Gå til innhold

Kan jeg få noen råd? Hva ville du gjort? Jeg er alene med fult ansvar for barna mine

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg er avhengig av han psykisk og pga sex. Jeg klarer ikke å tenke på at han skal ha sex med andre, eller at han drar damer inn i livene til barna. 

Det er ikke mange konflikter så lenge jeg gjør som han ønsker og jeg bør ikke komme med krav. Det er frustrerende! Jeg er liksom ikke alene, men er det likevel 😢

Anonymkode: 74159...cb7

Dette er bare unnskyldninger du bruker for å slippe å ta ansvar for eget liv.

Du har skrevet om dette forholdet og denne mannen flere ganger før. Du har fremdeles ikke fått det bedre, tvert imot.

Om du er så avhengig av sex og så psykelig hekta på denne mannen at du velger å fortsette med ham, da er det ditt valg, ikke noe som bare skjer med deg. Han kommer ikke til å endre seg. Vil du?

Sannheten er dessverre den at du i øyeblikket velger en mann som behandler deg som dritt og sex med ham foran ungene dine.

Er du virkelig så avhengig av sex som du stadig vil ha det til, da er det DITT ansvar å skaffe deg hjelp for akkurat det. For slik du holder på med denne mannnen setter du eget sexliv foran dine barns beste! Er det virkelig den typen mor du ønsker å være?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg flyttet ikke tilbake. Vi bor ikke sammen 😵💫

Spiller ingen rolle - du fortsatte med ham, og i ditt "hode flyttet dere sammen" igjen, alt tyder på det, du klager på at han har et liv utenom deg, du klager på at han aldri bidrar, du klager på at du ikke greier deg uten sex med ham.

Ingen kan hjelpe noen som ikke vil hjelpe seg selv, Hi.

Du kan ikke hjelpe ham, han må hjelpe seg selv.

Du må hjelpe deg selv før du ødelegger både deg selv og ungene dine helt fordi du ikke tar ansvar for eget liv.

Du må gjerne benekte at det er dette du gjør - men faktum er at du ikke vil søke hjelp igjen. Du spør om råd, men du vil ikke ha rådene, for du avfeier alle - for du vil jo ha sex med denne mannen. Du vil ikke ringe Krisesenteret igjen for å få hjelp, selv om du har fått god hjelp der før. Ikke noe tilsier at du egentlig vil endre noe som helst.

Jeg håper for din og dine barns del at jeg tar feil - du kan bevise for deg selv hva som er riktig. Men da må du søke hjelp NÅ! før du blir enda mer ødelagt.

Anonymkode: a9397...7e1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg vet. Men hvordan? Jeg klarer det ikke! Jeg har ikke venner. Er låst til huset og barna ! Det er så ekstremt ensomt og urettferdig! Jeg har bare han. Er bare han som "ser meg"

Han ser deg jo ikkje. Du tar jo alt, er jo bare du som tar hensyn til hva han vil.

Skaff deg noen baller og time til mekling hos fvk, så du får søke bidrag.

Kontakt en advokat om nødvendig for å få huset på deg eller kontakt en megler og selg huset.

Er dere gift søk separasjon.

Start på nytt enten på samme sted eller flytt nærmere et tettsted der barna kan hå til alle aktiviteter selv.

Anonymkode: d0783...92d

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg er avhengig av han psykisk og pga sex. Jeg klarer ikke å tenke på at han skal ha sex med andre, eller at han drar damer inn i livene til barna. 

Det er ikke mange konflikter så lenge jeg gjør som han ønsker og jeg bør ikke komme med krav. Det er frustrerende! Jeg er liksom ikke alene, men er det likevel 😢

Du er spik pine gal. Alle kan leve uten sex.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han ser deg jo ikkje. Du tar jo alt, er jo bare du som tar hensyn til hva han vil.

Skaff deg noen baller og time til mekling hos fvk, så du får søke bidrag.

Kontakt en advokat om nødvendig for å få huset på deg eller kontakt en megler og selg huset.

Er dere gift søk separasjon.

Start på nytt enten på samme sted eller flytt nærmere et tettsted der barna kan hå til alle aktiviteter selv.

Jeg har kommet frem til at jeg må flytte, men trenger ikke å flytte langt. Ønsker å starte litt på nytt, for meg selv ! 

Ønsker å bo sentralt sånn at vi ikke blir så låst.

Kan være han ikke "ser meg", men er bare det jeg får. Men jeg skal kanskje klare meg.

Bidrag og samvær er allerede fikset.

Jeg har vært i banken før, men skal gå tilbake. Jeg skal også gå til advokat for å få ordnet papirene.

Hi

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Vi har vært til fvk. Bidrag og samvær er spikret. Det er vell ca 3% barna er hos han.

Da kan du jo flytte alt du vil. De usle prosentene greier han i en ferie. 

Anonymkode: 3ec1a...695

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Da kan du jo flytte alt du vil. De usle prosentene greier han i en ferie. 

Anonymkode: 3ec1a...695

Ja 🤗

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...