Gå til innhold

Svigersøstre er et eget folkeslag

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Det er ikke jeg som er problemet. Ja det er ikke langt i fra det. 

Anonymkode: 9adcd...1f1

Jo, det er jo du som er problemet. De andre har det helt fint.

Er du så hjelpesløs at du ikke kommer deg hjem på egenhånd? Må mamma følge deg hjem? 

Anonymkode: 62127...4a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det et ikke spesielt vanskelig å komme seg fra et sted om man virkelig vil. Problemet her er at du ikke vil

Anonymkode: 1843a...a8b

Det vet du ingenting om for det vil jeg. Si meg hvordan når det ikke går. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jo, det er jo du som er problemet. De andre har det helt fint.

Er du så hjelpesløs at du ikke kommer deg hjem på egenhånd? Må mamma følge deg hjem? 

Du har ikke skjønt problemet når du sier det er jeg som er problemet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det vet du ingenting om for det vil jeg. Si meg hvordan når det ikke går. 

Si meg hvor det er og hvor du skal til, så skal jeg fortelle deg hvordan 

Skrevet

Jo, jeg skjønner problemet. Du oppfører deg som en trassig unge. 

Hva slags plass er du hvor det ikke er mulig å benytte seg av bil, buss, tog, taxi eller båt? Hvordan kommer du deg hjem etter nyttår? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jo, jeg skjønner problemet. Du oppfører deg som en trassig unge. 

Hva slags plass er du hvor det ikke er mulig å benytte seg av bil, buss, tog, taxi eller båt? Hvordan kommer du deg hjem etter nyttår? 

Kjører med bil som vi gjorde opp. Vil reise hjem i dag med samme transportmiddel. Hvem skal betale taxi? Jeg har ikke råd til å betale 20.000kr i taxi. Har du? Det er på en hytte 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Si meg hvor det er og hvor du skal til, så skal jeg fortelle deg hvordan 

Hemsedal et sted 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Hadde du blitt såret av noen kalte deg kanonkule? Synes ikke det var et frekt ord selv… kunne sagt trykking det hadde vært frekt. Sa ikke det. Hun er noe kraftig og spiser som en ku. 

Tvinge hun deg til å spise kjøtt med fett på?

Anonymkode: 3374d...d44

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Kjører med bil som vi gjorde opp. Vil reise hjem i dag med samme transportmiddel. Hvem skal betale taxi? Jeg har ikke råd til å betale 20.000kr i taxi. Har du? Det er på en hytte 

https://www.vy.no/buss/oslo-hemsedal

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Stabil de siste 25 årene høres umulig ut, da du fremstår å være ca 15 år og verden er dum.

Anonymkode: 2b470...944

Er det så rart? Min vekt har også vært stabil de siste 20 årene 🤔

Anonymkode: fa217...36e

Skrevet

Syns nesten det er litt fortjent at du ikke "kommer deg unna", men min sympati går til resten av familien. 

Jeg håper du holder deg på rommet ditt og furter der. Hadde du vært mitt barn, og jeg hadde du fått marsjordre. Jeg hadde gladelig betalt togbilletten din om du hadde spurt å få reise hjem. Mest sannsynlig hadde jeg bedt deg dra. 

Anonymkode: f7318...3cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Syns nesten det er litt fortjent at du ikke "kommer deg unna", men min sympati går til resten av familien. 

Jeg håper du holder deg på rommet ditt og furter der. Hadde du vært mitt barn, og jeg hadde du fått marsjordre. Jeg hadde gladelig betalt togbilletten din om du hadde spurt å få reise hjem. Mest sannsynlig hadde jeg bedt deg dra. 

Sorry, det lurte seg inn noen ord på feil sted. 

"Og jeg hadde gladelig (...) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Skal jeg betale 700kr for det ?

Ja? Det er slik voksne folk forflytter seg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Kunne ønske jeg kunne velge en annen svigersøster. Teller ned dager til julen er i over….. 

Du er også en svigersøster. Da tilhører du det slaget. 

Anonymkode: 0d176...834

Skrevet

Ja? Det er slik voksne folk forflytter seg. 

700+ snøscooter på sikkert 500kr = 1200kr som ikke er min feil. Jeg reiser gladelig om svigersøster dekker det som har ødelagt julen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Var irritert lenge på grunn av mye også tok hun på en annen kanal mens jeg så på et program som hun gjort mange ganger  før før lunsj. Da sa jeg ingenting også når vi spiste lunsj var det et eller annet hun sa som irriterte meg også sa jeg det i sinne også gikk jeg. Etter dette mener alle det er jeg som skal unnskylde meg. Kanonkule er ikke frekt for meg. Kunne vært værre

Det ER du som skal unnskylde deg. Uansett om det fins verre ting å bli kalt, så skal man be om unnskyldning når man har slengt kallenavn etter folk. 

Skrevet

Det ER du som skal unnskylde deg. Uansett om det fins verre ting å bli kalt, så skal man be om unnskyldning når man har slengt kallenavn etter folk. 

Helt ærlig kanonkule er uskyldig navn å kalle noen. Er ingen grunn til å bli sint for akkurat det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Hvis du ikke kan be om å få beholde en tv-kanal, men i stedet sier «din kanonkule» flere ganger til en person, så ER det du som er problemet, jo! Du oppfører deg som en elleveåring.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Helt ærlig kanonkule er uskyldig navn å kalle noen. Er ingen grunn til å bli sint for akkurat det? 

Det er helt uskyldig å skifte kanal på tv også, var det for vanskelig å si «jeg vil se på dette»? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du ikke kan be om å få beholde en tv-kanal, men i stedet sier «din kanonkule» flere ganger til en person, så ER det du som er problemet, jo! Du oppfører deg som en elleveåring.

Jeg sa det ikke akkurat slik du skriver det. Jeg la trykk på kanon kule da kanon = temperament kule = hennes kropp men det vet ikke henne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er helt uskyldig å skifte kanal på tv også, var det for vanskelig å si «jeg vil se på dette»? 

Ja det er vabskelig når noen tar stor plass og gjør det flere ganger. Holder på å klikke for meg. Kunne aldri selv skiftet kabal når andre satt å så. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

700+ snøscooter på sikkert 500kr = 1200kr som ikke er min feil. Jeg reiser gladelig om svigersøster dekker det som har ødelagt julen. 

Dekker at du skjeller henne ut? 

Skrevet

Ja det er vabskelig når noen tar stor plass og gjør det flere ganger. Holder på å klikke for meg. Kunne aldri selv skiftet kabal når andre satt å så. 

Nei, men å snakke ordentlig til folk om dette var visst heller ikke innenfor dine ferdigheter. Kanskje du skal øve på å bruke ordene dine. 

Skrevet

Dekker at du skjeller henne ut? 

Skjeller henne ikke ut mer enn jeg blir skjelt ut selv av alle. Forsvarer meg over andres elendighet. Akkurat nå er sint det har jeg vært hele dagen. Prøv å forstå problemet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...