Gå til innhold

Hvordan skal dere feire nyttår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å invitere på noe koselig iløpet dagen og kvelden, men vi har liksom ikke så stor omgangskrets, og så tenker jeg liksom "neeei, de vil sikkert ikke komme hit"  Vi er da så kjedelig....

men jeg ELSKER nyttårsfeiring selv og jeg vil ikke bare at min mann og datter skal være alene. hva kan vi finne på ?

Anonymkode: f58c2...a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på skøyter? 

Anonymkode: 535bf...39b

Skrevet

Skal feire med mine foreldre, helt stille og rolig og planlagt deilig mat og en film de har ventet på å få se, barna har egne planer.

Anonymkode: 7c86f...3dc

Skrevet

Jeg blir alene som vanlig. Det er litt ensomt akkurat når rakettene går av, men ellers er det ikke så vanskelig. Jeg har pleid å delta på en felles samling med bål og stjerneskudd og oppskyting av raketter for småbarn, men den tradisjonen her er nå over. Tenkte egentlig å sjekke om noen andre i området er alene så vi kan feire sammen, men jeg tør ikke

Anonymkode: 580e7...7aa

Skrevet

Kjernefamilien hjemme, stille og rolig.

Anonymkode: 09931...69d

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Her også 😀

Anonymkode: bedc3...867

Skrevet

Kjernefamilien, kjærsten til eldste, ei venninne av meg og hennes datter skal feire her hjemme hos oss. 

Anonymkode: 03495...fd4

Skrevet

Jeg skal på jobb, så feiring utgår for min del. Om jeg var deg hadde jeg invitert til bål og kos i skogen eller ved sjøen midt på dagen. Da har du også størst sjanse til å få med folk på så kort varsel. Vi gjorde alltid det da jeg var yngre, det var kjempekoselig!

Anonymkode: 62223...187

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Her også. Jeg har korona og har vært dårlig hele julen. Så vil bare slappe av hjemme med god mat 

Anonymkode: 3664e...8a5

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har lyst å invitere på noe koselig iløpet dagen og kvelden, men vi har liksom ikke så stor omgangskrets, og så tenker jeg liksom "neeei, de vil sikkert ikke komme hit"  Vi er da så kjedelig....

men jeg ELSKER nyttårsfeiring selv og jeg vil ikke bare at min mann og datter skal være alene. hva kan vi finne på ?

Anonymkode: f58c2...a54

bare slappe av og kose oss med filmer på dagen, så blir det hjem til mine foreldre på middag og kos på kvelden :) 

Anonymkode: 45620...75d

Skrevet

Stille og rolig her hjemme 😊 Hun på 15 år skal bort å feire med venner, 10 og 17 åringen blir hjemme med oss 😊

Anonymkode: 6c5f1...5bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Stille og rolig her hjemme 😊 Hun på 15 år skal bort å feire med venner, 10 og 17 åringen blir hjemme med oss 😊

Vi har hund og katter her hjemme og vil ikke dra i fra dem på nyttårsaften siden vi bor på byggefelt og det skytes opp raketter på alle kanter..

Skrevet

Vi skal til ene svigerinnen, og der kommer også andre, pluss besteforeldrene og litt andre. Det pleier å bli en 15-17 stykker. Jeg skulle gjerne vært hjemme i stedet, gjerne helt alene også.

Anonymkode: 681ea...371

Skrevet

Vi skal opp til pappa, han har panoramautsikt, så da kan vi sitte trygt i stua og se på rakettene, uten å kjøpe noe selv. Har en hund som er livredd, så han får bli med så han kan få trøst mens det står på. 

Skrevet

Hjemme. Stille og rolig etter er jul på farten.

Anonymkode: f6a67...c2b

Skrevet

Feirer ikke. En helt vanlig dag for oss.

Anonymkode: 23da9...d50

Skrevet

Vi skal feire bare kjernefamilien. I utgangspunktet har jeg prøvd å finne litt selskap for ungene sin del, men alle har hatt andre planer. Selv om vi har mange venner og familie, synes jeg faktisk at nyttårsaften kan være litt krevende å invitere til, da mange har faste opplegg år etter år. Det hadde vi selv med et vennepar, men så skilte de seg, og da ble det ikke mulig å fortsette den tradisjonen. 

Så nå gleder jeg meg til deilig middag med min elskede kjernefamilie, noe godt i glasset og fyrverkeri ved midnatt. 

Anonymkode: 96341...f14

Skrevet

Hytta. Ski. Alpinbakken på dagtid. God mat og brettspill på kveld. Eller film, hvis barna vil det.
Panoramautsikt ved midnatt. Vi har hytte på toppen og ser ut over hele dalen, masse hytter og masse fyrverkeri. 
Besøket har meldt avbud pga sykdom, så det blir oss fem. Har vært i selskaper og hatt besøk på hytta hele jula, så det er litt deilig å senke skuldrene. 

Anonymkode: 0227f...f65

Skrevet

Mannen og jeg blir alene. Det blir en god middag, og sikkert bok og/eller tv utover kvelden. Ungdommene skal være på hytta. 

Anonymkode: 1a3f3...167

Skrevet

Jeg og datteren min skal ha noen venner på middag. Kl.20 skal vi å se på stort fyrverkeri som hvert år skytes opp av et lokalt grendelag i byen. Etterpå er det aking. Om vi drar hjem etter det eller drar til noen mens vi venter på midnatt vet jeg enda ikke helt. Tar det som det kommer 

Anonymkode: 90756...dfd

Skrevet

Vi er noen familier i nabolaget som skal spise sammen i mindre middagsselskaper (2 og 2 familier) også møtes vi alle til feiring etter middagen. 

Anonymkode: 112fa...cfa

Skrevet

Hjemme med bare oss i husstanden da det er valpens første nyttårsaften. Blir nyttårsmiddag og kos som vanlig i grunn, men en blir igjen inne med valpen når det er fyrverkeri rundt midtnatt.

Skrevet

Vi bruker alltid å feire med et vennepar med barn, men nå er de blitt syke, så det blir bare oss i familien her hjemme. Lager god mat, og ser film/spiller spill. 

Anonymkode: beea5...e97

Skrevet

Helt hjemme alene på sofaen håper jeg. Har planer om å ikke bevege meg ut av pysjen, halv sove meg igjennom hele dagen. Formen er fortsatt pjusk etter influensa og jeg kjenner jeg kanskje ikke burde vært på jobb de tre siste dagene. Men siden jeg ikke var smittsom mer og bare sliten, så dro jeg siden alle andre også var slik eller var borte. Så når vi dro fra jobb idag var jeg ikke alene om å glede meg til en date med sofaen i helga, vi skal lade oss opp. 

Anonymkode: 20b48...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...