Gå til innhold

Går dere med skinny jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tenker dere at det er helt ut? Jeg syns jeg ser gal ut i den typen som er in nå, bortsett fra boot cut, det kan jeg ha.

Anonymkode: 95249...510

Skrevet

Nei, jeg har aldri gått med det. Synes veldig få er fine i skinny jeans.

Anonymkode: 449cd...1b4

Skrevet

Ja, har jeans i mange fasonger, skinny og flared og bootcut og culottes og kickflare. Ser bra ut i alle.

Anonymkode: f62aa...e7f

Skrevet

Nei. Jeg synes ikke det er fint på noen, og dermed heller ikke på meg selv. 

Anonymkode: 327d8...59a

Skrevet

Ja, og hva du liker bryr jeg meg fint lite om

Anonymkode: 8a067...57d

Skrevet

Jeg går med skinny jeans og har gjort det siden jeg var 14 🙈 Jeg kler den sikkert ikke lenger, men de gangen jeg forsøker meg pp en løsere variant så føler jeg meg så utrolig shabby. Så da velger jeg skinny jeans som får meg til å føle meg vel og driter i at andre måtte mene noe annet

Anonymkode: 13345...25d

Skrevet

Jeg har gått i kun skinny jeans i flere år nå, og synes kroppen min kler dem best. Men så har jeg fått min elsk på baggy jeans siste året, og går sjeldnere med skinny jeans. Hva som er in eller ikke har jeg ikke brydd meg om på mange år. Så lenge det er high waist er jeg fornøyd 😁

Anonymkode: 2c3f3...761

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har gått i kun skinny jeans i flere år nå, og synes kroppen min kler dem best. Men så har jeg fått min elsk på baggy jeans siste året, og går sjeldnere med skinny jeans. Hva som er in eller ikke har jeg ikke brydd meg om på mange år. Så lenge det er high waist er jeg fornøyd 😁

Anonymkode: 2c3f3...761

Akkurat samme her 🙂, gikk bare i skinny jeans, men nå har jeg gått over til mer baggy når jeg kjøper nye. Har fortsatt en del skinny så jeg bruker de også da 😉🙂

Anonymkode: 4bff2...cc6

Skrevet

Ja, den kler meg best. Jeg kler ikke boot cut. Hva du kler har ikke så mye med mote å gjøre, men kroppsfasong. 

Anonymkode: 9644f...f37

Skrevet

Går bare med bukser fra Floyd. De er såkalt skinn jeans. Tettsittende, men flatterende. Går jeg for andre bukser, ser jeg stor ut. 

Anonymkode: 0314e...f44

Skrevet

Ja, her er det bare skinny jeans med lavt liv. Høye liv er utrolig irriterende.

Anonymkode: 30b7e...c79

Skrevet

Det er rette jeans her. Siden jeg begynte med 501 på 80-tallet. Skinny er ikke pent. 

Skrevet
amandine skrev (1 minutt siden):

Det er rette jeans her. Siden jeg begynte med 501 på 80-tallet. Skinny er ikke pent. 

Joda, skinny er pent. Kanskje ikke på alle, men jeg har funnet en type som er fin. 😊

Anonymkode: 0314e...f44

Skrevet

Har bare boot cut, pga kraftige legger. Har ikke sjangs om å få på skinny jeans på leggene uten at buksa er tre nummer for stor oppe.

Anonymkode: b9169...689

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Ja, her er det bare skinny jeans med lavt liv. Høye liv er utrolig irriterende.

Anonymkode: 30b7e...c79

Skinny jeans med lavt liv er de desidert fineste jeansene på damer. Dersom de er flared i tillegg, WOW WOW WOW! :wub: (selvsagt er jeg mann som tenker dette ;) )

Anonymkode: 13d1c...8cd

Skrevet

For meg som har store lår så er kan jeg ikke bruke rette bukser,  da ser jeg ut som en firkant nedentil😅 så jeg bruker skinne jeans med høyt liv(har også stor mage) .

Anonymkode: b43ef...ce9

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...