Anonym bruker Skrevet 29. desember 2022 #1 Skrevet 29. desember 2022 Sist jeg sjekket strøm appen stod det: foreløpig beregnet forbruk. Strømkostnad 3450. Strømstøtte 1986 Nå etter 1 uke står det. Strømkostnad 3606. Strømstøtte 1554 Hvorfor mindre strømstøtte nå? Alt dette i Desember Anonymkode: a5db7...a60
prekæs Skrevet 29. desember 2022 #2 Skrevet 29. desember 2022 Fordi strømmen er billigere nå enn i begynnelsen av desember, blir snittprisen lavere. Samtidig er estimert strømstøtte fremdeles så høy, at vi nå får betalt for å bruke strøm. Strømstøtten er ca 2.40 og strømprisen er ca 1.50 i dag. Derfor går vi i minus akkurat nå. Og takk for det
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2022 #3 Skrevet 29. desember 2022 prekæs skrev (3 minutter siden): Fordi strømmen er billigere nå enn i begynnelsen av desember, blir snittprisen lavere. Samtidig er estimert strømstøtte fremdeles så høy, at vi nå får betalt for å bruke strøm. Strømstøtten er ca 2.40 og strømprisen er ca 1.50 i dag. Derfor går vi i minus akkurat nå. Og takk for det Så jeg kommer til å få mindre strømregningen enn hva som står akkurat nå? Anonymkode: a5db7...a60
prekæs Skrevet 29. desember 2022 #4 Skrevet 29. desember 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Så jeg kommer til å få mindre strømregningen enn hva som står akkurat nå? Anonymkode: a5db7...a60 Det at den går i minus er nok regnet med allerede. Er litt forskjell på appene, men på min som er Fjordkraft kommer nettleie i tillegg. Vi får håpe det ikke blir så galt
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2022 #5 Skrevet 29. desember 2022 Strømstøtten i appene er bare estimert, de vet ikke hva den faktiske strømstøtten blir før måneden er over og de kan se på snittprisen for hele måneden. Siste uken har strømmen vært ganske billig, det betyr at stømstøtten blir lavere enn de trodde da prisene var høyest. Anonymkode: 542d9...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå