Gå til innhold

Svigersøstre er et eget folkeslag

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skjeller henne ikke ut mer enn jeg blir skjelt ut selv av alle. Forsvarer meg over andres elendighet. Akkurat nå er sint det har jeg vært hele dagen. Prøv å forstå problemet. 

Anonymkode: 9adcd...1f1

Du skulle bare ha blitt hjemme

Anonymkode: 3374d...d44

Fortsetter under...

Jeg er helt sikker på at både dine foreldre, bror og svigersøster gleder seg til de er ferdig med å tilbringe tid med deg.

Du kAn klappe deg selv for å ha ødelagt stemningen i julen for resten av familien. Det sier litt om hvor egoistisk du er. Tenker du blir samtaleemne i vennekretsen til både din bror og svigerinne samt fine foreldre sin…. Om ikke foreldrene dine ikke skammer seg så mye at de ikke lufter sine frustrasjoner med vennene sine.

Skjerp deg eller søk hjelp! Dette er ikke normal oppførsel eller reaksjoner hos voksne folk!

ulenissen skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt sikker på at både dine foreldre, bror og svigersøster gleder seg til de er ferdig med å tilbringe tid med deg.

Du kAn klappe deg selv for å ha ødelagt stemningen i julen for resten av familien. Det sier litt om hvor egoistisk du er. Tenker du blir samtaleemne i vennekretsen til både din bror og svigerinne samt fine foreldre sin…. Om ikke foreldrene dine ikke skammer seg så mye at de ikke lufter sine frustrasjoner med vennene sine.

Skjerp deg eller søk hjelp! Dette er ikke normal oppførsel eller reaksjoner hos voksne folk!

Typisk deg å skylde alt på meg som er uskyldig for det var jeg før henne begynte med alt. Det jeg har skrevet er forhistorien på absolutt alt. Så typisk deg og si det er min feil. 

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

700+ snøscooter på sikkert 500kr = 1200kr som ikke er min feil. Jeg reiser gladelig om svigersøster dekker det som har ødelagt julen. 

Men det er du som mistrives, og du som må ordne det. Enten betal eller slutt å syt. 

Anonymkode: 62127...4a1

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men det er du som mistrives, og du som må ordne det. Enten betal eller slutt å syt. 

Jeg hadde ikke sagt et ord om jeg fikk være i fred. 

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Typisk deg å skylde alt på meg som er uskyldig for det var jeg før henne begynte med alt. Det jeg har skrevet er forhistorien på absolutt alt. Så typisk deg og si det er min feil. 

Du er ikke riktig frisk. Skaff deg hjelp.

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det var aldri et alternativ hadde det vært det hadde jeg aldri blitt med. 

Selvfølgelig var det det. Var det noen som stappa deg i en sekk og dro deg med?

Anonymkode: 3374d...d44

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Ikke bruk det som et argument fordi du mangler argumenter. Jeg kan ikke hjelpe for knekt fot. 

Dette er minst andre tråden du har skrevet. Du evner ikke se deg selv i forhold til andre. Du selv har aldri noe ansvar eller skyld. Alle andre må ta hensyn til deg. Du har ingen omsorg eller sympati for andre. 

selv om bortimot samtlige ber deg gå i deg selv og ta deg sammen, påstår du gang på gang at det er alle andre. 

Dette er ikke normalt! Søk hjelp!

Annonse

Selvsagt var det et alternativ. Du er voksen og må ta ansvar for dine egne valg. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg hadde ikke sagt et ord om jeg fikk være i fred. 

Hva er det du ikke får fred fra da? Og ikke kom med det at hun skiftet kanal, det er bare vås. 

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor var ikke de et alternativ? Er du så ustabil, at du trenger tilsyn?

Anonymkode: 77636...5b5

ulenissen skrev (14 minutter siden):

Dette er minst andre tråden du har skrevet. Du evner ikke se deg selv i forhold til andre. Du selv har aldri noe ansvar eller skyld. Alle andre må ta hensyn til deg. Du har ingen omsorg eller sympati for andre. 

selv om bortimot samtlige ber deg gå i deg selv og ta deg sammen, påstår du gang på gang at det er alle andre. 

Dette er ikke normalt! Søk hjelp!

Jeg har masse omsorg for andre. Frekk ting av deg å påstå jeg ikke har. Ser det var dumt å si kanonkule og deg var stygt gjort. Har tatt meg sammen🙄 Noe mer du vil lire fra deg mens du er i gang?

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Selvsagt var det et alternativ. Du er voksen og må ta ansvar for dine egne valg. 

Hva er det du ikke får fred fra da? Og ikke kom med det at hun skiftet kanal, det er bare vås. 

Gidder ikke svare deg mer du er tragisk. 

Hvorfor var ikke de et alternativ? Er du så ustabil, at du trenger tilsyn?

De fleste feirer jul med familien sin i julen. Gjør ikke du det kanskje? 

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Gidder ikke svare deg mer du er tragisk. 

Jeg skjønner godt at du ikke vil svare mer, du fremstår jo dummere og dummere for hvert svar. 

Ta ansvar for deg selv, oppfør deg som et normalt menneske og slutt å ødelegg julen for resten av familien. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner godt at du ikke vil svare mer, du fremstår jo dummere og dummere for hvert svar. 

Ta ansvar for deg selv, oppfør deg som et normalt menneske og slutt å ødelegg julen for resten av familien. 

Du kjefter på meg uten og vite hvorfor jeg sa som jeg sa. Jeg har en grunn for deg men den vil ikke du forstå fordi du har bestemt at det er min feil. Det er faktisk ikke MIN FEIL😖

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er ikke jeg som ødelegger julen faktisk. Hadde du skjønt hadde du ikke ment det du mener. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De fleste feirer jul med familien sin i julen. Gjør ikke du det kanskje? 

Joda, jeg gjør det. Men hadde det vært noen der som jeg tydelig mislikte, og noen jeg ikke hadde klart å behandle med respekt, så hadde jeg funnet noen andre å feire med.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Joda, jeg gjør det. Men hadde det vært noen der som jeg tydelig mislikte, og noen jeg ikke hadde klart å behandle med respekt, så hadde jeg funnet noen andre å feire med.

Jeg misliker henne fordi hun blander seg i mitt liv og manipulerer mine foreldre og vender de mot meg. Derfor er jeg sint på henne og dem. Det er menneskelig. Har forsåvidt sagt unnskyld for kanonkule. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...