Gå til innhold

Spiser alle kalkun på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Vi har brukt det. Men har vel kommet frem til at den eneste som elsker kalkun er jeg 😀. Så i år tenkte vi kanskje å prøve noe med svin. Kanskje indrefilet. Har også medisterkaker og julepølse vi må spise opp. Hva skal dere ha? 

Anonymkode: 1ea27...997

Fortsetter under...

Annonse

29 minutes ago, Anonym bruker said:

Vi har brukt det. Men har vel kommet frem til at den eneste som elsker kalkun er jeg 😀. Så i år tenkte vi kanskje å prøve noe med svin. Kanskje indrefilet. Har også medisterkaker og julepølse vi må spise opp. Hva skal dere ha? 

Anonymkode: 1ea27...997

stort sett, det er en tradesjon jeg har hatt siden jeg var helt liten :) så vanskelig og snu,men blir ikke sur hvis det er noe annet heller

Anonymkode: dcea3...f34

Annonse

Vi har hatt mye forskjellig på nyttårsaften, Indrefilet, Ribbe, pinnekjøtt, kalkun, kalkunbryst, taco, og pulled pork. Til dessert har vi hatt, Dronning Maud pudding, Crème brulee, og Hjemmelaget vaniljeis med sjokoladesaus. 

Anonymkode: 39e84...c2e

Jeg kjenner ingen som spiser kalkun nyttårsaften, og vi gjør det heller ikke. Vi spiser vanligvis noe med oksekjøtt. Enten helstekt filet eller rett og slett "bare" en god biff - alt etter hvor mange vi er. Så har vi forrett og dessert, alt etter hva vi har lyst på. 

Det er ikke så viktig hva vi spiser, men det skal være litt stil over det på nyttårsaften - alltid tre retter, skål til Kongens tale og noe som bobler ved midnatt. 

Anonymkode: 635c4...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...