Gå til innhold

Erfaring Grete Roede kurs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har gode erfaringer med den type kurs. God oppfølging underveis. Det vanskelige, synes jeg da, er å holde vekten etterpå.

Anonymkode: dc686...f09

Takk for svar! Kan tenke meg tiden etterpå er vanskelig, men godt å høre at selve kurset er bra. Jeg klarer ikke komme i gang på egen hånd, og vurderer å teste dette 😁

Hi

Anonymkode: e8650...d6e

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Er ikke GR sin feil at du fremdeles er feit. 

Anonymkode: 9fcf3...8d8

ikke feit i hele tatt, tatt av meg 75kg jeg, veide 150kg, så gått ned halvparten av vekten :) vil bare ned 15 til så er jeg fornøyd :) Dette kurset hjalp ikke i hele tatt, men mysimba og Sandexa var fantastiske

Anonymkode: bdf4f...f86

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

ikke feit i hele tatt, tatt av meg 75kg jeg, veide 150kg, så gått ned halvparten av vekten :) vil bare ned 15 til så er jeg fornøyd :) Dette kurset hjalp ikke i hele tatt, men mysimba og Sandexa var fantastiske

Anonymkode: bdf4f...f86

15 kg overvektig så er du jo feit. 

Anonymkode: 9fcf3...8d8

Kommer litt an på kursholderen synes jeg. Jeg har gått på to kurs. Ved det første kurset var kursholderen kjempeflink, jeg lærte masse og hun ga oss masse motivasjon. Det andre kurset var ikke kursholderen like flink og jeg gikk nesten ikke ned noen ting.

Anonymkode: 65678...530

GR er bra om du trenger å lære om kosthold og trening. Og så er det motiverende å høre til en gruppe. Det jeg ikke likte var det nesten ensidige fokuset på vektnedgang, med applaus til de som hadde gått ned mest siste uke. Hva med å applaudere for innføring av gode vaner om man går ned 6 eller 1 kg i mnd er ikke det viktige synes jeg. 

I etterkant av GR har jeg jobbet veldig med det mentale, for det må til om vekta skal holdes og jeg ikke skal måtte slanke meg resten av livet. Her hadde GR mye å gå på. 

Anonymkode: 7dabb...874

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kommer litt an på kursholderen synes jeg. Jeg har gått på to kurs. Ved det første kurset var kursholderen kjempeflink, jeg lærte masse og hun ga oss masse motivasjon. Det andre kurset var ikke kursholderen like flink og jeg gikk nesten ikke ned noen ting.

Anonymkode: 65678...530

Hahahaha hører du deg selv? DU lærte masse,  men neste kursleder var ikke flink så DU gikk ikke ned? Hva med å ta ansvar selv?

Anonymkode: 08a07...26a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...