Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Til jul viste vi ikke hva vi skulle gi til min bror og svigerinne. Vi spurte hva de ønsker seg og hun sa gavekort på xxl. De trengte å kjøpe seg ullklær. Så vi kjøpte det. I går ringte hun og spurte om det var greit om de kjøpte seg skisko i stedet. Jeg sa at det selvfølgelig er greit. Men er det vanlig å spørre om sånt? Jeg har aldri gjort det.. Anonymkode: 4341b...f38
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Det er vel rarere at du spør om dette synes jeg. Anonymkode: 72a39...ac7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Ja, det var litt rart, men veldig høflig da. Anonymkode: 10d3f...9e6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Jeg tenker det er veldig hyggelig av henne å gjøre dette. Du ga gavekort med tanke på at de skulle kjøpe seg en bestemt ting, så har de funnet at de har bedre nytte av å kjøpe noe annet enn du fikk vite pengene skulle gå til - da synes jeg det er hyggelig - og høflig, som 9e6 sier - at hun ringer og "spør" om det er greit, istedenfor å informere i ettertid at de kjøpte noe annet en hva du trodde. Anonymkode: 2dbff...d57
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Snill svigerinne du har. 😊 Siden du spør her.. Og reagerer, og synes det var rart... . Hadde du blitt sur hvis hun ikke hadde ringt og spurt? Var hun føre var? Syns det var høflig gjort av henne. Ikke nødvendig, men høflig. 😊 Anonymkode: f2abc...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå