Gå til innhold

Synes denne var fin ❤️

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, det blir et tomt glass på slutten av året for min del.

Anonymkode: 613ee...b1a

Da får du legge en lapp oppi hver gang livet går deg i mot, så kan du kose deg med elendigheten hele neste romjul. 

Anonymkode: 0f00e...7ea

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, det blir et tomt glass på slutten av året for min del.

Anonymkode: 613ee...b1a

Jeg har en bok hvor jeg de fleste dager, skriver takk for det fine i løpet av dagen. Og der står det mest takk for en god kopp kaffe, ellers er det mye takk for barna mine, for en fin film, for fuglekvitter ute, en pus som hilste på meg ute, en hyggelig buss sjåfør, sol ute, at jeg kan ha på meg sommerkjole, at jeg spiste en is, hadde god middag osv.

Det er nok ganske viktig å finne alle de små, fine tingene i hverdagen.

Anonymkode: b1c10...37f

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg har en bok hvor jeg de fleste dager, skriver takk for det fine i løpet av dagen. Og der står det mest takk for en god kopp kaffe, ellers er det mye takk for barna mine, for en fin film, for fuglekvitter ute, en pus som hilste på meg ute, en hyggelig buss sjåfør, sol ute, at jeg kan ha på meg sommerkjole, at jeg spiste en is, hadde god middag osv.

Lol da vet du at du er blitt gammel lol 

Anonymkode: 61dfd...413

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor det? 

Anonymkode: 94bda...cb8

Kleint er egentlig ikke riktig ord, men jeg finner ikke noe annet sånn i farta. Det som er verdt å huske, det husker man uten en lapp i et glass. Andre ting man skal huske, skrives i kalenderen, notatet står i kalenderen både før og etter.

Anonymkode: ec65d...021

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er en fin ting å gjøre, godt å kunne se tilbake og vite at man fant glede i livet sitt. Glede er et valg.

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Lol da vet du at du er blitt gammel lol 

Startet med dette da jeg var midt i 30 årene, da var jeg alvorlig deprimert og suicidal, og trengte å snu om på tankegangen min. Og finne glede i alle de små tingene. Jeg er ikke deprimert lenger nå, men fortsetter med det, da jeg synes det er viktig å fortsette å finne glede i de små ting. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Startet med dette da jeg var midt i 30 årene, da var jeg alvorlig deprimert og suicidal, og trengte å snu om på tankegangen min. Og finne glede i alle de små tingene. Jeg er ikke deprimert lenger nå, men fortsetter med det, da jeg synes det er viktig å fortsette å finne glede i de små ting. 

Huff glad du lever, du er et fint menneske. Unnskyld jeg leste ikke det du skrev først. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...