Anonym bruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Over venstre øye fra øyebryn og ned mot øyet føles det numment, prikking Og sånn følelse som når armen, benet har sovnet. det er ikke smertefullt bare veldig guffent. har noen opplevd noe av det samme ? Anonymkode: 9a92b...54c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Bor du i et område med mye flått? Jeg fikk først den prikken i beina, før den kom i ansiktet. Etter et par dager var jeg "lam" i halve ansiktet. Etter innleggelse og massiv testing på nevrologisk fant de ut at jeg hadde nevroborreliose som hadde gått langt. Jeg kan aldri huske at jeg har sett noen flått, så jeg må mest sannsynlig ha hatt i hodebunn eller klødd den av uten å vite det. Det kan også være en nerve i klem, men ta deg en tur til legen så du får tatt de riktige prøvene. Anonymkode: 70ec6...a36
Anonne Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Bor du i et område med mye flått? Jeg fikk først den prikken i beina, før den kom i ansiktet. Etter et par dager var jeg "lam" i halve ansiktet. Etter innleggelse og massiv testing på nevrologisk fant de ut at jeg hadde nevroborreliose som hadde gått langt. Jeg kan aldri huske at jeg har sett noen flått, så jeg må mest sannsynlig ha hatt i hodebunn eller klødd den av uten å vite det. Det kan også være en nerve i klem, men ta deg en tur til legen så du får tatt de riktige prøvene. Anonymkode: 70ec6...a36 Hmm jeg har ikke som jeg blitt bitt av flått. jeg har blitt spurt om det i forbindelse med et par andre ting.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Anonne skrev (51 minutter siden): Hmm jeg har ikke som jeg blitt bitt av flått. jeg har blitt spurt om det i forbindelse med et par andre ting. Du kan få legen din til å ta en blodprøve, da kan man enkelt utelukke det 😊 Anonymkode: 70ec6...a36
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Du kan få legen din til å ta en blodprøve, da kan man enkelt utelukke det 😊 Anonymkode: 70ec6...a36 Nei, det kan man ikke. Blir spinalpunksjon da Anonymkode: f764c...683
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Nei, det kan man ikke. Blir spinalpunksjon da Anonymkode: f764c...683 Man starter med blodprøver for å se om det er pågående infeksjon. Så blir det tatt en vurdering om man skal ta spinalpunksjon. Jeg har tatt 3 spinalpunksjoner i forhold til min nevroborreliose. Men det første de startet med var blodprøver for å se på igg og igm. Anonymkode: 70ec6...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå