Gå til innhold

Märtha Louise igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

22. desember 2022:

Märtha gikk ut og raste mot Dagbladet pga. en artikkel Dagbladet ikke hadde gitt ut og sa hun var psykisk ustabil pga. belastninger siste året og at hun og ungene trengte fred og ro.

Det Märtha IKKE fortalte den dagen, det er at det var samme dagen som HUN valgte å skrive under på papirer som gjør at hun sa seg enig i at Durek Verret skal få patent på bruken av tittelen "Prinsessen og Sjamanen".

Det til tross for at Märtha fikk sin manager til å gå ut i september med å si at det var "naturlig at søknaden blir trukket", siden de ikke skulle bruke den. Og nå er det like selvfølgelig at Verret søker patenten fordi de liksom ikke skal bruke den, for å sikre at ingen andre misbruker den. Det som er, er at ingen andre ville fått tillatelse til å bruke den tittelen siden de to måtte ha skrevet under og sagt seg enige i at andre ev. fikk patent på den.

Så nok en gang viser Märtha og Verret at de ikke er til å stole på.

Det er også ganske bemerkelsesverdig at Verret har signert erklæringen til det amerikanske patentstyret den 21. desember. Og dagen etter, når Märtha selv skrev under på den, har hun nærmest et "sammenbrudd" hvor hun bare måååååå ha ro rundt sin forlovede, seg selv og hennes barn.

Enten er det et kaldt og kynisk forsøk på å maskere hva hun den dagen også gjorde - nemlig ga sin tillatelse til at Verret skal få bruke hennes tittel og få patent på bruken av den.

Eller så har Märtha vært under så enormt press for å skrive under at hun "knakk sammen".

Tidligere artikler ang. 22. desember 2022:

https://www.nrk.no/kultur/martha-louise-gar-hardt-ut-mot-dagbladet-pa-instagram-1.16230726

https://www.tv2.no/underholdning/martha-louise-raser-mot-dagbladet/15376753/

Det som kom frem i dag, om hva Märtha faktisk gjorde 22. desember 2022:

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/prinsesse-martha-louise-varslet-tilbaketrekking-sa-snudde-hun/15398991/

Man kan jo bare håpe de aldri vil utnytte det patentet Verret nå kan komme til å få (det er kun han som har søkt, ikke hun, men hun må gi tillatelse til bruk av hennes tittel for at han skal ha mulighet til å få patentet). Men hvis de en dag skulle gå fra hverandre, da vil Märtha sitte i en posisjon hvor hun har null kontroll hva han gjør med hennes tittel i egen bedriftsvirksomhet.

Enten er Märtha så iskald kynisk som hun virker å være, eller så tror jeg hun går ekstremt på akkord med sine egne overbevisninger i dette forholdet.

Jeg håper Verret får avslag på patentsøknaden, for Märthas og Kongehusets skyld.

Anonymkode: 3ed2c...c64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må huske å søke patent på "the shaman and the princess". Sikkert veldig enkelt å misbruke det patentet 🙄

Anonymkode: 3e5ac...da2

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg må huske å søke patent på "the shaman and the princess". Sikkert veldig enkelt å misbruke det patentet 🙄

Anonymkode: 3e5ac...da2

Ikke en gang de selv kan tro på den forklaringen de gir...

Skrevet

Tror hun er for smart til å bli manipulerte så mye dessverre, så hun er nok like kynisk som ham. 

Anonymkode: a5afd...e64

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Tror hun er for smart til å bli manipulerte så mye dessverre, så hun er nok like kynisk som ham. 

I så fall er det nesten slik at hun bør bli fratatt prinsessetittelen, siden hun utnytter den så kynisk.

Sammenfallet i tid når det kommer til hva hun selv gjorde da hun signerte for at Verret skal få patent på bruk av hennes tittel for at han skal tjene mer penger - OG det at hun gikk ut og angrep media og sutret om å få ro, det var nok langt fra tilfeldig.

Dette tenker jeg Kongehuset må ta opp med henne, for hun har vist at hun sier en ting og gjør det stikk motsatte.

Det er splitter pine galskap at hun frivillig gir Verret retten til bruk av hennes tittel!

Det er bare å håpe på at det amerikanske patentstyret har mer vett enn de to der tilsammen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I så fall er det nesten slik at hun bør bli fratatt prinsessetittelen, siden hun utnytter den så kynisk.

Sammenfallet i tid når det kommer til hva hun selv gjorde da hun signerte for at Verret skal få patent på bruk av hennes tittel for at han skal tjene mer penger - OG det at hun gikk ut og angrep media og sutret om å få ro, det var nok langt fra tilfeldig.

Dette tenker jeg Kongehuset må ta opp med henne, for hun har vist at hun sier en ting og gjør det stikk motsatte.

Det er splitter pine galskap at hun frivillig gir Verret retten til bruk av hennes tittel!

Det er bare å håpe på at det amerikanske patentstyret har mer vett enn de to der tilsammen.

Nå har hun vel vist i mange år at hun driver med splitter pine galskap? Engleskole og snakke med døde er jo ikke normalt. Hun gjør jo alt for å tjene penger, og eneste grunnen til at hun tjener på dette er jo fordi hun er en prinsesse. Hadde ikke sluppet unna med slik galskap uten kongehuset i ryggen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Haha, nei hun er dum som en stokk!

Anonymkode: 196cb...cee

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nå har hun vel vist i mange år at hun driver med splitter pine galskap? Engleskole og snakke med døde er jo ikke normalt. Hun gjør jo alt for å tjene penger, og eneste grunnen til at hun tjener på dette er jo fordi hun er en prinsesse. Hadde ikke sluppet unna med slik galskap uten kongehuset i ryggen. 

Det hun drev med før var likevel noenlunde innafor om man har en litt åpen tankegang, selv om man ikke nødvendigvis trenger å støtte det hun drev med.

Det Verret holder på med nå, det er noe helt annet og i en helt annen skala. Og hun velger å være en del av den kynismen.

At hun holdt på med den såkalte Engleskolen var kontroversielt, men likevel ikke i nærheten av det Verret holder på med. Han tar 20 000 kr pr klokketime "terapi" - mangedobling av prisen etter han og Märtha ble sammen - behandlinger og produkter han selger er iflg. hans egne bedriftssider helt uten effekt. Og det bruker han henne, hennes familie og hennes tittel for å selge. Og hun tillater det og støtter det.

Hun kan ikke holde på slik og samtidig sutre til media om at nå må hun ha ro... Ro i håp om at denne løgnen hennes ang. Verrets patentsøknad om å bruke hennes tittel ikke skulle avsløres, det er det som tydeligvis lå bak.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Også smarte personer kan bli manipulert av en partner. Og hun har en partner som flere av hans ekser har gått ut og advart henne mot, fordi han er så manipulativ.

Hva som er greia her tror jeg er vanskelig å vite for oss utenforstående.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Haha, nei hun er dum som en stokk!

Anonymkode: 196cb...cee

Dum er hun ikke, da hadde hun ikke greid å ta den utdanningen hun tok og drive forretning som hun gjorde.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Også smarte personer kan bli manipulert av en partner. Og hun har en partner som flere av hans ekser har gått ut og advart henne mot, fordi han er så manipulativ.

Hva som er greia her tror jeg er vanskelig å vite for oss utenforstående.

Dum er hun ikke, da hadde hun ikke greid å ta den utdanningen hun tok og drive forretning som hun gjorde.

Nå skal ikke jeg påstå hun er dum, for det tror jeg ikke. Men å drive ett firma med underskudd som ender opp med avvikling er ikke akkurat en voldsom bragd i seg selv. Det bør enhver person som er født med penger på bok klare. 

Uansett, smart eller ei, det lukter så svidd at jeg håper folk ser en annen vei. Mer enn det tror jeg ikke jeg skal bry meg om den saken. 

Anonymkode: b29e4...d45

Skrevet

The Princes er ikke hennes tittel. Hvem som helst kan kalle seg The Princes i den sammenheng. 
Utover det ter jeg Durek er en kaldblodig lykkejeger. Märtha er virkelig rosinen i pølsa for han. Å smykke seg med noe så eksotisk som en prinsesse. 
Etter Durek ble introdusert så virker Ari som mannen i gata. (Som jeg traff en gang og han var virkelig en fin fyr).

Håper ikke Durek skuffer Märtha, jeg synes hun virker som en snill og omsorgsfull dame. Litt mye engler og demoner kanskje men jeg mener at å tro på slikt ikke er noe annerledes enn å tro på Gud. Det er bare opplest og vedtatt at å tro på engler er latterlig, tro på Gud er fint. Når begge deler bare er sprøyt. 
Å finne noe som gir eget liv mening, det er fint. 😊

Anonymkode: 79d88...f3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.1.2023 den 8.02):

The Princes er ikke hennes tittel. Hvem som helst kan kalle seg The Princes i den sammenheng. 
Utover det ter jeg Durek er en kaldblodig lykkejeger. Märtha er virkelig rosinen i pølsa for han. Å smykke seg med noe så eksotisk som en prinsesse. 
Etter Durek ble introdusert så virker Ari som mannen i gata. (Som jeg traff en gang og han var virkelig en fin fyr).

