Gå til innhold

Strøm i desember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har leilighet på 75 kvm å regningen akkurat nå er på 4100 kr,jeg er helt sjokkert over at den er på så mye å måneden er ikke over enda engang. Strømstøtten står heldig på 2800 kr nå da. Vi har hatt noen dager med - 10 grader så den varmen vi har hatt på har vært helt nødvendig. Strømmen har vært sinnsyk dyr denne måneden!

Anonymkode: 8f7c8...bc2

Annonse

Vi har stor enebolig ( 5 soverom, 3 bad, stor stue og kjøkken osv ) Vi er to voksne og fire barn og ungdommer.  Vi har bare regning på rett over 3000 før strømstøtte pr nå, så vi er overlykkelige her. Har i månedsskiftet november/desember montert to nye varmepumper og to nye vedovner med varmelagringsstein og klebersteinstopper. Mye mindre regning nå enn i November👍

Vi er litt bevisste på når vi bruker strømmen. Vi prøver å dusje på kveld istedenfor på morgenen. Kjører vaskemaskiner (har to) og oppvaskmaskin på natta o.l 

Anonymkode: 651de...1c4

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Akkurat fått over 10 000 kun forbruk, ikke nettleie. Må nok betale alt, det måtte jeg forrige mnd pluss 500 i nettleie 

Anonymkode: fe400...c22

Alle får strømstøtte så lenge det ikke er snakk om bedrift eller fritidsbolig.

Anonymkode: fabf8...27a

2869,- i rent forbruk så langt i desember. 
Bor i tomannbolig på 127 kvadrat. 
slått av nesten all varme oppe i 2 etg. Bare litt lunk på barnas soverom, da de leker og oppholder seg der.
Nede er det peis som varmer opp. Har satt varmekabler på begge baderom på 15 grader. Har også elbil som trekker endel strøm. 

Anonymkode: fa945...80e

4400 kroner før strømstøtte og nettleie. Jeg bor i rekkehus på 2 etasjer. Dette er første vinteren med balansert ventilasjon og det har redusert behovet for oppvarming. Uten balansert ventilasjon kunne vi lagt til 2000 kroner.

Anonymkode: 57fde...e37

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Alle får strømstøtte så lenge det ikke er snakk om bedrift eller fritidsbolig.

Anonymkode: fabf8...27a

Jada, men strømstøtte trekkes fra nettleie. Jeg fikk regning på nettleie, så det betyr at jeg ikke får støtte til å betale forbruket

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jada, men strømstøtte trekkes fra nettleie. Jeg fikk regning på nettleie, så det betyr at jeg ikke får støtte til å betale forbruket

Du får jo det samme som alle andre da.

Anonymkode: 29835...f0b

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du får jo det samme som alle andre da.

Anonymkode: 29835...f0b

Alle får ikke like mye i kroner. Jeg har ikke betalt ei krone i nettleie, men fått utbetalt 2000 hver mnd frem til regningen for november

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...