Gå til innhold

Klage på Namsmann

Anbefalte innlegg

Mottok sms fra Namsmannen om innkreving kl. 17.01 på julaften og purre-sms nå i dag! Ufine tidspunkter å velge å sende slike sms på!  De kunne ha sendt dem når dom helst på hverdager.  Inkassobyråer hadde blitt felt for dårlig inkassoskikk om de hadde gjort det samme.
Hvor klager mann inn uetisk fremferd hos Namsmann? 

Anonymkode: 7b45b...e2b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436939-klage-p%C3%A5-namsmann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Idiotisk av dem. Som om ikke folk har det ille nok med slike ting kunne de spart seg for julaften. Jeg hadde ringt dem og sagt ja dette er mottatt men hva var tanken med å sende ut julaften!!

Anonymkode: 5c1aa...ca1

Det er jo ikke som at det sitter en person på julaften, og skriver sms og sender ut, de går jo ut automatisk.

Anonymkode: 9db18...569

Annonse

Jeg finn sms fra nav innkreving på julaften, for jeg hadde fått en drøy tusenlapp for mye i trygd i 2021 som jeg måtte betale tilbake...

Synes også det var et ufint tidspunkt å sende et sånt krav, men jeg regner ikke med at det satt noen på nav og sendte det manuelt, det går nok automatisk.

Anonymkode: c5032...4c1

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Tenk å være så enkel i tankegangen. Du har det sikkert lett i hverdagen med tanke på nivået av iq du besitter. 

Og det kommer fra en som ikke skjønner at sånne meldinger går ut automatisk, julaften eller ei.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette hadde jeg ikke brukt energi på, du var sikkert klar over at du skylder penger?

Anonymkode: f669c...def

Nettopp.  Sånn har det blitt i dagens digitale verden. ting går automatisk og man får ting på de merkeligste tider.  Jeg ville nok sagt til meg selv noe sånn som at "Det var nå litt av et tidspunkt å få melding på".  Eller "Det var nå litt av en julegave."  Og så lagt inn en påminnelse til meg selv om å betale (for jeg hadde ikke hatt tid akkurat da, vil jeg tro) eller om å ringe dem i romjula om det var noe jeg trengte å undersøke.

Anonymkode: 5f8c1...5c8

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og det kommer fra en som ikke skjønner at sånne meldinger går ut automatisk, julaften eller ei.

Oi kjenner du meg? Det er en smal sak for dem som setter opp rutinene på utsending av slike å forskyve med noen dager i desember. Ikke så vanskelig å forstå det vettu 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...