Gå til innhold

Gi beskjed at man slutter på grunn av arbeidsmiljø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutter nå i jobben grunnet en sjef som ødelegger arbeidsmiljøet. Dette er forsøkt tatt opp flere ganger men ingenting skjer. Jeg vurderer å gi beskjed til ledelsen / eier. Men har det noe for seg? Jeg slutter jo uansett, men for de andre sin del samt at de bør jo vite…eller?

Anonymkode: a7135...4d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg slutter nå i jobben grunnet en sjef som ødelegger arbeidsmiljøet. Dette er forsøkt tatt opp flere ganger men ingenting skjer. Jeg vurderer å gi beskjed til ledelsen / eier. Men har det noe for seg? Jeg slutter jo uansett, men for de andre sin del samt at de bør jo vite…eller?

Det synes jeg du burde, men det er viktig å være veldig saklig og ryddig når du legger det frem. Bruk eksempler, unngå å tolke lederens intensjoner, si hvordan det har opplevdes for deg.

Anonymkode: a004a...1f7

Skrevet

Jeg ville ventet til jeg hadde fått attesten...

Anonymkode: bce89...78c

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ville ventet til jeg hadde fått attesten...

Anonymkode: bce89...78c

Jeg blåser i attesten. Jeg har fått en med hvor lenge jeg har jobbet der og det rekker for meg. Ny jobb er allerede i boks. 
HI

Skrevet

Du bør absolutt informere ledelsen om hvorfor du slutter. Det kan jo være de har fått flere henvendelser fra andre angående det samme. 

Skrevet

Helt klart si i fra

Anonymkode: 3a291...396

Skrevet

Ja. Kollegaen min gjorde dette, hun skrev brev til ledelsen som ble levert siste dag på jobb. 

På den måten ivaretok hun både seg selv i oppsigelsestiden i tillegg til at ledelsen ble oppmerksom på faktiske konsekvenser ved å ikke følge det opp da deg ble varslet første gang. 

Anonymkode: f589f...2c1

Skrevet

Si fra. Det er viktig for de andre som blir igjen! 

Anonymkode: c9747...e29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...