Håper ikke Durek skuffer Märtha, jeg synes hun virker som en snill og omsorgsfull dame. Litt mye engler og demoner kanskje men jeg mener at å tro på slikt ikke er noe annerledes enn å tro på Gud. Det er bare opplest og vedtatt at å tro på engler er latterlig, tro på Gud er fint. Når begge deler bare er sprøyt. 
Å finne noe som gir eget liv mening, det er fint. 😊

Anonymkode: 79d88...f3f

Nei, hvem som helst kan ikke kalle seg "the Princess" i denne sammenhengen, siden det var prinsesse Märtha som var med i det showet med det navnet det er søkt patent på, sammen med Verret.

Om Märtha hadde sagt nei til det amerikanske patentstyret ville Verret ikke fått patent på det, han var helt avhengig av hennes samtykke til det.

Skrevet

Jeg fatter ikke at Märtha fortsetter å godta det Verret holder på med!

Samme dag som hun skrev under samtykke til det amerikanske patentstyret, gikk hun ut og fortalte at hun var psykisk ustabil og trengte ro, og brukte også argumentet at hennes barn trengte ro og at de trengte at media lot dem være i fred og ro.

Det var 22. desember 2022.

12. januar 2023 - Verret bruker sin bedriftskanal på tiktok og går ut og forteller at han snakker med Märthas barns døde far...

Hvis Durek Verret hadde brydd seg om disse barna, så hadde han formidlet det til dem, og overhodet ikke gått ut i media med det. Om Märtha virkelig hadde ment at hun og ungene hennes trengte ro, så ville hun ikke tillatt ham å gå ut i media med en slik sak.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2023/01/13/195896832/durek-verrett-sier-han-har-kontakt-med-ari-behn-han-ber-meg-hilse-til-barna

https://www.nettavisen.no/livsstil/nyhetsstudio-kjendis-og-underholdning/s/12-95-3424250204#/post=5216660

Dette valgte Verret å dele på en live-sending på Tiktok torsdag kveld. På Tiktok...

Så lite respekterer Verret barnas behov for fred og ro og skjerming fra media. Märtha var tydelig rett før jul at hele året hadde vært så tøft for henne og barna at de trengte ro og ikke forholde seg til media. Og likevel mener Verret at det er en god idé å omtale deres sorg/far på sosialt nettsted.

Den eneste han tenker på er ham selv. Han skal liksom ikke omtale Märthas prinsessestatus i sine bedriftskanaler eller bruke hennes tittel i sine kommersielle kanaler.

Og siden han ikke får det, så synker han så lavt at han heller går over til å bruke Ari Behn og barna hans/Märthas, for å få oppmerksomhet selv.

Om Märtha ikke snart får opp øynene for det spillet han holder på med, så forstår jeg ingenting! Jeg håper Kongehuset har gode rådgivere som kan hjelpe henne til å se hvor ekstremt han utnytter henne, familien, til og med hennes barn og barnas avdøde far - kun for at Verret selv skal få mer oppmerksomhet og tjene mer penger.

Ved å gjøre dette viser han at han på ingen måte respekterer de grensene som ble satt i høst. Han bare fortsetter å manipulere for å tjene penger selv. Han har virkelig ingen skrupler lenger.

Og - som om han ikke fikk nok mediaoppslag ved å utnytte avdøde Ari Behn og hans barn, så var det nytt oppslag i dag, hvor han går ut og forteller at han har engasjert advokat John Christian Elden for å representere ham heretter.

https://www.vg.no/rampelys/i/LlPL1p/durek-engasjerer-elden

Verret sier: "...det er viktig å ha sterke personer i livet «som verner deg fra de som ønsker å skade deg".

Men ikke like viktig, tydeligvis, å unngå å skade Märtha og hennes barn og hennes familie, slik Verret selv har gjort når han har lagt ut de aller mest intime detaljer om Märtha, utnyttet hennes prinsessetittel til egen vinning, og nå altså bruker hennes barn for å skape oppmerksomhet på sine bedriftskanaler.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, hvem som helst kan ikke kalle seg "the Princess" i denne sammenhengen, siden det var prinsesse Märtha som var med i det showet med det navnet det er søkt patent på, sammen med Verret.

