Gå til innhold

Andre som er alene i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du på?

Jeg holder på med middagen, er ferdig sminka og pynta, og skal til å sette på en film! 😊 

Godt nyttår!! 🥳

Anonymkode: 2dc3e...474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nyttår til deg! 😊 Ikke alene, men hjemme med mann og to små. Vi legger oss tidlig i dag som andre dager, men har knust og spist pepperkakehuset, og sett på de få rakettene folk har sendt opp.

Anonymkode: eda26...3ac

Skrevet

Hva gjør jeg på hva?

Anonymkode: dd9df...951

Skrevet

Nyter stillheten alene. Ikveld begynner kroppen å komme tilbake i form også, noe den ikke har vært siden før jul. Så ikveld skal jeg bare nyte kvelden helt alene. Jeg vet begge ungene storkoser seg der de er. 

Anonymkode: f1456...a22

Skrevet

Jepp, er alene ja.

Anonymkode: a344b...b86

Skrevet

Er alene. Har akkurat spist middag. Nå skal jeg «lese» en bok og brette klær

Anonymkode: 3c69f...97b

Skrevet

Er alene. Vasker klær, skal ut med søpla og vurderer å vaske gulv. Så må jeg vel lage meg noe mat også.

Tok meg et halvt glass (enhet) rødvin tidligere i kveld som jeg enda ikke har drukket opp - skikkelig hæla i taket :ler:

Skulle egentlig til noen og spise middag i kveld, men så ble de syke, så da utgikk det.

Vurderer å rydde litt som henger igjen etter flytting også. Tenker det er en grei ting å gjøre, så er det litt friskere start på det nye året.

Godt nytt år ønskes til dere alle :)

Hi, jeg har vært alene før også, da har jeg gjort som deg, pyntet meg og laget julemiddag. Men i dag ble det jeans og ullgenser og så uformelt som overhodet mulig ;)

Anonymkode: 7acff...1a9

Skrevet

Akkurat lagt meg og kommet hjem fra jobb. De andre er på fest og jeg håper jeg får sove litt før vekkerklokken ringer klokken 6

Anonymkode: bc976...fad

Skrevet

her ble det ekstravakt på jobb. så jeg har vel ikke vært alene, men jeg lot mannen være alene da..

Anonymkode: cf1cf...5e0

Skrevet

Mannen og jeg er i tosomhet. Ungene er store og ute i verden. Det går fint, det også.

Godt nytt år! 

Anonymkode: 2defd...5c6

Skrevet

Jeg og minstejenta (bare oss to igjen her i heimen) har vært hos mine foreldre på middag. Dro hjem ganske tidlig, har en katt som jeg vil være hos på nyttårsaften. Stille og rolig kveld, har begynt på et nytt puslespill på 1000 biter, og sett kongelig varietè på tv.

Anonymkode: a7a50...34e

Skrevet

Man er da ikke alene om man er med mann og barn. 

Anonymkode: aace3...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...