Gå til innhold

Blir dere skuffet om noen ønsker å bytte gavene dere gir bort?

Anbefalte innlegg

On 12/29/2022 at 4:57 PM, Anonym bruker said:

Jeg fikk en gave med masse omtanke av søsteren min til jul. Men det jeg fikk er noe jeg aldri kommer til å bruke. Jeg spurte henne forsiktig om hun ble lei seg om jeg ville bytte den. Hun svarte at det ble hun ikke, men hun mente det var den perfekte gaven for meg. Jeg tror hun oppriktig tenker at det hun gir er perfekt, men hun bommer ofte på gaver til meg. Kjøper klær jeg ikke bruker feks. Men hun mener at jeg ville vært såååå fin med dem. Jeg har gitt bort klær hun har gitt meg fordi jeg ikke bruker sånne klær. Jeg har aldri brukt tights og tunika, men hun kjøpte det til meg likevel, for jeg ville bli såååå fin med det. Etter at det lå ubrukt i skapet i flere år, så la jeg det i uff-container. Sånn for å ta et eksempel.

Uansett. Hun sa at hun ikke ble skuffet, men jeg har ikke hørt fra henne siden. Hun har ikke ringt tilbake eller svart på meldinger.

Er det galt å bytte gaver om man vet at det er noe man aldri kommer til å bruke? Det er forresten første gangen jeg spør om å bytte.

Anonymkode: aef6d...757

Nei :) det må de gjøre som de vil

Anonymkode: 85b1f...7cb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 30.12.2022 den 0.32):

Ja, jeg hadde nok blitt skuffet, selv om jeg hadde lata som ingenting 

Anonymkode: 809f7...79d

Hvorfor i alle dager det? Rart å bli. 

Anonymkode: bc7b9...8d1

Anonym bruker skrev (På 2022-12-29 den 21.44):

Det spiller ingen rolle hva jeg fikk? Jeg kommer aldri til å bruke det uansett

Jeg VET jo ikke at det er derfor hun ikke svarer, men hun har aldri latt være å svare før

Hva fikk du? Som var så vanskelig å beholde? 

Anonymkode: 945be...d6c

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva fikk du? Som var så vanskelig å beholde? 

Anonymkode: 945be...d6c

Ikke vanskelig å beholde. Jeg kommer aldri til å bruke det

Annonse

Klart det er greit å bytte. Det viktige er at man til slutt får noe man trenger/liker/kommer til å bruke. 
Og tights med tunika da, har fremdeles til gode å se noen som kler det. Tunika er ikke pent uansett kroppsform. Anbefaler alle som liker det å teste ut bukse og genser, eller bukse og skjorte/bluse. Det er fine og praktiske greier. 
Det hadde ikke kommet på tale å bruke tunika eller tights her, så det hadde blitt byttet/solgt/gitt bort. 

Anonymkode: 2a2ca...50f

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Klart det er greit å bytte. Det viktige er at man til slutt får noe man trenger/liker/kommer til å bruke. 
Og tights med tunika da, har fremdeles til gode å se noen som kler det. Tunika er ikke pent uansett kroppsform. Anbefaler alle som liker det å teste ut bukse og genser, eller bukse og skjorte/bluse. Det er fine og praktiske greier. 
Det hadde ikke kommet på tale å bruke tunika eller tights her, så det hadde blitt byttet/solgt/gitt bort. 

Anonymkode: 2a2ca...50f

Jeg ser smashing ut i tunika, så snakk for deg selv. 

Anonymkode: 6bba1...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...