Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Legen vil utrede meg for dette Anonymkode: fc5cf...e78
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Er det du som er mann og har skrevet her flere ganger om størrelsen på kjønnsorganet ditt? Jeg har ikke diagnosen, den er vel ikke veldig vanlig. Alle har et eller annet ved kroppen de er misfornøyd med, men når man har dysmorfofobi blir det helt sykelig. Fint du får hjelp ihvertfall, håper du får bedre dager. Anonymkode: 1b137...48b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Jeg er ingen mann nei. Og det er ansiktet jeg sliter med. Og de rundt meg er ikke enig i at jeg er stygg. Jeg føler meg brukbar med sminke men uten sminke syns jeg at jeg har meget stygge øyne og jeg sover med maskara sånn at ungene mine ikke skal se meg uten sminke. Det er så slitsomt å ha det sånn at jeg har ikke ord Anonymkode: fc5cf...e78
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Så ta deg sammen. Dra hodet ut av navlen og bli voksen. Anonymkode: 776d3...edf
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så ta deg sammen. Dra hodet ut av navlen og bli voksen. Anonymkode: 776d3...edf Ingen erfaring med psykisk sykdom skjønner jeg.... Uansett om det er snakk om angst, depresjon, spiseforstyrrelse, fobier eller denne diagnosen er det ikke bare å "ta seg sammen". Da hadde jo ikke psykisk sykdom vært en greie. Anonymkode: 1b137...48b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Anonym bruker skrev (På 2.1.2023 den 19.40): Jeg er ingen mann nei. Og det er ansiktet jeg sliter med. Og de rundt meg er ikke enig i at jeg er stygg. Jeg føler meg brukbar med sminke men uten sminke syns jeg at jeg har meget stygge øyne og jeg sover med maskara sånn at ungene mine ikke skal se meg uten sminke. Det er så slitsomt å ha det sånn at jeg har ikke ord Anonymkode: fc5cf...e78 Da bør du gå med på utredning. Anonymkode: 09eee...04b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har det, fikk diagnosen for 20 år siden. Jeg er også mest sannsynlig hypokonder (veldig vanlig og ha dette også) Vrangforestillinger men også faktisk synsbedrag i forhold til utseendet. Jeg lever ganske bra med det men jeg har lært meg å selvregulere bra og spør andre rundt meg om jeg begynner å fokusere mye på enkelte ting. Jeg har det feks slik at jeg kan se at leppene mine er blå, veldig ekkelt. Men jeg spør mannen min som forsikrer meg om at de ikke er det (men tenker jo at han underdriver men klarer alikevel å legge det litt fra meg) Anonymkode: 62c84...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå