Gå til innhold

Går dere med skinny jeans?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går med skinny jeans og har gjort det siden jeg var 14 🙈 Jeg kler den sikkert ikke lenger, men de gangen jeg forsøker meg pp en løsere variant så føler jeg meg så utrolig shabby. Så da velger jeg skinny jeans som får meg til å føle meg vel og driter i at andre måtte mene noe annet

Anonymkode: 13345...25d

Annonse

Jeg har gått i kun skinny jeans i flere år nå, og synes kroppen min kler dem best. Men så har jeg fått min elsk på baggy jeans siste året, og går sjeldnere med skinny jeans. Hva som er in eller ikke har jeg ikke brydd meg om på mange år. Så lenge det er high waist er jeg fornøyd 😁

Anonymkode: 2c3f3...761

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har gått i kun skinny jeans i flere år nå, og synes kroppen min kler dem best. Men så har jeg fått min elsk på baggy jeans siste året, og går sjeldnere med skinny jeans. Hva som er in eller ikke har jeg ikke brydd meg om på mange år. Så lenge det er high waist er jeg fornøyd 😁

Anonymkode: 2c3f3...761

Akkurat samme her 🙂, gikk bare i skinny jeans, men nå har jeg gått over til mer baggy når jeg kjøper nye. Har fortsatt en del skinny så jeg bruker de også da 😉🙂

Anonymkode: 4bff2...cc6

amandine skrev (1 minutt siden):

Det er rette jeans her. Siden jeg begynte med 501 på 80-tallet. Skinny er ikke pent. 

Joda, skinny er pent. Kanskje ikke på alle, men jeg har funnet en type som er fin. 😊

Anonymkode: 0314e...f44

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Ja, her er det bare skinny jeans med lavt liv. Høye liv er utrolig irriterende.

Anonymkode: 30b7e...c79

Skinny jeans med lavt liv er de desidert fineste jeansene på damer. Dersom de er flared i tillegg, WOW WOW WOW! :wub: (selvsagt er jeg mann som tenker dette ;) )

Anonymkode: 13d1c...8cd

• 2 år senere...
Anonym bruker skrev (På 5.1.2023 den 7.58):

Skinny jeans med lavt liv er de desidert fineste jeansene på damer. Dersom de er flared i tillegg, WOW WOW WOW! :wub: (selvsagt er jeg mann som tenker dette ;) )

Anonymkode: 13d1c...8cd

Flared og skinny jeans er motsetninger. Skinny jeans er trange hele veien ned. 

Og sånn egentlig syns vi ikke det er så stas at fremmede menn reagerer sånn på at vi har på oss ei bukse. Det får oss til å føle oss utrygge.

Anonymkode: c6469...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...