Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Bare et åpent spørsmål altså. Virker for seriøst og grått her. Skal en ikke kunne ha det morsomt sammen eller? Jeg skal btw aldri bli en grå-mus selvom jeg blir 50 år! Anonymkode: 6d61e...3ce
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Jeg er langt i fra en grå mus Men når det er sagt, du skriver "Jeg skal btw aldri bli en grå-mus selvom jeg blir 50 år! " Dersom du er i den tråden om damer på 40+, så er det klart at damer over 40 har mer selvtillit, da tår man også å være seg selv i en mye større grad. Mange som er grå mus når de er yngre, og som blomstre opp når de blir eldre
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 Musemor med tre søte små skrev (2 minutter siden): Jeg er langt i fra en grå mus Men når det er sagt, du skriver "Jeg skal btw aldri bli en grå-mus selvom jeg blir 50 år! " Dersom du er i den tråden om damer på 40+, så er det klart at damer over 40 har mer selvtillit, da tår man også å være seg selv i en mye større grad. Mange som er grå mus når de er yngre, og som blomstre opp når de blir eldre Altså for all del ei heller 40 år . Jeg gruer meg enormt til og bli 40 år og når jeg blir det skal jeg ei heller aldri bli gå - mus! Her inne er dere litt for strenge altså! Anonymkode: 6d61e...3ce
tante grusom master of law Skrevet 30. desember 2022 #4 Skrevet 30. desember 2022 Jeg er virkig ikke grå mus. - freshe klær pg smykker. Fresh sminke og ikke minst - negler.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #5 Skrevet 30. desember 2022 tante grusom master of law skrev (6 minutter siden): Jeg er virkig ikke grå mus. - freshe klær pg smykker. Fresh sminke og ikke minst - negler. Så du er den kuleste? Aldri sett deg skrive noe her Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Skrevet 30. desember 2022 Det å diskutere virkelige problemstillinger på en sivilisert måte er ikke å være grå mus. Og det er ikke å være en kul fargeklatt å konstruere problemstillinger for å rakke ned på andre, provoserte osv. Anonymkode: bd0b2...d1c
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2022 #7 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Altså for all del ei heller 40 år . Jeg gruer meg enormt til og bli 40 år og når jeg blir det skal jeg ei heller aldri bli gå - mus! Her inne er dere litt for strenge altså! Anonymkode: 6d61e...3ce Poenget mitt var bare at er du ingen grå mus nå, så blir du i hvert fall ikke det når du blir eldre heller Og bare for å ha sagt det 40-årene er herlige Grudde meg også veldig til å bli 40, nå har jeg aldri hatt det bedre med meg selv
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Skrevet 30. desember 2022 Musemor med tre søte små skrev (1 minutt siden): Poenget mitt var bare at er du ingen grå mus nå, så blir du i hvert fall ikke det når du blir eldre heller Og bare for å ha sagt det 40-årene er herlige Grudde meg også veldig til å bli 40, nå har jeg aldri hatt det bedre med meg selv Hva er det som er bra med de Årene da?det går jo nedover da. Mot graven. Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #9 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det å diskutere virkelige problemstillinger på en sivilisert måte er ikke å være grå mus. Og det er ikke å være en kul fargeklatt å konstruere problemstillinger for å rakke ned på andre, provoserte osv. Anonymkode: bd0b2...d1c Rakker da ikke ned på noen med å spørre om det jeg spør om. Det er akkurat dette jeg reagerer på. Man får jo ikke spørre om noe her inne… jezzz Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #10 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Bare et åpent spørsmål altså. Virker for seriøst og grått her. Skal en ikke kunne ha det morsomt sammen eller? Jeg skal btw aldri bli en grå-mus selvom jeg blir 50 år! Anonymkode: 6d61e...3ce Grå-muser? Hva er muser? De fleste her inne er ikke tenåringer som strever med kjedsomhet i jula. Så da er du nok litt alene i ditt segment her inne. Selv er jeg 40+. Jeg er rukket å bli skrekkelig dyktig i jobben min. Jeg tjener godt. Barna begynner å bli store og selvstendige. Jeg er gjeldfri og eier et stor ny bolig. Synes livet er langt mer behagelig enn starten på 30-årene da ungene var små og jeg var mer usikker i jobben og økonomien var strammere. Nå skal jeg legge champagnen kaldt og i morgen skal jeg skål for et nytt år i 40-årene. Anonymkode: 10327...739
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Skrevet 30. desember 2022 Grå-mus? Eller grå mus? Anonymkode: c08b5...2d9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #12 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hva er det som er bra med de Årene da?det går jo nedover da. Mot graven. Anonymkode: 6d61e...3ce Det gjør det alt nå. For hver dag er du litt nærmere graven. Anonymkode: 08e96...296
