Gå til innhold

Fyllesyke gyldig fraværsgrunn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ! 
Kom deg på jobb uansett hvor mye fyllesyk du er. Hvis det er fælt så kanskje du lærer deg å ta ansvar og ikke drikke så mye før du skal på jobb. 
Hvis noen avlyste middagen jeg hadde invitert til pga fyllesyke så ville jeg blitt veldig skuffet. 

Anonymkode: 59313...090

Er man for syk til å ha selskap spiller jo årsak ingen rolle. Et middagsbesøk er jo ikke noe man er pålagt heller og kan avlyse uten grunn. 

Når det er sagt er det rimelig umodent å ikke klarte å slutte å drikke tidsnok til å gjennomføre planlagte aktiviteter dagen etter. Ettersom det er helligdag kan det by på utfordringer for gjestene om de ikke har middag hjemme. Og har de feks måtte takke nei til andre selskap fordi de skulle til dere så forstår jeg at de blir irritert når årsaken er fyllesyke. Er det barn med i bildet slik at disse blir skuffet er det enda verre. Jeg hadde nok blitt forundret om voksne folk drakk så mye for mye at de ikke klarte å stelle i stand som planlagt dagen etter. 

Anonymkode: 2961f...8d5

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Er man for syk til å ha selskap spiller jo årsak ingen rolle. Et middagsbesøk er jo ikke noe man er pålagt heller og kan avlyse uten grunn. 

Når det er sagt er det rimelig umodent å ikke klarte å slutte å drikke tidsnok til å gjennomføre planlagte aktiviteter dagen etter. Ettersom det er helligdag kan det by på utfordringer for gjestene om de ikke har middag hjemme. Og har de feks måtte takke nei til andre selskap fordi de skulle til dere så forstår jeg at de blir irritert når årsaken er fyllesyke. Er det barn med i bildet slik at disse blir skuffet er det enda verre. Jeg hadde nok blitt forundret om voksne folk drakk så mye for mye at de ikke klarte å stelle i stand som planlagt dagen etter. 

Det var nyttårsaften og jeg drakk altfor mye for min kropp kunne tåle derfor gikk det som det gikk. Var bare familiemiddag.. jeg avslutte rett før og ble selvsagt kjeftet på! For en dag dette har vært mildt sagt! 

Anonymkode: da8ec...ab9

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Nei ! 
Kom deg på jobb uansett hvor mye fyllesyk du er. Hvis det er fælt så kanskje du lærer deg å ta ansvar og ikke drikke så mye før du skal på jobb. 
Hvis noen avlyste middagen jeg hadde invitert til pga fyllesyke så ville jeg blitt veldig skuffet. 

Anonymkode: 59313...090

Hadde de bare blitt skuffet men de ble rasende! 

Skal du på middag eller skal du ha selskap hjemme? Uansett er det ingen «gyldig» grunn, du er voksen og burde moderert deg igår. Jeg var ute på fest fredag, men klarte å stoppe i tide, dra hjem og spise og legge meg fordi vi skulle ha gjester igår. 
Hadde blitt drit skuffa om et selskap jeg skulle i ble avlyst pga fyllesyke 

Anonymkode: 15900...2fa

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Skal du på middag eller skal du ha selskap hjemme? Uansett er det ingen «gyldig» grunn, du er voksen og burde moderert deg igår. Jeg var ute på fest fredag, men klarte å stoppe i tide, dra hjem og spise og legge meg fordi vi skulle ha gjester igår. 
Hadde blitt drit skuffa om et selskap jeg skulle i ble avlyst pga fyllesyke 

Nei jeg skulle vært på et for 20 min siden. Det går jo sin gang det bare uten meg… de andre kom jo så skjønner ikke hvorfor de skulle klikke så sykt! 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Nei. Aldri og under ingen omstendighet er det gyldig fraværsgrunn for noe. 

Anonymkode: c5afa...f8d

Skulle jeg kommet dårlig da? Hva er det godt for? Likte heller ikke middagen som skulle serves! 

Annonse

Skulle jeg kommet dårlig da? Hva er det godt for? Likte heller ikke middagen som skulle serves! 

Åja du er en sånn. Nei da skjønner jeg ikke hvorfor de ble sure heller 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Åja du er en sånn. Nei da skjønner jeg ikke hvorfor de ble sure heller 

Hva en sånn en? Skjønner jo ut fra reaksjonene at dette ikke var ok. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så fyllesyk var en litt beleilig unnskyldning da?

Anonymkode: 26430...66f

Jeg er ikke og var ikke form til å dra i familiebesøk for middag. Jeg trodde jeg skulle være det i går før jeg begynte å drikke, det var ikke planlagt. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei jeg skulle vært på et for 20 min siden. Det går jo sin gang det bare uten meg… de andre kom jo så skjønner ikke hvorfor de skulle klikke så sykt! 

Å avlyse et middagsselskap betyr at det ikke blir noe selskap. Det du gjorde var å melde avbud. 

Å avlyse et middagsselskap betyr at det ikke blir noe selskap. Det du gjorde var å melde avbud. 

Ja og det ble ikke godt mottaker for den som hadde det. Fikk sykt mye kjeft! 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja og det ble ikke godt mottaker for den som hadde det. Fikk sykt mye kjeft! 

Hvis du fikk sykt mye kjeft når du sa du var blitt akutt syk, så høres det ut som om dette neppe var første gang. Hvis ikke så er vertskaper veldig spesielt.

Hvis du fikk sykt mye kjeft når du sa du var blitt akutt syk, så høres det ut som om dette neppe var første gang. Hvis ikke så er vertskaper veldig spesielt.

Synes det er ganske spesielt å klikke fordi jeg sa jeg ikke kunne komme fordi jeg var blitt syk. Men jeg burde selvfølgelig avlyst før 10 min. Hadde faktisk litt hes stemne så det burde vært godtatt.! 

Synes det er ganske spesielt å klikke fordi jeg sa jeg ikke kunne komme fordi jeg var blitt syk. Men jeg burde selvfølgelig avlyst før 10 min. Hadde faktisk litt hes stemne så det burde vært godtatt.! 

Har du for vane å avlyse i siste liten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...