Gå til innhold

Har du fastet en hel dag før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Ja det var ingen problem. Gjør det ofte: 

Anonymkode: 8e5f3...6fc

En og annen dag eller et par dager på rad? Du spiser absolutt ikke noe fra du står opp til du legger deg?

Anonymkode: e394b...437

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

En og annen dag eller et par dager på rad? Du spiser absolutt ikke noe fra du står opp til du legger deg?

Nei jeg spiser ikke dra jeg står opp til jeg legger meg. Drikker og det metter sultfølelsen. 

Annonse

14 hours ago, Anonym bruker said:

Hvordan gikk det?

Ja gjort det et par ganger pga jeg må pga legetime og slik, men jeg gjør det ikke frivillig da blir jeg svimmel, kvalm, vondt i hode og slik, et par av gangene var det helst begrenset med drikke også, så da ble det helt grusomt

Anonymkode: cbc3a...1ae

Annonse

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Hva er du tenker på? Bare snakk om 1 dag

Hvorfor skal u faste en dag? Skal du opereres? Om du skal det så spiser du for to dager dagen før. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ikke uten å drikke vann, men har gått flere ganger ett døgn uten å spise.  men aldri vært planlagt, det hadde vært vanskeligere. 

Anonymkode: 8fd3c...cae

Du må drikke eller så svimer du av. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Da jeg var student hendte det innimellom når jeg var helt blakk. Det har skjedd i forbindelse med sykdom og en gang da hei gikk meg vill. Et døgn er ikke krise.

Anonymkode: 08010...da2

Herregud fastet du fordi du var blakk? Du vet det finnes fattigmannskjøkken sant? De serverer mat til fattige. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Herregud fastet du fordi du var blakk? Du vet det finnes fattigmannskjøkken sant? De serverer mat til fattige. 

Nå er dette 30 år siden, men det falt neg ikke inn å hente mat et sånt sted. Jeg vet ikke om det fantes heller der jeg studerte. Det var uansett som regel bare noe jeg gjorde når jeg skulle reise hjem. Da viste jeg at jeg fikk mat i massevis. Jeg bodde på internat og hadde mat der, men det var langt å reise hjem og ettersom jeg hadde lite penger haiket jeg. Da tok jeg meg ikke råd til å kjøpe mat.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå er dette 30 år siden, men det falt neg ikke inn å hente mat et sånt sted. Jeg vet ikke om det fantes heller der jeg studerte. Det var uansett som regel bare noe jeg gjorde når jeg skulle reise hjem. Da viste jeg at jeg fikk mat i massevis. Jeg bodde på internat og hadde mat der, men det var langt å reise hjem og ettersom jeg hadde lite penger haiket jeg. Da tok jeg meg ikke råd til å kjøpe mat.

Huff kom du deg igjennom det uten store traumer? Hadde det skjedd i dag hadde personen fått PSTD eller hva det heter. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Huff kom du deg igjennom det uten store traumer? Hadde det skjedd i dag hadde personen fått PSTD eller hva det heter. 

Ikke gjør narr av folk.

Anonymkode: 49564...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...