Gå til innhold

Hva gjør dere i romjula?

Anbefalte innlegg

Er dere mye på besøk? Selskap?

Her har det vært stille og rolig sålangt, har ikke så mye planer heller.. 

Juleaften var vi 5 hjemme uten besøk, 1 juledag var svigermor her på julelunsj og i går var vi hjemme uten besøk.. Ungene syns det er deilig å bare gjøre det de har lyst til hjemme 😊 

Anonymkode: 9526a...9b9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436796-hva-gj%C3%B8r-dere-i-romjula/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen store planer nå etter 2.juledag.     Ene barnet jobber i mellomjula ,og de andre har treninger hver dag.      Vi skal nyte uka med litt turer,gode lunsjer/middager,barna skal treffe venner og vi kommer til og invitere noen på litt vin og skravling.     

Anonymkode: 52c1f...0ed

I dag skal vi ha besøk av venner med barn, utenom det har vi ikke gjort noe, og ingen planer de neste dagene heller. Helt nydelig. Sover til vi vil stå opp, legger oss når det passer, spiller brettspill, ser på filmer, gode samtaler og god mat og masse godteri.

Barnet på 13 er strålende fornøyd med det, og det er jeg også.

Anonymkode: 82bf5...f11

Hadde to besøk på dagen julaften for å bytte gaver. Ellers alene på selve kvelden. 1.juledag spiste vi julelunsj med mannens familie. Og var innom mine foreldre på kvelden. Igår spiste vi julelunsj i marka med venner av barna, var til ei venninne igår kveld og drakk et par glass vin. Idag og imorgen jobber mannen, barna koser seg ute i snøen. Torsdag og fredag jobber jeg. Skal på middag til svigermor iløpet av uka 

Anonymkode: b151a...fb1

Annonse

Var på besøk lille julaften.

Bare kjernefamilien julaften.

Stille og rolig 1.juledag, ungene møtte noen venner i løpet av dagen og kvelden (tenåringer)

Familiemiddag 2.juledag.

I dag jobber eldstemann, han skal jobbe alle hvite dager. Mannen skal på julefest med gutta og de andre ungene møte noen venner.

Fredag skal vi til mamma en tur, men ellers ingen planer egentlig.

Anonymkode: 85938...c76

Annonse

Vi var hos mine foreldre fra julaften til 1 juledag. Julaften var vi hos min søster. Jeg er fortsatt ikke i form etter å ha fått influensa noen dager før jul, så jeg jubla ikke akkurat høyt når mamma og pappa kom med ett lass ved ista. Kroppen trengte ikke akkurat å lempe ett lass med ved idag, men men. 

Eldste datter har vært her og der og overalt. De var i selskap på farssiden 1juledag når jeg lå langflat på sofaen hos mamma. Imorra skal storesøster og hennes kjæreste til lillesøsters kjæreste på fjellet. Storesøster og kjæresten skalvæe der ett døgn, mens lillesøster skal bli igjen. Kjenner det skal bli helt greit å få huset alene når jeg ikke er i topp form og jeg skal på jobb igjen imorra. Jeg skal være minst mulig sosial noen dager fremover. Denne influensaen sitter hardt i, muligens pga at jeg ikke har fått liggi så mye på sofaen som jeg burde. 

Anonymkode: 7d5a7...e09

On 12/27/2022 at 11:38 AM, Anonym bruker said:

Er dere mye på besøk? Selskap?

Her har det vært stille og rolig sålangt, har ikke så mye planer heller.. 

Juleaften var vi 5 hjemme uten besøk, 1 juledag var svigermor her på julelunsj og i går var vi hjemme uten besøk.. Ungene syns det er deilig å bare gjøre det de har lyst til hjemme 😊 

Anonymkode: 9526a...9b9

her er det mye selskaper ,var kun 1 dag vi var hjemme , og så på tv og mini gamet. vi har gått litt turer da

julaften : hos bror med fam

1. dag : slakke dag

2. dag hos svigers

idag : til mine foreldre

imorgen : foreldrene kommer hit

fredag : juleselskap/slektstreff

lørdag : hos venner med barn

søndag : får vi besøk av oldeforeldrene til barna

Anonymkode: f52ba...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...