Gå til innhold

Hadde dere en fin nyttårsaften? Og har du et nyttårsforsett?

Anbefalte innlegg

Godt nyttår 🎉

Her hadde vi det veldig fint. Flere familier i gata samlet seg for å feire. Vi har barn som er ungdommer nå, men fortsatt ønsker å feire hjemme. 

Kalkun til middag som var veldig godt.. alle tok med noe til bordet av drikke, snacks og mat.

Nytttårsforsett: Være snillere med meg selv - kutte sukker, få bevegelse og luft hver dag og bedre søvn. 

Anonymkode: 4f035...113

Fortsetter under...

sug lut skrev (1 minutt siden):

Nydelig feiring, og sprengkaldt og klart rundt midnatt, vi har ikke sett rakettene så godt på mange år, tror jeg.

Nyttårsforsett? Tja, kanskje jeg skal begynne å røyke.

Jeg skal drikke mer og gi f….i riktig kosthold

Anonymkode: 47ed6...019

Annonse

Vi hadde en veldig fin nyttårsbukk med sønnen min og kjæresten. God mat med dessert. Etterpå gikk sønnen min nyttårsbukk med noen fra klassen å det var stor stas :) Etterpå kledde meg og kjæresten min seg ut også,å gikk nyttårsbukk etter annet område med sønnen min :) Veldig koselig dag ❤️

Anonymkode: 69683...7d1

Veldig hyggelig kveld, middag med kjernefamilien fulgt av barnefilm på TV. Så gikk vi ut og så på fyrverkeri og hilste på naboene rett før tolv. Snart åtte-åringen var svært stolt av å ha klart å holde seg våken til midnatt.

Annonse

Ja, den var rolig og veldig fin. 

Jeg har samme nyttårsforsett som deg. I sikkert 20 år nå har jeg bedrevet klassiske forsett som egentlig bare er å piske seg selv og åpne for dårlig samvittighet. I år skal jeg gå for en annen variant. Bære litt raus med meg sjæl for en gangs skyld. 

Nyte! Jeg elsker middager, så jeg skal ikke telle en kalori. Siden jeg liker godt grønnsaker, frukt, nøtter og alt det som hører til ett godt kosthold, skal jeg lage akkurat det jeg har lyst på og nyte middagen skikkelig. Ellers kommer jeg til å følge 16:8. Har meldt meg ut av treningsstudio, som kun er dårlig samvittighet i min kalender, hvis jeg føler for å være aktiv blir det tur i skogen som jeg bor rett ved, jeg har en yogamatte som jeg skal ta frem når jeg må tøye. Skal gjøre det jeg har lyst til, ikke det jeg føler jeg burde. 

Anonymkode: 1697f...748

sug lut skrev (16 timer siden):

Nydelig feiring, og sprengkaldt og klart rundt midnatt, vi har ikke sett rakettene så godt på mange år, tror jeg.

Nyttårsforsett? Tja, kanskje jeg skal begynne å røyke.

Synes heller du skal slutte å jogge, det er tross alt dyrt med røyk i disse inflasjonstider. Er lov å bruke litt fornuft.

sug lut skrev (20 minutter siden):

Eller kanskje slutte å dusje?

Hvis du slutter å jogge så kan du vel slutte å dusje også (gitt at du ikke bedriver annen trening da). I hvert fall kutte ned på dusjingen. Starter du å røyke vil jo røykelukten også maskere utfordrende kroppslukt.

Anonymkode: d69b5...71a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...