Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Noen som vet hva «kravet» til mengde lekkasje er? Anonymkode: 51c36...773
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Skrevet 9. januar 2023 De tar en lang måleprosess over et par uker. De veier bindene du sender inn. De sjekker deg ved hjelp av splitthopp etter at du har drukket 1/2 L vann. Men alt dette er også gjenstand for diskusjon etterpå. Uroterapeuten ville ikke gi meg operasjon. Men jeg skulle også ha samtale med kirurgen, og han var uenig. Da han skjønte at jeg hadde vært plaget av dette i 20 år (og gjort knipeøvelser i 30!) så mente han det ville være rett. Jeg lekket ca 8 ml under splitthoppene. Anonymkode: cecc2...527
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Skrevet 9. januar 2023 Jeg var gjennom de samme testene som hun over men trengte ikke å sende inn bindene mine. Jeg veide de selv og førte et skjema over hvor ofte jeg skiftet bind og hva de veide før og etter bruk. Jeg fikk beskjed om at jeg i den perioden skulle gjøre de tingene som en som lekker vanligvis ikke gjør, som å sitte på huk med full blære, ikke reise meg når jeg nøs osv. Den dagen jeg var hos uroterapeut så sprøytet de inn 5 dl saltvann i urinblæra mi og så var det hoppeøvelser som hun over beskriver og veiing av det bindet etterpå. Jeg lakk ca. 25 ml. og kvalifiserte til operasjon. Anonymkode: 3f79e...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå