Gå til innhold

Noen her som har en form for angst?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De mener nok ikke beroligende men reell angstmedisin. Men tror ikke jeg når inn til deg. 

Anonymkode: 6b27d...0d5

Nei ikke når du nekter meg å si hva de medisinene du vet heter. Så dårlig gjort. 

Anonymkode: 6d523...255

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Behagelig følelse? Tror du har misforstått hva melatonin er. Min sønn bruker det, og de virker virkelig ikke innen 30 minutter. De skal tas 1-2 timer før leggetid… 

Anonymkode: 11ac3...409

Nei det er et søvnhormon som ble nevnt som legen min har skrevet ut for angst. Kunne vært min egen fastlege etter dette. Jeg vet jeg trenger medisin hjelp og dette vet man best selv. Javel men det fungerte ikke derfor spiller det ikke en rolle når det skulle virke. Det  orket ikke!!

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nei det er et søvnhormon som ble nevnt som legen min har skrevet ut for angst. Kunne vært min egen fastlege etter dette. Jeg vet jeg trenger medisin hjelp og dette vet man best selv. Javel men det fungerte ikke derfor spiller det ikke en rolle når det skulle virke. Det  orket ikke!!

Ingen leger skriver ut det for angst. Det er som å skrive ut B-12 hvis du mangler sink! Da må du melde han inn, for det er helt feil av han å gjøre 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ingen leger skriver ut det for angst. Det er som å skrive ut B-12 hvis du mangler sink! Da må du melde han inn, for det er helt feil av han å gjøre 

Du som selv har opplevd traumatiske ting skjønner du meg ikkeSer du ikke desperasjonen min?  De kunne lagt meg i kunstig koma på ‘’ferie’’ da hadde jeg sluppet lidelsen ! 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Du som selv har opplevd traumatiske ting skjønner du meg ikkeSer du ikke desperasjonen min?  De kunne lagt meg i kunstig koma på ‘’ferie’’ da hadde jeg sluppet lidelsen ! 

Joda, jeg ser ditt desperate behov for å få tabletter. 
Hvis du virkelig hadde hatt det så ille så hadde du fått hjelp. Beklager, men jeg tror ikke på deg. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du virkelig hadde hatt det så ille så hadde du fått hjelp. Beklager, men jeg tror ikke på deg. 

Jeg har det så ille at jeg betaler 1500kr for en second opinion. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Whatever om du ikke tror jeg har angst. Du er en bare en random men du som mor burde forstått! 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det virker innen 2 uker????????? Jeg trenger noe NÅÅÅ

Du trenger noe NÅ som gir en behagelig følelse... 

Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tatt deg for én av "mine". Og jeg jobber med rusavhengige. 

Anonymkode: 0988d...0de

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du trenger noe NÅ som gir en behagelig følelse... 

Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tatt deg for én av "mine". Og jeg jobber med rusavhengige. 

Anonymkode: 0988d...0de

Enig med deg. Desperasjonen lyser lang vei. Og at legen ikke vil skrive ut tenker jeg er med god grunn 

Annonse

Tvillingmamma2020 skrev (2 minutter siden):

Enig med deg. Desperasjonen lyser lang vei. Og at legen ikke vil skrive ut tenker jeg er med god grunn 

Enig, dette fremstår som en jakt på rus og ikke som en reell søken etter noe som kan hjelpe på angsten. 

Anonymkode: 6b27d...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...