Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den var fin, men litt kort og litt vel glitrete for meg. Er også litt usikker på om stoffet "stikker og klør".

Jeg hadde synes den var fin om f.eks kjæresten til sønnen min hadde kommet med den, hun er 22 år, men jeg hadde aldri gått i den selv.

Anonymkode: 7b8e3...415

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Håpløse bilder. Ellers er den helt ok, men jeg ville personlig aldri kjøpt kjolen. Den ser billig ut. Det er den jo også, men det er stoffet som i stor grad gjør at den ser slik ut. 

Anonymkode: ae3a4...56e

Jeg synes også det var litt dumt at man ikke kunne se lengden på kjolen på modellen. Antar den går til rett over knærne. At den er billig, er jo et pluss da, stoffet er antagelig litt tungt da den skal falle greit rundt kroppen, men den kan nok stikke litt. 

11 minutes ago, Sommerkroppen 2029 said:

Jeg synes også det var litt dumt at man ikke kunne se lengden på kjolen på modellen. Antar den går til rett over knærne. At den er billig, er jo et pluss da, stoffet er antagelig litt tungt da den skal falle greit rundt kroppen, men den kan nok stikke litt. 

Den er ikke tung. Sånn stoff er veldig lett, og 110% syntetisk.. 

Håpløse bilder ja

Anonymkode: 788cd...a8f

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Den er ikke tung. Sånn stoff er veldig lett, og 110% syntetisk.. 

Håpløse bilder ja

Anonymkode: 788cd...a8f

Jeg har en litt lignende kjole i antagelig samme stoff, den faller veldig pent. Jeg antar bare den er litt i samme kategori, pga "foldene" i skjørtet slik min kjole er. 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg liker kun sølv og svart når det gjelder glitterkjole, men det er meg og jeg hadde gitt deg kompliment, og ment det, for denne kjolen. 

Anonymkode: 3c0a2...21b

Jeg syns rød glitterkjole er kjempe fint til jul

Anonymkode: 9a316...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...