fb31...1b4

Hva mener du? Jeg synes de er de er en søt familie. Så positive mennesker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ironi regner jeg med? De folkene driver med omsorgssvikt, og burde ikke under noen omstendigheter ha ansvar for barn. Litt av noen forbilder 🥵

Anonymkode: 2944c...b62

Skrevet

Noen som har lite klikk nå eller🙈. Lager innlegg om seg selv så vi skal gå inn å se🙈🙈🤣. Ut å få dere en ordentlig jobb og slutt å dytte ungene ut i offentligheten 

Anonymkode: ad448...473

Skrevet

Jeg aner ikke hvem dama er, og etter å ha lest her tror jeg ikke jeg gidder å finne det ut heller 🙈

Anonymkode: 10791...106

Skrevet

Hvem er det? Er det et klesmerke eller er det ei dame som har kjøpt seg ny kjole og vist den fram på tv?

Anonymkode: 1b194...1dd

Skrevet

Jeg måtte google. Er det kjolen med puffermer? I så fall ville jeg styrt unna. Denne typen puffermer er veldig 2019, og er på god vei ut. Trenger jo selvfølgelig ikke la seg styre av motebildet, men man blir gjerne påvirket av trender, og denne er langt fra tidløs. 

Anonymkode: 5cfba...3ee

Skrevet

Takk for alle kommentarer 😅 er heilt enig ang eksponering av kidsa. Men liker kjolen ,så bryr meg ikkje om kven som er opphavet til den. Samme for meg om det er Monica som har designa ,eller om eg hadde kjøpt dem på Cubus.  

Meiner den som snart skal lanseres ,saman med Sara Emilie og Terese sin.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Merkelig svar. Er det herr og fru Nyhus som kjører sånn fotballfrue/LC-opplegg? 

Anonymkode: 230fa...77f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk for alle kommentarer 😅 er heilt enig ang eksponering av kidsa. Men liker kjolen ,så bryr meg ikkje om kven som er opphavet til den. Samme for meg om det er Monica som har designa ,eller om eg hadde kjøpt dem på Cubus.  

Lanseres sammen med Therese og Sara sin ja. 10 januar 

Anonymkode: 2f695...919

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og det er derfor de fortsetter og håve inn penger, vanvittig, ingen burde støtte sånn idioti.

Anonymkode: c35d2...f27

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Lanseres sammen med Therese og Sara sin ja. 10 januar 

Anonymkode: 2f695...919

Hvem er disse menneskene? Du snakker som om det er deg eller venner av deg? Og i alle fall er det er det ulovlig reklame.

Anonymkode: 1b194...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...