Om Märtha hadde sagt nei til det amerikanske patentstyret ville Verret ikke fått patent på det, han var helt avhengig av hennes samtykke til det.

Hvorfor mener du at ett navn som ikke er beskyttet eller patentert i utgangspunktet ikke kan patenteres av hvem som helst? Prinsesse Martha Louise har ingen rettighet på "the Princess" før hun har søkt og fått godkjennelse på at hun eier det navnet, navnet gis ikke automatisk til ett menneske kun i tråd av sin tittel og funksjon. Hvis Martha måtte signere på søknaden er det fordi hun allerede har fått eierskap til varemerket "the Princess" i en formell søknad fra tidligere, og ikke minst at den søknaden er sendt inn for det gjeldende land Durek nå søker patent i.

Anonymkode: 3f38f...baf

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg fatter ikke at Märtha fortsetter å godta det Verret holder på med!

Samme dag som hun skrev under samtykke til det amerikanske patentstyret, gikk hun ut og fortalte at hun var psykisk ustabil og trengte ro, og brukte også argumentet at hennes barn trengte ro og at de trengte at media lot dem være i fred og ro.

Det var 22. desember 2022.

12. januar 2023 - Verret bruker sin bedriftskanal på tiktok og går ut og forteller at han snakker med Märthas barns døde far...

Hvis Durek Verret hadde brydd seg om disse barna, så hadde han formidlet det til dem, og overhodet ikke gått ut i media med det. Om Märtha virkelig hadde ment at hun og ungene hennes trengte ro, så ville hun ikke tillatt ham å gå ut i media med en slik sak.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2023/01/13/195896832/durek-verrett-sier-han-har-kontakt-med-ari-behn-han-ber-meg-hilse-til-barna

https://www.nettavisen.no/livsstil/nyhetsstudio-kjendis-og-underholdning/s/12-95-3424250204#/post=5216660

Dette valgte Verret å dele på en live-sending på Tiktok torsdag kveld. På Tiktok...

Så lite respekterer Verret barnas behov for fred og ro og skjerming fra media. Märtha var tydelig rett før jul at hele året hadde vært så tøft for henne og barna at de trengte ro og ikke forholde seg til media. Og likevel mener Verret at det er en god idé å omtale deres sorg/far på sosialt nettsted.

Den eneste han tenker på er ham selv. Han skal liksom ikke omtale Märthas prinsessestatus i sine bedriftskanaler eller bruke hennes tittel i sine kommersielle kanaler.

Og siden han ikke får det, så synker han så lavt at han heller går over til å bruke Ari Behn og barna hans/Märthas, for å få oppmerksomhet selv.

Om Märtha ikke snart får opp øynene for det spillet han holder på med, så forstår jeg ingenting! Jeg håper Kongehuset har gode rådgivere som kan hjelpe henne til å se hvor ekstremt han utnytter henne, familien, til og med hennes barn og barnas avdøde far - kun for at Verret selv skal få mer oppmerksomhet og tjene mer penger.

Ved å gjøre dette viser han at han på ingen måte respekterer de grensene som ble satt i høst. Han bare fortsetter å manipulere for å tjene penger selv. Han har virkelig ingen skrupler lenger.

Og - som om han ikke fikk nok mediaoppslag ved å utnytte avdøde Ari Behn og hans barn, så var det nytt oppslag i dag, hvor han går ut og forteller at han har engasjert advokat John Christian Elden for å representere ham heretter.

https://www.vg.no/rampelys/i/LlPL1p/durek-engasjerer-elden

Verret sier: "...det er viktig å ha sterke personer i livet «som verner deg fra de som ønsker å skade deg".

Men ikke like viktig, tydeligvis, å unngå å skade Märtha og hennes barn og hennes familie, slik Verret selv har gjort når han har lagt ut de aller mest intime detaljer om Märtha, utnyttet hennes prinsessetittel til egen vinning, og nå altså bruker hennes barn for å skape oppmerksomhet på sine bedriftskanaler.

Elden sier 

– Det blir generelt som juridisk rådgiver opp mot norsk lov og vurderinger av angrep rettet mot han og hans personlige forhold, sier han til VG.

Det kan jo være positivt. Kanskje han forstår mer om de norske lovene, og forstår at man ikke kan saksøke eller sutre for alt mulig her som man kan i USA.

