Gå til innhold

Til dere menn: flørter han med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann jeg har en relasjon med via jobben har fortalt et par vitser og er alltid så hyggelig og blid (mot de fleste egentlig). Likevel har jeg lagt merke til at han har smilt og vært veldig blid hver gang vi småsnakker sammen. I går skulle vi inn på et konferanserom og bare han og jeg var kommet. Da jeg setter meg ned lener han seg inn til veggen og holder blikket mitt fast i minst fem sekunder, alvorlig i blikket men samtidig et lite smil rundt munnen. Vi er begge gift på hver vår kant, men jeg lurer på om han flørter litt med meg?

Anonymkode: 29235...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør etter menn HER?

Anonymkode: 49551...b21

Skrevet

Finnes det menn her? Trodde det kun var 7-8 brukere her med 4 X ulike profiler?

Skrevet

Jeg er ikke mann, men ja, han flørter. Om han flørter med deg eller er en generell flørter vites ikke.

Skrevet

Jeg er dame og stemmer for at han flørter. Om du liker det, nyt. Ingen krise å se på menyen ute om du spiser hjemme. 

Anonymkode: 0a087...a1b

Skrevet
Mrs Remington skrev (1 time siden):

Finnes det menn her? Trodde det kun var 7-8 brukere her med 4 X ulike profiler?

På seg selv kjenner man andre...

Anonymkode: 6eef9...51f

Skrevet

Å holde blikket så lenge er vel en form for flørting. Og du var med på det med å holde hans blikk så lenge også ;)

Ikke rot deg inn i noe som kan bli komplisert. Husk også at det er mange par som sliter etter høytiden, så sånn flørting rett etter høytiden kan være bare det at han trenger bekreftelse eller spenning fra andre fordi det skurret på hjemmebane i høytiden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

På seg selv kjenner man andre...

Jeg skriver med et nick, noe du ikke gjør, så da er du vel en bruker som beskrevet over.

Skrevet

Helt normal flørting. Han går ikke fra kona si med det første. 

Anonymkode: 164d3...366

Skrevet

Kan hende du ser ulykkelig ut og at han av den grunn er nysgjerrig.

Skrevet

Høres ikke ut som flørting i det heletatt 

Anonymkode: cd2dd...a67

Skrevet

Du overtolker 

Virker som om du er betatt 

Anonymkode: f025e...554

Skrevet

Hørtes ut som han tenkte han kunne feje over deg på bordet. Er nok ikke mer enn at han vil ha sex 

Anonymkode: a91fd...eb4

Skrevet

Han liker deg, han flørter, og kunne gjerne tenkt seg å ha sex med deg. Slik tenker og handler de fleste av oss. Men vi er langt unna både sex og det å gå fra kona likevel. De fleste av oss. Det virker som at du er den som flørter mest, i fantasien.

Anonymkode: dc28b...430

Skrevet

Det er jo helt komplett umulig å vite for andre enn ham det gjeldet.

Anonymkode: 55917...44c

Skrevet

Jeg håper han flørter. Alternativet er litt psycho. 

Anonymkode: 58cba...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...