Gå til innhold

Dere med menn som er 35-45 år, og har vært i forhold noen år..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen er 40. Vi har skolebarn. Blir mest sex de få gangene vi har barnevakt. De få gangene vi holder på, er helt magisk. Så går bra at det ikke er så ofte. Kanskje 2 ganger i mnd. Håper det blir mere jo eldre barna blir. 

Anonymkode: 6a9e2...488

Mannen er 38, jeg 37, vært sammen i 21 år. Han klar når som helst, verre med meg. Har barn fra 6-14 år. Syns det blir vanskeligere jo eldre barna er da de er våkne lenger om kvelden og kanskje ikke sovnet når vi legger oss. 

Anonymkode: 91e37...d0f

Alltid klar han, vi har vært sammen over 20 år nå, ikke noe mindre klar med årene. 

Verre med meg, men når jeg først åpner perleporten, så er det kvalitet på seansen i hvert fall. 

Anonymkode: af4dc...2d9

Annonse

Mannen er 44 og vi har vært sammen i 24 år. Han er vel like klar som alltid🙂 Vi har 4 barn i alderen 9-17 som gjør det litt mer krevende, men han er alltid klar da sjansen byr seg🙂

Anonymkode: 6b93f...0d3

Mannen er 41 og er alltid klar. klarer ikke mange runder etter hverandre lengre, men er jo selvsagt mer utholden. Han er alltid klar når jeg er. Vært sammen i 20 år. 

Anonymkode: 0e29f...773

Annonse

18 hours ago, Anonym bruker said:

Hvordan er sexlysten til deres menn? 
Mannen sin har ikke avtatt med årene, og tror alltid han er klar for kos.

Anonymkode: b8cce...34c

har sex hver eneste dag når vi legger oss, noen ganger på dagen også hvis barna er borte. vi er 34 og 39 ( mannen ) .

vert sammen siden vi var 16 og 21 :)

Anonymkode: c8469...303

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...