Gå til innhold

Noen her som har prøvd migrenestift hvit hylse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg bruker den der, funker supert! Ikke mot de hardeste migrene anfallene, men mot drøy hodepine og begynnende migrene virker den bra. Anbefaler! Den er drøy og varer ganske lenge også. Jeg oppbevarer en i kjøleskapet hjemme og en i veska- den i kjøleskapet har best effekt. 

Anonymkode: 69379...e9c

Vet om mange som bruker den. Jeg tåler lukt dårlig. 

Jeg har begynt å dusje i iskaldt vann de siste 20 sekundene i dusjen. Hjelper mye. De

T som funker aller best for meg iskaldt vann i hodebunnen. 

Anonymkode: 7f85b...079

• 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 2.1.2023 den 18.55):

Vet om mange som bruker den. Jeg tåler lukt dårlig. 

Jeg har begynt å dusje i iskaldt vann de siste 20 sekundene i dusjen. Hjelper mye. De

T som funker aller best for meg iskaldt vann i hodebunnen. 

Anonymkode: 7f85b...079

Hva lukter den, er det skarp lukt?

Hi

Anonymkode: e3d4c...f78

Anonym bruker skrev (På 2.1.2023 den 18.45):

Jeg bruker den der, funker supert! Ikke mot de hardeste migrene anfallene, men mot drøy hodepine og begynnende migrene virker den bra. Anbefaler! Den er drøy og varer ganske lenge også. Jeg oppbevarer en i kjøleskapet hjemme og en i veska- den i kjøleskapet har best effekt. 

Anonymkode: 69379...e9c

Hmm, kanskje verdt å teste da 😊

Hi

Anonymkode: e3d4c...f78

Annonse

Klarer ikke lukten. Jeg har sprøyter jeg tar for migrene. Jeg kaster opp mye ved anfall, så tabletter har ingen effekt, og nesesprayen gjør at jeg kaster opp enda mer. Ene datteren min bruker nesespray og denne, andre bruker immigran tabletter og denne. Begge har god effekt av denne, og tar tabletter/nesespray kun dersom den ikke virker

Anonymkode: ffc10...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...