Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #76 Del Skrevet 4. januar 2023 Men hvorfor ser du ikke på andre medikamenter enn sobril? Det finnes andre som ikke er avhengighetsskapende og som ikke doper ned, men som fjerner angsten. Snakk med legen om feks efexor. Jeg hadde lammende angst, og har gått på dette i flere år. Er helt symptomfri og angstrmfri og fungerer helt fint. Anonymkode: 6b27d...0d5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #77 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nei, fastlegen ser ikke det. Med imovane har du ikke sjans til å holde deg våken, overhodet. Med mindre du har brukt de fast over en lang lang lang periode. Det er jo innsovningstablett, av den harde typen Anonymkode: 11ac3...409 Det tørr jeg ikke bruke. Men hvorfor tar du Quatiapin og imovane? Blir du ikke kvalm? Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #78 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men hvorfor ser du ikke på andre medikamenter enn sobril? Det finnes andre som ikke er avhengighetsskapende og som ikke doper ned, men som fjerner angsten. Snakk med legen om feks efexor. Jeg hadde lammende angst, og har gått på dette i flere år. Er helt symptomfri og angstrmfri og fungerer helt fint. Anonymkode: 6b27d...0d5 Jeg har ikke sagt jeg må ha sobril. Jeg vil ha noe som demper og jeg skal ikke ha det fast. Jeg skal bruke det av og til, men det må jo virke. Melatonin virket ikke. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #79 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sagt jeg må ha sobril. Jeg vil ha noe som demper og jeg skal ikke ha det fast. Jeg skal bruke det av og til, men det må jo virke. Melatonin virket ikke. Anonymkode: 6d523...255 Du må bruke det fast. Det finnes ikke noe man kan ta bare av og til - annet enn sobril og lignende. Hvorfor vil du ikke gå på noe fast? Du får jo et nytt liv da. Anonymkode: 6b27d...0d5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #80 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du må bruke det fast. Det finnes ikke noe man kan ta bare av og til - annet enn sobril og lignende. Hvorfor vil du ikke gå på noe fast? Du får jo et nytt liv da. Anonymkode: 6b27d...0d5 Hvorfor må jeg ha det fast? Jeg har ikke behov for det alltid. Jeg har ikke angst 24/7. Bare av og til noen dagen verre enn andre. Ukentlig som jeg skrev. Men ikke hvert minutt liksom. Det må jo være NOE som kan hjelpe meg til mitt behov? Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #81 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det tørr jeg ikke bruke. Men hvorfor tar du Quatiapin og imovane? Blir du ikke kvalm? Anonymkode: 6d523...255 For å få sove. Blir ikke kvalm nei Anonymkode: 11ac3...409 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #82 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke sagt jeg må ha sobril. Jeg vil ha noe som demper og jeg skal ikke ha det fast. Jeg skal bruke det av og til, men det må jo virke. Melatonin virket ikke. Anonymkode: 6d523...255 Melatonin er jo søvnhormon så det demper ikke angst. Det gir deg mulighet til å sovne lettere, men det innebærer jo at du må legge deg. Du kan ikke ta det mot angst, det har ikke noe virkning. Jeg antar du har forsøkt alt? Trening, kosthold, nok søvn, nok drikke etc etc. Anonymkode: 11ac3...409 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #83 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Melatonin er jo søvnhormon så det demper ikke angst. Det gir deg mulighet til å sovne lettere, men det innebærer jo at du må legge deg. Du kan ikke ta det mot angst, det har ikke noe virkning. Jeg antar du har forsøkt alt? Trening, kosthold, nok søvn, nok drikke etc etc. Anonymkode: 11ac3...409 Nei jeg har ikke forsøkt alt. Jeg trener flere ganger i uken, matlysten er laber men jeg funker veldig bra uten at det er på topp. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #84 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Nei jeg har ikke forsøkt alt. Jeg trener flere ganger i uken, matlysten er laber men jeg funker veldig bra uten at det er på topp. Anonymkode: 6d523...255 Har du sjekka vitaminer og mineraler i kroppen? Jeg har dårligere perioder om jeg har lav D-vitamin feks. Ei kollega opplevde å få følelsen av angst og skjønte ikke hvorfor. Det var lav D-vitamin. Cluet her er jo at du kan ikke «få noe» for å dempe ubehaget innimellom. Tabletter er fort gjort å bli avhengig av, og det er ikke nødvendigvis sånn at det hjelper. Det kan tvert imot forverre problemene. Så jeg ville snakka med legen og funnet en varig løsning. Ikke en quick fix Anonymkode: 11ac3...409 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #85 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har du sjekka vitaminer og mineraler i kroppen? Jeg har dårligere perioder om jeg har lav D-vitamin feks. Ei kollega opplevde å få følelsen av angst og skjønte ikke hvorfor. Det var lav D-vitamin. Cluet her er jo at du kan ikke «få noe» for å dempe ubehaget innimellom. Tabletter er fort gjort å bli avhengig av, og det er ikke nødvendigvis sånn at det hjelper. Det kan tvert imot forverre problemene. Så jeg ville snakka med legen og funnet en varig løsning. Ikke en quick fix Anonymkode: 11ac3...409 Jeg vet hvorfor jeg har det. Det er ikke vitaminmangler! Jeg har god kontroll så jeg ville ikke misbrukt det hvis du skjønner. Derfor vil jeg ikke gå på det fast jeg vil styre det selv. Det er mange med angst som klarer seg selv med litt dra-hjelp av medisiner. Men jeg har en fastlege som ikke forstår. Tydeligvis vil han at jeg skal lide. Jeg er sikker på at hadde jeg fått det hadde jeg presentert bedre enn hva jeg gjør nå. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #86 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet hvorfor jeg har det. Det er ikke vitaminmangler! Jeg har god kontroll så jeg ville ikke misbrukt det hvis du skjønner. Derfor vil jeg ikke gå på det fast jeg vil styre det selv. Det er mange med angst som klarer seg selv med litt dra-hjelp av medisiner. Men jeg har en fastlege som ikke forstår. Tydeligvis vil han at jeg skal lide. Jeg er sikker på at hadde jeg fått det hadde jeg presentert bedre enn hva jeg gjør nå. Anonymkode: 6d523...255 Hvis du vet hvorfor du har det har du absolutt alle forutsetninger for å bli kvitt det også. Så enkelt. Så vanskelig. Legen din er ikke en idiot som ønsker at du skal ha det vondt. Han ønsker ikke å skrive ut vanedannende medisiner til pasienter som tenker det er løsningen. antidepressiva skal ikke brukes for å prestere bedre på en eksamen. Det er medikamentell behandling for sykdommen du har. Anonymkode: 11ac3...409 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #87 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du vet hvorfor du har det har du absolutt alle forutsetninger for å bli kvitt det også. Så enkelt. Så vanskelig. Legen din er ikke en idiot som ønsker at du skal ha det vondt. Han ønsker ikke å skrive ut vanedannende medisiner til pasienter som tenker det er løsningen. antidepressiva skal ikke brukes for å prestere bedre på en eksamen. Det er medikamentell behandling for sykdommen du har. Anonymkode: 11ac3...409 Jeg prøver å bli kvitt den hele tiden. Jeg blir ikke bedre. Det er like grusomt hver eneste gang. Hvorfor og hva gjør det godt for å gå i dypden på det? Hva og hvem skal det være godt for? Til nød-tilfeller burde den som er sterkt rammet av angst fått noe for og roe ned nervene. Det er akkurat like stor frykt som å gå til tannlegen. Eller fly. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #88 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg prøver å bli kvitt den hele tiden. Jeg blir ikke bedre. Det er like grusomt hver eneste gang. Hvorfor og hva gjør det godt for å gå i dypden på det? Hva og hvem skal det være godt for? Til nød-tilfeller burde den som er sterkt rammet av angst fått noe for og roe ned nervene. Det er akkurat like stor frykt som å gå til tannlegen. Eller fly. Anonymkode: 6d523...255 Fordi du trenger profesjonell hjelp! Kanskje blir du ikke kvitt det for alltid, men det kan hjelpe å få hjelp. Det kan bli bedre! og til nødstilfeller får de som er sterkt rammet av angst, medisiner. Men legen din vet jo knapt at du har det. Du må jo snakke med legen. Forklare hvordan du har det. Forklare at du ønsker hjelp, evt ta imot den hjelpen han kan bidra med, før du tyr til piller. Det er lett å si at du ikke skal misbruke det, men har du noensinne prøvd sobril?? Det er fort gjort å misbruke! Anonymkode: 11ac3...409 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #89 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fordi du trenger profesjonell hjelp! Kanskje blir du ikke kvitt det for alltid, men det kan hjelpe å få hjelp. Det kan bli bedre! og til nødstilfeller får de som er sterkt rammet av angst, medisiner. Men legen din vet jo knapt at du har det. Du må jo snakke med legen. Forklare hvordan du har det. Forklare at du ønsker hjelp, evt ta imot den hjelpen han kan bidra med, før du tyr til piller. Det er lett å si at du ikke skal misbruke det, men har du noensinne prøvd sobril?? Det er fort gjort å misbruke! Anonymkode: 11ac3...409 Han vet godt at jeg ønsker medisiner som hjelp. Men han mener jeg må snakke med psykolog å ta steg - for - steg, akkurat som deg. Jeg har ikke tid til det ukentlig. Jeg kan ikke sette livet mitt på vent. Det er ikke det som er løsningen for meg. Jeg må videre i livet mitt, det som har skjedd vil aldri igjen bli det samme. Sånn er det, og det er ikke noe jeg har godt av å gå igjennom. Nei jeg har aldri brukt Sobril men jeg har fått noe jeg sovnet av under en undersøkelse en gang. Uansett alle blir ikke friske av å snakke seg i hjel om ting. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #90 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Han vet godt at jeg ønsker medisiner som hjelp. Men han mener jeg må snakke med psykolog å ta steg - for - steg, akkurat som deg. Jeg har ikke tid til det ukentlig. Jeg kan ikke sette livet mitt på vent. Det er ikke det som er løsningen for meg. Jeg må videre i livet mitt, det som har skjedd vil aldri igjen bli det samme. Sånn er det, og det er ikke noe jeg har godt av å gå igjennom. Nei jeg har aldri brukt Sobril men jeg har fått noe jeg sovnet av under en undersøkelse en gang. Uansett alle blir ikke friske av å snakke seg i hjel om ting. Anonymkode: 6d523...255 Men når legen, jeg og flere her mener det samme… tar vi så feil? Det er ikke snakk om å snakke seg ihjel om ting, men å finne verktøy for hvordan du kan leve med det uten at det tar over kontrollen over livet ditt. Dersom du opplevde én spesifikk ting for 2 år siden så er kanskje traumebehandling tingen for deg. Igjen, det handler ikke om å snakke ihjel ting, det handler om å lære seg teknikker for å komme gjennom det. Du sier hele tiden du ikke har tid, hva er det som gjør at du ikke har tid? Du kan få sykemelding for å gå i behandling. Du kan tilogmed få behandlingsdager som ikke påvirker sykepengerettighetene dine. Ergo kan du være borte fra jobb, få betalt, og likevel få hjelp. Det å være så negativ til terapeutisk behandling er nok medvirkende årsak til at du ikke får sobril kasta etter deg hos legen. jeg vet ikke hva du fikk under en operasjon annet enn at jeg vet de gir fentanyl som du sovner av, men det er heller ikke noe du kan ta på egenhånd eller holde deg spesielt våken med. Anonymkode: 11ac3...409 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #91 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Han vet godt at jeg ønsker medisiner som hjelp. Men han mener jeg må snakke med psykolog å ta steg - for - steg, akkurat som deg. Jeg har ikke tid til det ukentlig. Jeg kan ikke sette livet mitt på vent. Det er ikke det som er løsningen for meg. Jeg må videre i livet mitt, det som har skjedd vil aldri igjen bli det samme. Sånn er det, og det er ikke noe jeg har godt av å gå igjennom. Nei jeg har aldri brukt Sobril men jeg har fått noe jeg sovnet av under en undersøkelse en gang. Uansett alle blir ikke friske av å snakke seg i hjel om ting. Anonymkode: 6d523...255 Nå irriterer du bare, og jeg mistenker at det er det du vil. Uansett: Ta deg en tur til legen igjen. Eller Volvat eller hva du vil. Volvat har vel kveldsåpent, så da har du kanskje tid? Jeg skjønner ikke folk som ikke lager tid til å investere i egen helse. Du skal ha kroppen (og hodet!) resten av livet. Nå er vi en del som har svart deg i tråden her, og alle er enige utenom deg. Lytt til det. Anonymkode: 02e5a...6f7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #92 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men når legen, jeg og flere her mener det samme… tar vi så feil? Det er ikke snakk om å snakke seg ihjel om ting, men å finne verktøy for hvordan du kan leve med det uten at det tar over kontrollen over livet ditt. Dersom du opplevde én spesifikk ting for 2 år siden så er kanskje traumebehandling tingen for deg. Igjen, det handler ikke om å snakke ihjel ting, det handler om å lære seg teknikker for å komme gjennom det. Du sier hele tiden du ikke har tid, hva er det som gjør at du ikke har tid? Du kan få sykemelding for å gå i behandling. Du kan tilogmed få behandlingsdager som ikke påvirker sykepengerettighetene dine. Ergo kan du være borte fra jobb, få betalt, og likevel få hjelp. Det å være så negativ til terapeutisk behandling er nok medvirkende årsak til at du ikke får sobril kasta etter deg hos legen. jeg vet ikke hva du fikk under en operasjon annet enn at jeg vet de gir fentanyl som du sovner av, men det er heller ikke noe du kan ta på egenhånd eller holde deg spesielt våken med. Anonymkode: 11ac3...409 Jeg vil ikke føle meg svak for det har jeg vært en gang. Aldri skal jeg føle meg svak igjen har jeg bestemt. Jeg kan ikke sette de eksamenene jeg skal ha på vent, hva da? Da blir jeg aldri ferdig. Nei det var noe som begynte på M som jeg ikke husker hva heter. Det kunne jeg fint fått de nettene jeg ligger våken siden det funket som ei kule på meg. Men jeg tror ikke deg går an. Vet ikke. Jeg kunne gått under, lagt meg ned å Grini og tenkt at verden er urettferdig for dèt er den søren meg! Jeg tar nesten ikke Paracet en gang. Er forsiktig med legemidler. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #93 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nå irriterer du bare, og jeg mistenker at det er det du vil. Uansett: Ta deg en tur til legen igjen. Eller Volvat eller hva du vil. Volvat har vel kveldsåpent, så da har du kanskje tid? Jeg skjønner ikke folk som ikke lager tid til å investere i egen helse. Du skal ha kroppen (og hodet!) resten av livet. Nå er vi en del som har svart deg i tråden her, og alle er enige utenom deg. Lytt til det. Anonymkode: 02e5a...6f7 Nei det er ikke meningen. Hvis du blir irritert burde du ikke svare i denne tråden. Ingen tvinger deg til å lese løer svare. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #94 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke føle meg svak for det har jeg vært en gang. Aldri skal jeg føle meg svak igjen har jeg bestemt. Jeg kan ikke sette de eksamenene jeg skal ha på vent, hva da? Da blir jeg aldri ferdig. Nei det var noe som begynte på M som jeg ikke husker hva heter. Det kunne jeg fint fått de nettene jeg ligger våken siden det funket som ei kule på meg. Men jeg tror ikke deg går an. Vet ikke. Jeg kunne gått under, lagt meg ned å Grini og tenkt at verden er urettferdig for dèt er den søren meg! Jeg tar nesten ikke Paracet en gang. Er forsiktig med legemidler. Anonymkode: 6d523...255 Så du mener de som går til psykolog er svake?? Jeg har opplevd omsorgssvikt, seksuelt overgrep, vold i nære relasjoner, tap av ekstremt viktige personer, utroskap både seksuelt og økonomisk, barn med utfordringer, barn som har blitt slått ned på åpen gate. Jeg er faktisk en av mange helt ekstreme sterke mennesker. Man blir ikke svak av å få hjelp når absolutt alt rakner på en og samme gang. Ja, verden er forbanna urettferdig! Men det er ikke fordi du ikke får sobril av legen din Anonymkode: 11ac3...409 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #95 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så du mener de som går til psykolog er svake?? Jeg har opplevd omsorgssvikt, seksuelt overgrep, vold i nære relasjoner, tap av ekstremt viktige personer, utroskap både seksuelt og økonomisk, barn med utfordringer, barn som har blitt slått ned på åpen gate. Jeg er faktisk en av mange helt ekstreme sterke mennesker. Man blir ikke svak av å få hjelp når absolutt alt rakner på en og samme gang. Ja, verden er forbanna urettferdig! Men det er ikke fordi du ikke får sobril av legen din Anonymkode: 11ac3...409 Nei jeg sier ikke det om andre eller mener det om andre. Jeg føler det om meg selv. Beklager det var ikke meningen å fornærme eller såre deg. Virkelig ikke. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2023 #96 Del Skrevet 4. januar 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Nei det er ikke meningen. Hvis du blir irritert burde du ikke svare i denne tråden. Ingen tvinger deg til å lese løer svare. Anonymkode: 6d523...255 Ingen tvinger meg, men her har jeg kommet med råd og erfaringer til deg og føler absolutt at jeg har noe i tråden å gjøre! Anonymkode: 02e5a...6f7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #97 Del Skrevet 5. januar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg vet hvorfor jeg har det. Det er ikke vitaminmangler! Jeg har god kontroll så jeg ville ikke misbrukt det hvis du skjønner. Derfor vil jeg ikke gå på det fast jeg vil styre det selv. Det er mange med angst som klarer seg selv med litt dra-hjelp av medisiner. Men jeg har en fastlege som ikke forstår. Tydeligvis vil han at jeg skal lide. Jeg er sikker på at hadde jeg fått det hadde jeg presentert bedre enn hva jeg gjør nå. Anonymkode: 6d523...255 Bare det at du gjentatte ganger i tråden skriver at legen vil du skal lide eller at noen unner deg å lide tilsier at du trenger behandling og ikke medikamenter. Anonymkode: 02ac3...025 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #98 Del Skrevet 5. januar 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Ingen tvinger meg, men her har jeg kommet med råd og erfaringer til deg og føler absolutt at jeg har noe i tråden å gjøre! Anonymkode: 02e5a...6f7 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Bare det at du gjentatte ganger i tråden skriver at legen vil du skal lide eller at noen unner deg å lide tilsier at du trenger behandling og ikke medikamenter. Anonymkode: 02ac3...025 Takk men nei takk. Trenger ingen forståelse eller andres erfaringer da ingen historier er like. Jeg klarer meg uten profesjonell hjelp, det var aldri tema i denne tråden. Anonymkode: 6d523...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #99 Del Skrevet 5. januar 2023 Du spør om andre har angst og får fire sider til å dreie seg om deg. Interessant. Frister ikke mye å svare her for å si det slik. Anonymkode: c521e...64c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2023 #100 Del Skrevet 5. januar 2023 Du er jo ikke villig til å gjøre noe for å få hjelp. Det finnes ikke noe man kan ta av og til som vil dempe, annet enn avhengighetsskapende medikamenter som doper ned. Du er ikke villig til å gå i behandling eller ta faste medisiner- noe som er de eneste alternativene. Hva er det da du vil med denne tråden? Anonymkode: 6b27d...0d5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436976-noen-her-som-har-en-form-for-angst/page/4/#findComment-149897280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå