Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Jeg slutter nå i jobben grunnet en sjef som ødelegger arbeidsmiljøet. Dette er forsøkt tatt opp flere ganger men ingenting skjer. Jeg vurderer å gi beskjed til ledelsen / eier. Men har det noe for seg? Jeg slutter jo uansett, men for de andre sin del samt at de bør jo vite…eller? Anonymkode: a7135...4d2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg slutter nå i jobben grunnet en sjef som ødelegger arbeidsmiljøet. Dette er forsøkt tatt opp flere ganger men ingenting skjer. Jeg vurderer å gi beskjed til ledelsen / eier. Men har det noe for seg? Jeg slutter jo uansett, men for de andre sin del samt at de bør jo vite…eller? Anonymkode: a7135...4d2 Det synes jeg du burde, men det er viktig å være veldig saklig og ryddig når du legger det frem. Bruk eksempler, unngå å tolke lederens intensjoner, si hvordan det har opplevdes for deg. Anonymkode: a004a...1f7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Jeg ville ventet til jeg hadde fått attesten... Anonymkode: bce89...78c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg ville ventet til jeg hadde fått attesten... Anonymkode: bce89...78c Jeg blåser i attesten. Jeg har fått en med hvor lenge jeg har jobbet der og det rekker for meg. Ny jobb er allerede i boks. HI Anonymkode: a7135...4d2
Sommerkroppen 2029 Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Du bør absolutt informere ledelsen om hvorfor du slutter. Det kan jo være de har fått flere henvendelser fra andre angående det samme.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Helt klart si i fra Anonymkode: 3a291...396
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Ja. Kollegaen min gjorde dette, hun skrev brev til ledelsen som ble levert siste dag på jobb. På den måten ivaretok hun både seg selv i oppsigelsestiden i tillegg til at ledelsen ble oppmerksom på faktiske konsekvenser ved å ikke følge det opp da deg ble varslet første gang. Anonymkode: f589f...2c1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Si fra. Det er viktig for de andre som blir igjen! Anonymkode: c9747...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå