Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Japemperor skrev (24 minutter siden):

Det lurer jeg på det er jo mye mer anonyme her enn på kvinneguiden. Ps. Jeg er ny her så vet ikke om dette er riktig emne å lage tråden.

Det kommer an på hvem du spør, brukerne som skriver som ab eller admin. Men dette er et anonymforum, man velger helt selv hva man skriver som. Etter noen stygge hendelser her for en del år siden, da folk ikke visste hva nettvett er, har ihvertfall jeg sett hva som kan skje når man skriver med nick. 

Anonymkode: 50a29...19a

Her inne er det kun ett forum som er hovedsakelig brukt, dermed er alle brukeren samlet i samme forum og andelen anonyme brukere vil såklart bli høyere enn f.eks. på Kvinneguiden hvor det finnes underforum hvor det ikke er mulig å poste som anonym bruker.

Mange velger også å poste som anonym i spesielle temaer de ikke vil forbinde med brukeren sin da brukermassen er langt lavere her.

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det kommer an på hvem du spør, brukerne som skriver som ab eller admin. Men dette er et anonymforum, man velger helt selv hva man skriver som. Etter noen stygge hendelser her for en del år siden, da folk ikke visste hva nettvett er, har ihvertfall jeg sett hva som kan skje når man skriver med nick. 

Anonymkode: 50a29...19a

Forstår dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...