Gå til innhold

Svigersøstre er et eget folkeslag

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg kaller dem ingenting for vi er likeverdige, vet du hva det betyr? Det betyr vi bestemmer like mye. Nei jeg skal hjem FØR nyttårsaften. Jeg har sagt unnskyld for jeg sa kanonkule for noen timer siden. Det fikk du ikke med deg tydeligvis. 

Anonymkode: 9adcd...1f1

Men hvorfor føler/mener du at du har en høyere verdi enn de andre familiemedlemmene dine? Hva gjør deg mer verdt enn dem?

Anonymkode: 1843a...a8b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Når man er flere voksne under samme tak, kan man ikke gjøre hva man vil når man selv vil det uten å ta hensyn til de andre. Du snakker som et lite barn, det ee vanskelig å ta deg alvorlig. 

Anonymkode: 62127...4a1

Du snakker om verdensmester Olga 80 år som du tror du kan og vet alt livet handler om. Det jeg opplever opplever mange med meg i høytidene. Det er faktisk ikke verdens undergang spesielt. 

Men hvorfor føler/mener du at du har en høyere verdi enn de andre familiemedlemmene dine? Hva gjør deg mer verdt enn dem?

Foreldrene mine er først og fremst mine foreldre. Vi hadde det koselig før de kom opp til oss. Jeg er glad i dem alle utenom svigersøster og jeg ikke er god match fordi hun er født slem. 

Foreldrene mine er først og fremst mine foreldre. Vi hadde det koselig før de kom opp til oss. Jeg er glad i dem alle utenom svigersøster og jeg ikke er god match fordi hun er født slem. 

Men det er åpenbart ikke foreldrene dine enig i. Og hvis du ikke klarer å holde slike meninger for deg selv, så er ikke det spesielt voksent

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men det er åpenbart ikke foreldrene dine enig i. Og hvis du ikke klarer å holde slike meninger for deg selv, så er ikke det spesielt voksent

Jeg sa kun 5 ord i dag 

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du snakker om verdensmester Olga 80 år som du tror du kan og vet alt livet handler om. Det jeg opplever opplever mange med meg i høytidene. Det er faktisk ikke verdens undergang spesielt. 

Nei, det er ikke verdens undergang at du ikke er mamma og pappas øyesten. Du får enten oppføre deg som folk eller ta bussen hjem. Jeg er sikker på at de gladelig betaler billetten for deg!

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du er visst veldig opptatt av alder? Er det fordi du føler mindreverd ved å ha så lite erfaring? 
Som du vet: barndom, ungdom, moden alder og alderdom er ikke goder som deles ut skeivt i samfunnet. Det er stadier vi alle skal igjennom. Og vi har vært tenåringer selv, vi som svarer deg. Så derfor gjenkjenner vi det umodne og selvrettferdige hysteriet ditt.  Men ikke alle var like frekke i munnen, da. De fleste greide å avstå fra kallenavn, vil jeg tro. Så det blir bare rart når du er frekk og ufin for å motbevise at du er den frekke og ufine i denne relasjonen. Du har meget liten troverdighet, og nei, man trenger ikke være 80 for å se det. Det holder å være over 18…

Anonymkode: 0d176...834

On 12/25/2022 at 8:56 PM, Anonym bruker said:

Kunne ønske jeg kunne velge en annen svigersøster. Teller ned dager til julen er i over….. 

Jeg er veldig glad i min :) vert heldig

Anonymkode: ae1f8...619

Anonym bruker skrev (På 26.12.2022 den 23.15):

Nei, det er ikke verdens undergang at du ikke er mamma og pappas øyesten. Du får enten oppføre deg som folk eller ta bussen hjem. Jeg er sikker på at de gladelig betaler billetten for deg!

Hvorfor kan ikke svigers gå hjem? Jeg var her først. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kan ikke svigers gå hjem? Jeg var her først. 

Jøss, hadde ikke du lagt tråden død, da? For å svare deg - foreldrene dine inviterer hvem de vil på sin hytte. Kan du ikke bare ta hintet, og dra hjem? 

Eller helst: slutte med trollinga. 

Anonymkode: 674de...325

Anonym bruker skrev (På 25.12.2022 den 22.05):

Hadde du blitt såret av noen kalte deg kanonkule? Synes ikke det var et frekt ord selv… kunne sagt trykking det hadde vært frekt. Sa ikke det. Hun er noe kraftig og spiser som en ku. 

Jeg kan garantere deg at hun og ønsker seg en annen svigersøster. Noe mer ufordragelig og selvopptatt enn deg er det vel vanskelig å finne.

Anonymkode: cff41...3b5

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg kan garantere deg at hun og ønsker seg en annen svigersøster. Noe mer ufordragelig og selvopptatt enn deg er det vel vanskelig å finne.

Anonymkode: cff41...3b5

Nei det tror jeg ikke hun gjør. Hun er svært glad i meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...