Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har fått ett gavekort på Ticketmaster som jeg egentlig hadde gledet meg til å bruke ettersom jeg elsker å gå på standup show. Men januar er blitt ganske tøff økonomisk sett å har bare 250 kr til mandag 16.00. Er det innafor å selge gavekortet da når hadde hatt mer bruk for kontantene? Anonymkode: 761a4...3b2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Du gjør hva du vil med gaven din. Men er det ikke litt kjipt å selge noe du har fått, noe du ble glad for og noe du gledet deg til å bruke? Kan du låne 200-300 av noen? Så slipper du å selge julegaven din? ❤️ Anonymkode: 6f531...74b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fått ett gavekort på Ticketmaster som jeg egentlig hadde gledet meg til å bruke ettersom jeg elsker å gå på standup show. Men januar er blitt ganske tøff økonomisk sett å har bare 250 kr til mandag 16.00. Er det innafor å selge gavekortet da når hadde hatt mer bruk for kontantene? Anonymkode: 761a4...3b2 Er vel ikke helt moralsk riktig. Kan du ikke selge noe annet du har? Ski, skøyter, skisko? Er i samme dilemma og jeg selger noen gaveesker fra Rituals. Fikk tre like. Anonymkode: f474b...6d7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er vel ikke helt moralsk riktig. Kan du ikke selge noe annet du har? Ski, skøyter, skisko? Er i samme dilemma og jeg selger noen gaveesker fra Rituals. Fikk tre like. Anonymkode: f474b...6d7 Mulig jeg har noen skisko som er for små;det skal jeg sjekke ut. Ellers har vi ikke noe å selge tror jeg. Skøyter solgte vi ifjor. Anonymkode: 761a4...3b2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Klart. Hvis du trenger det så gjør du det. Anonymkode: 938b1...2aa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Gavekortet er ditt. Du gjør akkurat som du vil. Anonymkode: f552a...a69
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 Gavekortet er ditt så du gjør det du selv vil med det. Om det var meg som ga deg det og du egentlig har lyst til å bruke det så hadde jeg satt mer pris på at du spurte om å få låne penger (som jeg hadde sagt du ikke trengte å betale tilbake). Selger man gavekort får man ofte mindre for det enn det det er verd. I tillegg fikk du nok sikkert gavekortet for at du skulle kunne unne deg noe kjekt selv med stram økonomi. Jeg hadde derfor heller gitt deg noen penger slik at du fortsatt kunne brukt gavekortet selv og slippe å bruke julegaver til løpende utgifter. Anonymkode: e74c1...6fa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Du har ikke penger stående inne på coop eller triumf? Anonymkode: e6953...d60
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 Hvordan skal du selge det? Hadde ikke turt å selge det på Facebook eller finn fordi giver kan se det. Men om du selger det og heller kjøper billett til standup senere når økonomien er bedre spiller vel ingen rolle. Bare flaut å bli oppdaget, så spørs hvordan du skal selge det. Anonymkode: 8ef6a...c7d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hvordan skal du selge det? Hadde ikke turt å selge det på Facebook eller finn fordi giver kan se det. Men om du selger det og heller kjøper billett til standup senere når økonomien er bedre spiller vel ingen rolle. Bare flaut å bli oppdaget, så spørs hvordan du skal selge det. Anonymkode: 8ef6a...c7d På finn.no . Hvordan skal det bli oppdaget da? Legger jo ikke med bildet av gavekortet i annonsen. Å har ett anonymt nick på finn.no. Anonymkode: 761a4...3b2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Jeg hadde ikke gjort det, det er uhøflig etter min mening Anonymkode: 04463...af0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): På finn.no . Hvordan skal det bli oppdaget da? Legger jo ikke med bildet av gavekortet i annonsen. Å har ett anonymt nick på finn.no. Anonymkode: 761a4...3b2 Gavekort på ticketmaster. Trenger ikke bilde for å forstå hva det er. Tenker at hvis du bor på et stort sted går det fint. Hadde jeg lagt det ut her jeg bor hadde det blitt oppdaget. Anonymkode: 8ef6a...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå