Gå til innhold

En 19 åring som aldri er ute med venner..

Anbefalte innlegg

Jeg har ei jente på 19, som heller ikke i år var sammen med jevnaldrende. Hun er alltid sammen med oss i ferier og høytider. Det er veldig koselig, og jeg er glad hun koser seg hjemme, men jeg kjente litt i år på at det var litt sårt at hun ikke var ute med venner på nyttårsaften for eksempel. 

Hun har ikke noen venner her vi bor, ingen kontakt med tidligere skolevenner fra barne- eller ungsomsskolen. Hun har heller ingen fra videregående hun er med. 

Andre som har store barn som har det slik? 

Anonymkode: a2672...66b

Fortsetter under...

Nesten. Min 18 åring har ingen venner, annet enn kjærsten og de hun er i russegruppe med. De hun er i russegruppe med er bare relatert til det, og ingenting annet. Hun skulle være hjemme på nyttårsaften, men endte med å dra ut på byen etter middagen, sammen med kjærsten. Fint og flott det, men jeg savner at hun har noen å være med utover fylla. Det har hun ikke.

Anonymkode: 5781a...62f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nesten. Min 18 åring har ingen venner, annet enn kjærsten og de hun er i russegruppe med. De hun er i russegruppe med er bare relatert til det, og ingenting annet. Hun skulle være hjemme på nyttårsaften, men endte med å dra ut på byen etter middagen, sammen med kjærsten. Fint og flott det, men jeg savner at hun har noen å være med utover fylla. Det har hun ikke.

Men da har hun jo noen å være med i allefall. Min datter har ingen - overhodet ingen. Kanskje noen hun "snakker med" online. Det er jeg usikker på. Men det kan jo ikke måle seg med det å faktisk være sammen med andre, og finne på ting med. Online-venner er i en helt annen liga. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor det? Det er litt spesielt å gå 13 år på skole og ikke ha noen venner. 

Anonymkode: faad1...a6a

Hun har alltid vært veldig usikker og sjenert. Det har vært hemmende for henne, og gjort til at hun isolerte seg mer i stedet. Vi har forsøkt å pushe henne så godt vi har kunnet, uten hell. 

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Men da har hun jo noen å være med i allefall. Min datter har ingen - overhodet ingen. Kanskje noen hun "snakker med" online. Det er jeg usikker på. Men det kan jo ikke måle seg med det å faktisk være sammen med andre, og finne på ting med. Online-venner er i en helt annen liga. 

Jada, Hun har kjærsten, uten han gidder hun ingenting. Men han er snart lei han og.... Synd at din datter ikke har _noen_ å henge med overhodet! Sønnen min hadde det sånn fra han var 9 til han ble 16, men det løsnet heldigvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...