Gå til innhold

Svigersøstre er et eget folkeslag

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja hadde jeg vært stor hadde jeg blitt fornærmet. Nå er jeg 60 kg og 1,75 m høy så akkurat den hadde jeg tålt (da jeg vet jeg ikke er tykk).

Du høres ut som en slektning jeg hadde unngått så langt det lot seg gjøre. Hvis du ikke vil at din svigersøster skal bytte kanal sier du i fra på en høflig måte. Du slenger ikke dritt senere på dagen på grunn av noe som irriterer deg i en samtale. Det er umodent og drittoppførsel. Enig med familien din - her er det du som skylder en unnskyldning.

Anonymkode: 18548...7fe

Den vekten du påstås å ha synes å gå voldsomt opp og ned om dagen...

Det er jo ironisk at du sier at det er umodent og drittoppførsel å slenge dritt senere på dagen på grunn av noe som irriterer deg i en samtale - når det er akkurat det samme du selv har fortalt at du gjorde i dag:

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Var irritert lenge på grunn av mye også tok hun på en annen kanal mens jeg så på et program som hun gjort mange ganger  før før lunsj. Da sa jeg ingenting også når vi spiste lunsj var det et eller annet hun sa som irriterte meg også sa jeg det i sinne også gikk jeg. Etter dette mener alle det er jeg som skal unnskylde meg. Kanonkule er ikke frekt for meg. Kunne vært værre

Anonymkode: 9adcd...1f1

Ut fra alt du har skrevet i det siste så tror jeg du gjør lurt i å gå litt i deg selv og se på hva det egentlige problemet ditt er, for du er på kant med hele familien din.

Anonymkode: 452f6...295

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo ironisk at du sier at det er umodent og drittoppførsel å slenge dritt senere på dagen på grunn av noe som irriterer deg i en samtale - når det er akkurat det samme du selv har fortalt at du gjorde i dag:

Ut fra alt du har skrevet i det siste så tror jeg du gjør lurt i å gå litt i deg selv og se på hva det egentlige problemet ditt er, for du er på kant med hele familien din.

Du vet at du siterer to forskjellige her? Kommentaren din henger ikke på greip. 

Anonymkode: 62127...4a1

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har ikke skrevet om vekten min før i dag. Den har heller aldri gått opp og ned, men vært stabil +/- 3 kg i nesten 25 år. Jeg skjønner ikke helt hva du synes er umodent - å ikke slenge drit?

Jeg har ikke skrevet om vekten min før i dag. Den har heller aldri gått opp og ned, men vært stabil +/- 3 kg i nesten 25 år. Jeg skjønner ikke helt hva du synes er umodent - å ikke slenge drit?

Stabil de siste 25 årene høres umulig ut, da du fremstår å være ca 15 år og verden er dum.

Anonymkode: 2b470...944

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Stabil de siste 25 årene høres umulig ut, da du fremstår å være ca 15 år og verden er dum.

Rapportert.

Oppfør deg som folk før du kritiserer andre for å være umodne!

Anonymkode: da8c7...d93

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Rapportert.

Oppfør deg som folk før du kritiserer andre for å være umodne!

Det går fint. Jeg står inne for å kalle noen umoden når det furtes for at en tv-kanal ble byttet. Hi burde sagt fra med det samme og ikke kalle den andre for kanonkule.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det går fint. Jeg står inne for å kalle noen umoden når det furtes for at en tv-kanal ble byttet. Hi burde sagt fra med det samme og ikke kalle den andre for kanonkule.

Men det er ikke hi du kjefter på. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er noe helt annet å si enn  «du fremstår å være ca 15 år og verden er dum.»

Som sagt, oppfør deg før du kritiserer andre.

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg sa det for jeg var irritert. Hadde ikke forventet at hun skulle bli sint eller lei seg. Hun ble «visst det». Tåler ingenting hun. Jeg kommer ikke til å si unnskyld før hun sier unnskyld. 

Du stormet ut. Fulgte familien din etter deg og tok ditt lag? Nei. Ble de igjen hos svigerinnen din og mener at det er du som er den ugreie her? Ja. Kan det faktisk se ut som de foretrekker hennes selskap framfor ditt? Tygg litt på det. 

Anonymkode: 9d9cf...9ae

Du stormet ut. Fulgte familien din etter deg og tok ditt lag? Nei. Ble de igjen hos svigerinnen din og mener at det er du som er den ugreie her? Ja. Kan det faktisk se ut som de foretrekker hennes selskap framfor ditt? Tygg litt på det. 

Anonymkode: 9d9cf...9ae

De er dum i hodet alle sammen og jeg bryr meg ikke. Kommer ikke til å si unnskyld. Sa kanonkule en gang til til frokost i dag og gikk. 

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

De er dum i hodet alle sammen og jeg bryr meg ikke. Kommer ikke til å si unnskyld. Sa kanonkule en gang til til frokost i dag og gikk. 

På tide å reise hjem før sjalusien spiser deg opp?

Anonymkode: 1843a...a8b

På tide å reise hjem før sjalusien spiser deg opp?

Sjalu på hva da? Ingen har noe jeg er sjalu over. Klarer meg godt uten løs hud og fett. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sjalu på hva da? Ingen har noe jeg er sjalu over. Klarer meg godt uten løs hud og fett. 

Svigersøsteren din har en mann som elsker seg. Hva har du? Null folkeskikk og avhengig av mamma og pappa. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror det går i surr med anonymkodene for deg. Jeg som har hatt stabil vekt i 25 år (med unntak av 3 graviditeter - tilbake til utgangsvekt 4 måneder etter fødsel) har ikke vært furten på noen svigersøster for kanalbytte.

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Sjalu på at hun har et bedre forhold til dine foreldre enn deg

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sjalu på at hun har et bedre forhold til dine foreldre enn deg

Værsegod kunne ikke brydd meg om du eller hun tror det. De er like dum i hodet som henne. Teller ned til nyttår…. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Værsegod kunne ikke brydd meg om du eller hun tror det. De er like dum i hodet som henne. Teller ned til nyttår…. 

Hvorfor reiser du ikke? Hvis du har det så fælt der? Det er jo det beste du kan gjøre

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor svarer du ikke på at hun har en mann som elsker hennes mens du er familiens trassige tenåring? 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor reiser du ikke? Hvis du har det så fælt der? Det er jo det beste du kan gjøre

Det hadde jeg gjort om jeg kunnet. Dessverre er det ingen landingsplass her for fly eller helikopter. 

Hvorfor svarer du ikke på at hun har en mann som elsker hennes mens du er familiens trassige tenåring? 

Bryr meg ikke om de elsker hverandre. 

Det hadde jeg gjort om jeg kunnet. Dessverre er det ingen landingsplass her for fly eller helikopter. 

Tog, buss, bo hos venner hvis det er noen igjen

Bryr meg ikke om de elsker hverandre. 

Og de bryr seg nok ikke om deg. De er glade for å kunne være sammen. Du er bare et lite rusk som forstyrrer stemningen for dem.
 Er dere på en forlatt øy? Siden du kun kommer deg bort med fly eller helikopter?

Og de bryr seg nok ikke om deg. De er glade for å kunne være sammen. Du er bare et lite rusk som forstyrrer stemningen for dem.
 Er dere på en forlatt øy? Siden du kun kommer deg bort med fly eller helikopter?

Det er ikke jeg som er problemet. Ja det er ikke langt i fra det. 

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Skulle jeg gjerne gjort for lenge siden. 

Det et ikke spesielt vanskelig å komme seg fra et sted om man virkelig vil. Problemet her er at du ikke vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...