Anonymkode: e170a...495

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor mener du at ett navn som ikke er beskyttet eller patentert i utgangspunktet ikke kan patenteres av hvem som helst? Prinsesse Martha Louise har ingen rettighet på "the Princess" før hun har søkt og fått godkjennelse på at hun eier det navnet, navnet gis ikke automatisk til ett menneske kun i tråd av sin tittel og funksjon. Hvis Martha måtte signere på søknaden er det fordi hun allerede har fått eierskap til varemerket "the Princess" i en formell søknad fra tidligere, og ikke minst at den søknaden er sendt inn for det gjeldende land Durek nå søker patent i.

Anonymkode: 3f38f...baf

De amerikanske lovene er slik at når en slik benevnelse i et bedriftspatent viser til en bestemt person, eller en bestemt kan knyttes til benevnelsen (som Märtha kan, siden hun og Verret turnerte med showet de kalte det samme), så må denne personen gi tillatelse hvis søker skal få patent på navnet.

Så Märtha kunne fint stoppet Verrets muligheter til å bruke hennes tittel hvis hun bare nekte å gi samtykke til det amerikanske patentstyret.

Men 22. desember 2022 valgte Märtha å gi dette samtykket...

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Elden sier 

– Det blir generelt som juridisk rådgiver opp mot norsk lov og vurderinger av angrep rettet mot han og hans personlige forhold, sier han til VG.

Det kan jo være positivt. Kanskje han forstår mer om de norske lovene, og forstår at man ikke kan saksøke eller sutre for alt mulig her som man kan i USA.

Anonymkode: e170a...495

Joda, i teorien kan det være positivt.

Men det er ikke noe i det Verret gjør som tyder på at han har tenkt å endre sin praksis.

Nå har han jo vist at han helt bevisst også bruker døde for å promotere seg selv, og at det er greit å bruke sin forlovedes barn og deres avdøde far for å fremheve Verret selv. Totalt skruppelløst. Yngste er bare 14 år.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fatter ikke at Märtha ikke ser hva som er hans egentlige agenda - kommersiell profitt ved å utnytte sin kontakt med henne og hennes familie.

https://www.vg.no/rampelys/i/zE4wP9/durek-verrett-bryter-nye-regler-fortsetter-aa-snakke-sammen

Å fortsette å "snakke sammen" med en person som sier en ting og gang på gang gjør det stikk motsatte, det har ingen hensikt. Han har vist siden han ble sammen med Märtha hva han står for og hvordan hans mål hele tiden er å tjene mest mulig på hennes tittel og kongelige tilknytning.

Skrevet

Han er ca det minst interessante menneske på denne jord og han ødelegger for alle som opplever rasisme. 

Anonymkode: 1cf06...339

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Han er ca det minst interessante menneske på denne jord og han ødelegger for alle som opplever rasisme. 

Anonymkode: 1cf06...339

Det er jeg enig i.

Fra linken til VG, Verret har sagt på egne sosiale bedriftskanaler: (store bokstaver som utheving gjort av meg)

"JEG hadde en samtale med MIN svigerfar, KONG Harald, og fortalte ham om svart kultur og det JEG har gått gjennom. JEG viste ham alle drapstruslene og alle raseangrepene JEG har vært borti og så videre. Og du vet, det var så snilt av ham å sette seg ned med MEG, og også dronningen, og høre på alt JEG hadde å si. Det var virkelig vakkert."

"Og det faktum at han (kong Harald red.anm.) og dronning Sonja satte seg ned FOR Å HØRE MEG og hele familien, det bare virkelig viser HVOR MYE KJÆRLIGHET DE HAR TIL MEG, hvor mye kjærlighet JEG har for dem og storheten til denne familien og hvor progressive de er."

Dette er jeg, jeg, jeg og meg som er så viktig at til og med konger og dronninger setter seg ned og lytter storøyd til MEG, MEG, MEG, er det ikke vakkert...

Og som om ikke det var nok, så måtte han også flette inn: (JEG)"... er glad for at prins Harry har innsett arbeidet han (JEG) og «prinsesse Märtha» har gjort".

Dette er storhetstanker om seg selv som ikke ligner på noe normalt, i tillegg til at han med overlegg fortsetter å vise at han ikke hadde til hensikt å respektere avtalen med Kongehuset og Kongefamilien. En løgner oppfører seg akkurat slik, dette har ikke noe med rasisme å gjøre, dette her har KUN med hans oppførsel å gjøre, hans bevisste handlinger.

At Märtha vil fortsette å støtte dette egosirkuset Verret holder på med, det er helt ufattelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...