Gå til innhold

Hva blir det til middag på lille nyttårsaften da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen tradisjon, men i og med at jeg har en kalkun på 5 kg i fryseren og vi er 3 personer, så lager jeg den i sag, og så spiser vi den i mange versjoner de neste dagene. Sandwich i dag, middag i morgen, gryte på søndag

Anonymkode: 1b9c1...0fd

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ingen tradisjon, men i og med at jeg har en kalkun på 5 kg i fryseren og vi er 3 personer, så lager jeg den i sag, og så spiser vi den i mange versjoner de neste dagene. Sandwich i dag, middag i morgen, gryte på søndag

Hvis den fortsatt er i fryseren er det vel noen dager før dere kan spise av den?

Vi har ingen tradisjoner, men lurer på å ha kalkunbryst. 

Anonymkode: 52738...cf9

Jeg tror det blir rester. Her er det så glatt at vi lurer på om vi klarer å skli oss til butikken i det hele tatt før nyttår. Heldigvis har vi fortsatt fulle skap etter julehandelen!

Anonymkode: 9bdab...a25

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvis den fortsatt er i fryseren er det vel noen dager før dere kan spise av den?

Vi har ingen tradisjoner, men lurer på å ha kalkunbryst. 

Anonymkode: 52738...cf9

Nei. Den er til tining, så det går fint

Vi har ingen tradisjoner, bare at vi lager noe godt og litt fest-verdig.

I dag er det fredag og taco, ungene synes det var såååå lenge siden vi hadde hatt det (ganske nøyaktig to uker ;))

I morgen, på nyttårsaften, blir det kalvefilet, ovnsbakte båtpoteter, stekte grønnsaker og en god saus. Riskrem og sjokolademousse til dessert.

Anonymkode: f4cdb...744

Pinnekjøtt! Ikke fast tradisjon, men både jeg og ungdommene har bare spist det én gang i år (på julaften), og vi liker å ha en roligere middag der vi enda mer kan nyte selve maten, så da ble det i dag det ble tid.

Anonymkode: d78fc...b4b

Ingen tradisjoner på lillenyttårsaften, men i kveld skal vi ha baconsurret svin indrefile fylt med sopp og persille, varm mais, brokkoli og fløtegratinerte poteter med hvitløk.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror det blir rester. Her er det så glatt at vi lurer på om vi klarer å skli oss til butikken i det hele tatt før nyttår. Heldigvis har vi fortsatt fulle skap etter julehandelen!

Vi klarte å komme oss i butikken, så nå blir det taco (med rester) for oss også. Det viste seg at vi var tomme oppvaskmaskintabletter, og stilt overfor valget om å vaske opp for hånd eller våge seg ut på glattisen var valget lett.

(Heldigvis var det bare inne på boligfeltet vårt det var riktig ille, hovedveiene og sentrum var helt ok.)

*Miss Marple* skrev (1 time siden):

Vi er enda ikke tilgitt for manglende pizza sist fredag, så i dag må vi tilbake til fredagspizzaen. Har ingen tradisjoner for lille nyttårsaften. 

❤️🍕❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...