Gå til innhold

Noen som har vært i Disneyland Paris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev (3 minutter siden):

Vurderer å legge en tur dit i juli/aug med barna. Noen som har noen tips/råd å komme med?  

Noen hotell å anbefale?

Jeg vil ikke anbefale å dra dit i sesongen. Er mye venting og laaange køer 

Anonymkode: c34e5...d9c

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vil ikke anbefale å dra dit i sesongen. Er mye venting og laaange køer 

Anonymkode: c34e5...d9c

Jeg skjønner det men det er nå da vi har mulighet i forhold til ferie og skolefri

Vi bodde langs toglinja mot Paris, veldig greit egentlig. Tok toget til Disneyland og toget inn til Paris. 

Kjøp billetter på nett før dere kommer så slipper dere en kø der.

Vær tidlig ute og still opp langs linja til paraden. Ungene mine elsket den paraden og da er det fint å stå først

Anonymkode: 57e5f...73a

Har vært der 3 ganger, og elsker Disneyland. Ene gangen var vi der i august, og det var så lange køer overalt da, for i Spania, og en del andre land der nede, så har de sin fellesferie i august. Tror jeg heller hadde tatt juli enn august.

Anonymkode: 1f631...c2d

Veldig fint ja, men som flere sier veldig mye kø i august. Vi har vært der i juli, oktober og desember😊Anbefaler at dere finner ut hvilke karuseller dere ønsker å ta og få tak i «fast pass» til dem. Husk at det er 2 parker så sett av noen dager! Vi har som sagt vært dere flere ganger og oppdager stadig noe nytt💫Enjoy😉

Anonymkode: dcbfb...665

Annonse

On 12/24/2022 at 1:04 PM, ("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge said:

Vurderer å legge en tur dit i juli/aug med barna. Noen som har noen tips/råd å komme med?  

Noen hotell å anbefale?

sykt dyrt og ikke verdt det

Anonymkode: 5072a...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...