Gå til innhold

Hvordan overleve på 8000 i 14 dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nei, la meg se.

8000 - 1000 i forsikring og kanskje 1500 i mobilregning = 5500.

5500/ 14 = 392 pr. dag. Det burde rekke til både poteter og gulrøtter tenker jeg. Om du handler på Meny så rekker det til 10 kg poteter og 8 kg gulrøtter pr. dag. Det burde holde dere mette...

Anonymkode: 31d47...deb

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Haha… hadde tenkt til å spørre om det samme, men jeg har bare 700 kr til den 15. januar. Noen som har tips?

Anonymkode: d2dd3...e15

Spis det du har hjemme før du kjøper noe som helst. ikke bry deg om rare kombinasjoner. Dette skal jeg gjøre de neste 14 dagene, har lite penger men har en del mat i skuffer og skap. Så da får jeg være kreativ.

Anonymkode: 82932...048

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Spis det du har hjemme før du kjøper noe som helst. ikke bry deg om rare kombinasjoner. Dette skal jeg gjøre de neste 14 dagene, har lite penger men har en del mat i skuffer og skap. Så da får jeg være kreativ.

Anonymkode: 82932...048

Ja, skal gjøre det. Spørs om barna liker det like godt. Jeg har mel, poteter,linser,  yoghurt, mye grønnsaker, 24 egg, kjøttdeig, fiskeboller, frosne bær, juice, havregryn og litt pålegg. Det bør gå fint.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, skal gjøre det. Spørs om barna liker det like godt. Jeg har mel, poteter,linser,  yoghurt, mye grønnsaker, 24 egg, kjøttdeig, fiskeboller, frosne bær, juice, havregryn og litt pålegg. Det bør gå fint.

Ta en havregryn oppi yogurten så metter det mer

Anonymkode: cc621...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...