Gå til innhold

Hvor mange julegaver fikk du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teller man gaver? Jeg aner ikke …

Anonymkode: ade36...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 27.12.2022 den 12.56):

Hvis man ikke klarer å telle over i hodet for å svare på denne tråden betyr det jo at man ikke har kontroll på hva man får. Det er jo kjipt for den som bruker tid og penger på å gi gaven.. 

Anonymkode: 0b2a9...676

Nei. Man har jo tingen der og kan sende en takk for den. Men å huske antallet i hodet er bare rart. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei. Man har jo tingen der og kan sende en takk for den. Men å huske antallet i hodet er bare rart. 

Ev tar man en kjapp opptelling når man få spørsmålet…

Anonymkode: e36e4...e83

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ev tar man en kjapp opptelling når man få spørsmålet…

Ja, for alle gaver ligger jo på gavebordet, gruppert på navn,  fram til 13.dag jul. Silly me.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, for alle gaver ligger jo på gavebordet, gruppert på navn,  fram til 13.dag jul. Silly me.

Du er rimelig evneveik hvis du ikke klarer å huske gaver du fikk for under en uke siden,

Anonymkode: e3750...74b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Huffda. Jeg tok det for gitt at man har gode nok kognitive evner til å huske hva man fikk av hvem! Silly me. 

Men for å forklare deg det slik at du kanskje forstår hvordan andre mennesker kan fungere, så tok jeg meg 30 sekund og gikk gjennom hva jeg fikk, la det sammen fikk ca antallet gaver. Må du se objektet for å klare å telle det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tja. Mine gaver ligger fremme i stua fremdeles, det gjør også barnas. En haug på puffen, en haug på skjenken, en haug nederst i trappa opp. Vi liker det sånn. Da kan vi kose oss med dem fremme før de går inn i vanlig omløp. Tipper vi ikke er de eneste i verden heller.

Skrevet (endret)
sug lut skrev (34 minutter siden):

Tja. Mine gaver ligger fremme i stua fremdeles, det gjør også barnas. En haug på puffen, en haug på skjenken, en haug nederst i trappa opp. Vi liker det sånn. Da kan vi kose oss med dem fremme før de går inn i vanlig omløp. Tipper vi ikke er de eneste i verden heller.

Samme her. De fleste gavene ligger fremme enda og jeg trengte ikke gå rundt å telle for å svare på hi, jeg klarte  helt fint å telle opp inni meg. Det er tross alt ikke snakk om store mengder. 

Endret av *Miss Marple*
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Mine er delvis rydda bort eller tatt i bruk, men det var da virkelig ikke vanskelig å huske hva jeg fikk. Jeg vet i tillegg hvor mange personer jeg får gaver av, og de fleste av dem kom med én gave. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...