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #13 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det gjør det alt nå. For hver dag er du litt nærmere graven. Anonymkode: 08e96...296 Nei det er lenge til… Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #14 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei det er lenge til… Anonymkode: 6d61e...3ce Neida. Kanskje i morgen. Du er jo 67 år Anonymkode: c08b5...2d9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #15 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei det er lenge til… Anonymkode: 6d61e...3ce Det vet du da ikke. Og uansett er du nærmere for hvert minutt. Tikk takk, tikk takk, tikk takk… Anonymkode: 08e96...296
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #16 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Neida. Kanskje i morgen. Du er jo 67 år Anonymkode: c08b5...2d9 Hm? Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #17 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det vet du da ikke. Og uansett er du nærmere for hvert minutt. Tikk takk, tikk takk, tikk takk… Anonymkode: 08e96...296 Blir jo du og eldre da… tikk takk tiktok😉 Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #18 Skrevet 30. desember 2022 Jeg er en grå mus. Jeg er sosial og har god humor, men utseendemessig er jeg kjedelig, jeg lever et trygt A4-liv (mange vil anse livet mitt som kjedelig), har en 8-4 jobb i kommunen (jobber annenhver måned også i barnevernsvakta. det er alt annet enn kjedelig. egentlig bare trist). Flink i jobben min, men utmerker meg sjelden. Jeg er ikke hipp og kul, jeg foretrekker forformsko og jeg sminker meg sjelden. Jeg er traust i matveien, drikker alkohol kanskje 1-2 ganger i året, betaler regninger før forfall og liker ikke fokus på meg selv. Da blir jeg flau. Jeg er gjerne med, som en i mengden. Klærne mine er kjedelige. Men de passer og er behagelige å ha på. Jeg er en konform grå mus😆 Anonymkode: 00850...044
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #19 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en grå mus. Jeg er sosial og har god humor, men utseendemessig er jeg kjedelig, jeg lever et trygt A4-liv (mange vil anse livet mitt som kjedelig), har en 8-4 jobb i kommunen (jobber annenhver måned også i barnevernsvakta. det er alt annet enn kjedelig. egentlig bare trist). Flink i jobben min, men utmerker meg sjelden. Jeg er ikke hipp og kul, jeg foretrekker forformsko og jeg sminker meg sjelden. Jeg er traust i matveien, drikker alkohol kanskje 1-2 ganger i året, betaler regninger før forfall og liker ikke fokus på meg selv. Da blir jeg flau. Jeg er gjerne med, som en i mengden. Klærne mine er kjedelige. Men de passer og er behagelige å ha på. Jeg er en konform grå mus😆 Anonymkode: 00850...044 Huff. Barnveensfok burde i det minste følge med i tiden på moten. Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #20 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Huff. Barnveensfok burde i det minste følge med i tiden på moten. Anonymkode: 6d61e...3ce Barnevernfolk* Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #21 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Huff. Barnveensfok burde i det minste følge med i tiden på moten. Anonymkode: 6d61e...3ce Kanskje? Kjenner at jeg orker ikke bruke energi på det. Liker at klærne mine er kjedelige🫣😆 Anonymkode: 00850...044
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #22 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kanskje? Kjenner at jeg orker ikke bruke energi på det. Liker at klærne mine er kjedelige🫣😆 Anonymkode: 00850...044 For de som du skal være en hjelper for kunne du jo i det minste hengt med i tiden for. Tenk om du får inn en ungdom som møter en grå-mus. Forøvrig liker jeg ikke barnvernsfolk, de er rare. Anonymkode: 6d61e...3ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #23 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): For de som du skal være en hjelper for kunne du jo i det minste hengt med i tiden for. Tenk om du får inn en ungdom som møter en grå-mus. Forøvrig liker jeg ikke barnvernsfolk, de er rare. Anonymkode: 6d61e...3ce Vi er rare. Mange ungdommer tenker nok at jeg er en gammel, kjedelig tante. Og det er jeg. På den positive siden er jeg raus, lytter, jeg er streng mot kjipe foreldre og jeg prøver å hjelpe. Å være en grå mus har sine sider. Og de kan overraske;) Anonymkode: 00850...044
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #24 Skrevet 30. desember 2022 https://snl.no/muser Anonymkode: f6359...6b3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2022 #25 Skrevet 30. desember 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): For de som du skal være en hjelper for kunne du jo i det minste hengt med i tiden for. Tenk om du får inn en ungdom som møter en grå-mus. Forøvrig liker jeg ikke barnvernsfolk, de er rare. Anonymkode: 6d61e...3ce Jeg tipper du er ganske grå i all din frykt for å bli nettopp det. Anonymkode: de75a...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå