Gå til innhold

Fyllesyke gyldig fraværsgrunn?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du og er dette noe som har skjedd før?

Anonymkode: c5afa...f8d

Nja altså det er ikke første gangen jeg har avlyst rett før. Jeg er ikke blant de eldste her inne. Akkurat passe nok. 

Anonymkode: da8ec...ab9

Fortsetter under...

Passe nok til hva? Grunnen til at jeg spør om alderen er at jeg ikke har fått kjeft av foreldre eller søsken siden jeg flyttet hjemmefra. Det er ikke slik voksne folk kommuniserer. 

Og du har jo svaret selv, det har skjedd før at du melder avbud på ting andre har brukt dagen sin på å ordne til, da har de nok mindre tålmodighet med deg enn de hadde hatt med andre. Et forslag er å slutte å drikke det dritings, så slipper du kjeft. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har du for vane å avlyse i siste liten?

Anonymkode: 26430...66f

Ikke som vane men det har skjedd før ja. Som sagt trodde jeg ikke at jeg skulle bli så full som gjorde. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Passe nok til hva? Grunnen til at jeg spør om alderen er at jeg ikke har fått kjeft av foreldre eller søsken siden jeg flyttet hjemmefra. Det er ikke slik voksne folk kommuniserer. 

Og du har jo svaret selv, det har skjedd før at du melder avbud på ting andre har brukt dagen sin på å ordne til, da har de nok mindre tålmodighet med deg enn de hadde hatt med andre. Et forslag er å slutte å drikke det dritings, så slipper du kjeft. 

Men nå bar det nyttårsaften og da drikker mange seg litt for full. Det er normalt, er bare en gang i året. Det gikk som det gikk og jeg har tatt konsekvensen av det ved å gå glipp av denne dagen. Er skam dårlig enda!!!

Ikke som vane men det har skjedd før ja. Som sagt trodde jeg ikke at jeg skulle bli så full som gjorde. 

Men du visste jo at du var så dårlig før 10 min før selskapet. Da er det skikkelig ufint å si i fra så seint, for akutt syk ble du jo ikke.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men du visste jo at du var så dårlig før 10 min før selskapet. Da er det skikkelig ufint å si i fra så seint, for akutt syk ble du jo ikke.

Ja men jeg prøvde og motivere meg helt til jeg innså at jeg ikke kom til å klare det. Og ja jeg vet det var ufint etter nok reaksjoner på denne tråden. Jeg troe aldri jeg blir ferdig med oppdragelse eller tilsnakk fra egne! Det er høyest på tide! 

Annonse

Hvis det hadde vært jobb ville det vært skulk og oppsigelsesgrunn, i hvertfall om det gjentok seg.

Til et familieselskap er det bare veldig respektløst. Du viste du skulle i selskap i dag. Det skulle du tatt høyde for i går. Når du ikke en gang sier fra før 10 minutter før du skulle vært der forstår jeg godt om de blir sinna. Du bør legge deg i selen for å gjøre det godt igjenn.

Anonymkode: 70be0...914

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvis det hadde vært jobb ville det vært skulk og oppsigelsesgrunn, i hvertfall om det gjentok seg.

Til et familieselskap er det bare veldig respektløst. Du viste du skulle i selskap i dag. Det skulle du tatt høyde for i går. Når du ikke en gang sier fra før 10 minutter før du skulle vært der forstår jeg godt om de blir sinna. Du bør legge deg i selen for å gjøre det godt igjenn.

Anonymkode: 70be0...914

Ja det har jeg forstått. Nå ha dere sagt dette mange ganger at dette var en dårlig idè. Over og ut. Herregud for en dritt dag på alle måter. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det kanonkula som inviterte til middag? Derfor du ikke vil gå? Og har du komt deg hjem fra hytta?

Anonymkode: 2c119...83f

Kan du slutte? Det der er ikke greit! 

Milde... Fyllesyk til kvelden etter. For noen mengder du må ha inntatt. Fyllesyke er uansett aldri gyldig grunn til noe som helst, siden det er verdens enkleste syke å unngå. 

Men du har uansett ikke avlyst noe som helst, du har meldt avbud på syltynt og pinlig grunnlag. 

Anonymkode: 6db49...629

Annonse

Milde... Fyllesyk til kvelden etter. For noen mengder du må ha inntatt. Fyllesyke er uansett aldri gyldig grunn til noe som helst, siden det er verdens enkleste syke å unngå. 

Men du har uansett ikke avlyst noe som helst, du har meldt avbud på syltynt og pinlig grunnlag. 

Ja vel! Jeg har skjønt det nå. 

Du gjør det altfor enkelt!! 🤣

Jeg gidder ikke for det dere gjør nå er avsporing og latterliggjør meg. Det finnes ikke morsomt med dette! 

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Du hadde nok blitt full du og om du hadde drukket 1 flaske vin + 2 shotter sprit på 45 kg. Jeg husker svært lite av gårsdagen! 

Du hadde nok blitt full du og om du hadde drukket 1 flaske vin + 2 shotter sprit på 45 kg. Jeg husker svært lite av gårsdagen! 

Snakk om å misse poenget totalt.

Men hvorfor drakk du så mye, når du hadde en avtale i dag? 

Men hvorfor drakk du så mye, når du hadde en avtale i dag? 

Fordi jeg kjente ikke hvor full jeg ble før det smalt. Jeg trodde ikke jeg kom til og være dårlig hele dagen. Var på fest. 

Poenget forstod jeg. Jeg kom bare med en forklaring som er enda viktigere. 

Den er helt uviktig. For jeg regner med at du drakk deg snydens helt frivillig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...