Gå til innhold

Hva ville du foretrukket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I min verden er hjemmelagde karbonader god middagsmat, og blir litt overrasket over at noen ikke engang vil ha, og at flere ser ut til å tro at karbonader er synonymt med karbonadesmørbrød. 

Pleier å ha grønne erter til, men lurte da altså på hva annet eller mer folk ville foretrekke. Takk til dere som svarte på det jeg spurte om. 

Anonymkode: fd049...911

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Karamell løk?

Anonymkode: dc219...824

Bruk en times tid på svakere varme når du bruner løken, så får den en helt annen smak. Du kan tilsette litt sukker, men det er ikke nødvendig synes jeg, løken blir veldig søt når den brunes sakte.

Anonymkode: b84c8...5b9

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

I min verden er hjemmelagde karbonader god middagsmat, og blir litt overrasket over at noen ikke engang vil ha, og at flere ser ut til å tro at karbonader er synonymt med karbonadesmørbrød. 

Pleier å ha grønne erter til, men lurte da altså på hva annet eller mer folk ville foretrekke. Takk til dere som svarte på det jeg spurte om. 

Anonymkode: fd049...911

Det handler ikke om å tro, men spørsmålet var hva vi ville ha til karbonade. Og da svarer vi, eller i alle fall jeg, på det. Men det betyr ikke at jeg ikke vet at karbonader kan serveres på andre måter. Så de aller fleste har svart på det du spurte om, hva vi ville ha til. Vi svarte bare ikke det du ønsket at vi skulle svare. Du får spesifisere bedre hva slags svar du vil ha neste gang.

Anonymkode: 311cf...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...