Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min favoritt 

Anonymkode: f1e4c...9e7

Skrevet

Veldig fin

Anonymkode: 1787a...034

Skrevet

Veldig fin. Men for meg med sensitiv hud så tror jeg stoffet er sånn som stiller. Designet og fargen er helt min smak. 

Anonymkode: 538e9...a63

Skrevet

Så juglete og simpel ut på bildet, men på rett person på rett plass, kan den sikkert bli om ikke fin, så i alle fall ganske kul. 

Anonymkode: c0098...2fa

Skrevet

Jeg synes den var fin, men litt kort og litt vel glitrete for meg. Er også litt usikker på om stoffet "stikker og klør".

Jeg hadde synes den var fin om f.eks kjæresten til sønnen min hadde kommet med den, hun er 22 år, men jeg hadde aldri gått i den selv.

Anonymkode: 7b8e3...415

Skrevet

Fin kjole ,nydelig farge

Anonymkode: e9592...09e

Skrevet

Veldig fin, spesielt i blått, men jeg har ikke pupper, så tror ikke den hadde vært fin på meg. 

Anonymkode: 1f109...a28

Skrevet

Jeg likte den

Anonymkode: 61663...e4d

Skrevet

Helt ok. Stoffet ser litt billig ut...

Anonymkode: 788cd...a8f

Skrevet

Jeg synes den var fin

Anonymkode: ebe18...8b1

Skrevet

Håpløse bilder. Ellers er den helt ok, men jeg ville personlig aldri kjøpt kjolen. Den ser billig ut. Det er den jo også, men det er stoffet som i stor grad gjør at den ser slik ut. 

Anonymkode: ae3a4...56e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Håpløse bilder. Ellers er den helt ok, men jeg ville personlig aldri kjøpt kjolen. Den ser billig ut. Det er den jo også, men det er stoffet som i stor grad gjør at den ser slik ut. 

Anonymkode: ae3a4...56e

Jeg synes også det var litt dumt at man ikke kunne se lengden på kjolen på modellen. Antar den går til rett over knærne. At den er billig, er jo et pluss da, stoffet er antagelig litt tungt da den skal falle greit rundt kroppen, men den kan nok stikke litt. 

Skrevet
11 minutes ago, Sommerkroppen 2029 said:

Jeg synes også det var litt dumt at man ikke kunne se lengden på kjolen på modellen. Antar den går til rett over knærne. At den er billig, er jo et pluss da, stoffet er antagelig litt tungt da den skal falle greit rundt kroppen, men den kan nok stikke litt. 

Den er ikke tung. Sånn stoff er veldig lett, og 110% syntetisk.. 

Håpløse bilder ja

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Den er ikke tung. Sånn stoff er veldig lett, og 110% syntetisk.. 

Håpløse bilder ja

Jeg har en litt lignende kjole i antagelig samme stoff, den faller veldig pent. Jeg antar bare den er litt i samme kategori, pga "foldene" i skjørtet slik min kjole er. 

Skrevet

Den ser veldig fin ut! 🤩

Mange av Floyd kjolene har litt mye utringning, ialle fall til min byste. Men jeg har kjøpt noen knapper på nett som holder kjolene på plass over brystet. 😊😊

Anonymkode: 18a73...a3b

Skrevet

Jeg kunne ikke brukt den selv, men den hadde vært kjempefin på andre. Likte grønnfargen godt. 

Skrevet

Likte den ikke

Anonymkode: 3801e...76a

Skrevet

Den ser veldig billig ut. 

Anonymkode: 08024...96a

Skrevet

Jeg liker kun sølv og svart når det gjelder glitterkjole, men det er meg og jeg hadde gitt deg kompliment, og ment det, for denne kjolen. 

Anonymkode: 3c0a2...21b

Skrevet

Nydelig farge, men ikke sånt stoff jeg liker.

Anonymkode: 6a436...d57

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg liker kun sølv og svart når det gjelder glitterkjole, men det er meg og jeg hadde gitt deg kompliment, og ment det, for denne kjolen. 

Anonymkode: 3c0a2...21b

Jeg syns rød glitterkjole er kjempe fint til jul

Anonymkode: 9a316...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...