Gå til innhold

Ville du byttet eller beholdt?

Anbefalte innlegg

Fikk et fint vinglass av en venninne til jul. Jeg drikker ikke vin. Kan drikke annet av det, men skapet her har mange vinglass. Byttet eller beholdt? Og ville du sagt det? Kvitteringen lå opp i med gaven så lurte på å få ut pengene. 

Anonymkode: d6094...e1e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436906-ville-du-byttet-eller-beholdt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fikk et fint vinglass av en venninne til jul. Jeg drikker ikke vin. Kan drikke annet av det, men skapet her har mange vinglass. Byttet eller beholdt? Og ville du sagt det? Kvitteringen lå opp i med gaven så lurte på å få ut pengene. 

Anonymkode: d6094...e1e

Hadde jeg aldri giddet å bytte. 

Anonymkode: f09af...6a4

Jeg drikker aldri alkohol men har likevel kjøpt vinglass,vi bruker de hver lørdag til cola. Men vi har mange like da så vi kan bruke de når vi har middagsbesøk også. Så hadde ett ett vinglass av ett annet merke så hadde jeg byttet det.

Anonymkode: 4f8f7...037

Jeg hadde byttet. Veldig sjelden, omtrent aldri, jeg bytter gaver. Når heg tenker over det tror jeg faktisk det var etter bryllupet for ørten og ørten år siden. Jeg byttet en krystall bolle vi aldri ville brukt i en vase vi ønsket oss og fremdeles har. Det er helt ok å ikke samle odde glass bare fordi de var en gave.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...