Gå til innhold

Når en i familien melder meg inn til politiet om husbråk og bv vakta kommer og barna ikke er hjemme.

Anbefalte innlegg

Hvordan vil bv ta dette? Kan jeg ringe bv vakta å høre hva som er meldt inn av politiet? Eller er det politiet jeg ringer? 
det har blitt sagt at jeg er utagerende og at barna er redde. 

Anonymkode: 47aac...36a

Fortsetter under...

Hm? Barna var ikke hjemme? Hvorfor kom BV-vakta da? Normalt sett kommer politiet, og så ringer de barnevernsvakta dersom det er barn i hjemmet?

Anonymkode: 6f155...e45

Mener du at du har blitt utsatt for falsk bekymringsmelding?

Eller har du et problem du må ta tak i? Hvis det er tilfelle, så kan samarbeid med barnevernet være bra for barna.

Anonymkode: 2ba74...73d

Antakelig trodde de at det var barn tilstede. Hvis det var husbråk og du utagerer mot feks ektefelle, så er det klart barnevernet må følge det opp. Det kan være lurt å la de snakke med barna så du kan få hjelp

Anonymkode: 55124...e26

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Hm? Barna var ikke hjemme? Hvorfor kom BV-vakta da? Normalt sett kommer politiet, og så ringer de barnevernsvakta dersom det er barn i hjemmet?

Anonymkode: 6f155...e45

De ringer barnevernsvakten dersom det er barn bosatt på adressen, altså før de rykker ut og undersøker. 

Jeg skjønner ikke problemstillingen din HI… Hvis barnevernsvakten møtte opp, så så de vel at barna ikke var hjemme?

Anonymkode: d543f...a08

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

De ringer barnevernsvakten dersom det er barn bosatt på adressen, altså før de rykker ut og undersøker. 

Jeg skjønner ikke problemstillingen din HI… Hvis barnevernsvakten møtte opp, så så de vel at barna ikke var hjemme?

Anonymkode: d543f...a08

Det er jo likevel grunn til bekymring hvis far banker opp mor for eksempel.

Anonymkode: 71a76...d76

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...